Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
college drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
XCHAOS
If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library -Frank Zappa
Matematika k fyzice se má jako masturbace k sexu -Richard Feynman
Myslím že diferenciální rovnice můžou spustit schizofrenii se stejnou pravděpodobností jako kouření marihuany." -Fronema

Tahle diskuze je určena všem, kteří se nepovažují za středoškoláky, ale nejsou ani tak docela vysokoškoláci: tzn. logicky skončili "někde mezi". Loseři všech oborů a prokrastinátoři celého Internetu - spojte se! Kolikrát jste studium (ne)dokončili ? Proč jste studium vysoké školy ukončili ? (nebo byli ukončeni ?) Mrzí vás to ? Snížilo vám to sebevědomí? Chcete ještě někdy zkusit nějakou vysokou školu dokončit ? Stejnou, jinou ? Přemýšlíte, jestli má někdo podobné problémy jako vy? Ve vašem oboru, v jiném...? Jaká vysoká škola připadá v úvahu pro někoho, kdo je levý jak na cizí jazyky, tak i na matematiku, nechce být doktor, a na práva ani ekonomii nemá žaludek? Existuje vůbec nějaká?

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
XCHAOS --- 18:22:10 18.3.2013
Project MUSE - Why I am Not a Scientist (review)
http://muse.jhu.edu/login?auth=0&type=summary&url=/journals/oral_history_review/v037/37.2.kohler.html
Marks examines how scientific facts are a complex web of meaning, influenced by social, historical, and cultural contexts. Additionally, Marks contends that science has been traditionally accepted as a method of establishing certain truths about the universe and is therefore "a voice of authority and . . . a locus of cultural power" (xi).
XCHAOS --- 0:45:15 16.3.2013
Narcissistic College Graduates In the Workplace? - Slashdot
http://news.slashdot.org/story/09/03/15/1846236/narcissistic-college-graduates-in-the-workplace
BBC NEWS | UK | Education | Warning over narcissistic pupils
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/7943906.stm
...obsession with boosting children's self-esteem was encouraging a narcissistic generation who focused on themselves and felt "entitled".
XCHAOS --- 22:30:31 11.3.2013
What Teens Get About the Internet That Parents Don't - Mimi Ito - The Atlantic
http://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/03/what-teens-get-about-the-internet-that-parents-dont/273852/
When we interview young people, they will talk about how the Internet makes it easy for them to look around and surf for information in low risk and unstructured ways. Some kids immerse themselves in online tutorials, forums, and expert communities where they dive deep into topics and areas of interest, whether it is fandom, creative writing, making online videos, or gaming communities.
...
Young people are desperate for learning that is relevant and part of the fabric of their social lives, where they are making choices about how, when, and what to learn, without it all being mapped for them in advance.
XCHAOS --- 14:57:23 10.3.2013
Never mind endangered animals – it's the thinkers that we need to save | Stewart Lee | Comment is free | The Observer
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2013/mar/10/never-mind-endangered-animals-save-thinkers
Sice je ten článek snůška úsměvných blábolů, ale zase jako zneuznaný filosof kritiku univerzit samozřejmě musím podpořit taky :-) Ani já totiž nejsem schopen poskytnout žádné praktické výsledky... Today the thinker is an endangered species. All our universities are turning into book-balancing business schools or results-driven scientific research centres, treating students as client-customers who deserve to see an investment return in the form of increased living standards and higher salaries in exchange for spending their student loans, and funded by patrons and public bodies wanting to see practical results. Once you joined a university to service the global advancement of ideas. Now you employ it to make you more employable. The notion that thinking about abstract ideas like art and life might be an end in itself is being priced out of existence and legislated into oblivion.
XCHAOS --- 9:38:03 15.2.2013
Víte, jak pomoci milionu lidí? Singularity University čeká právě na vás - Startup.lupa.cz
http://startup.lupa.cz/clanky/vite-jak-pomoci-milionu-lidi-singularity-university-ceka-prave-na-vas/
XCHAOS --- 16:32:13 14.2.2013
DAVIDOWITCH: tak jistě... to je v podstatě pořád ještě jeden z lepších případů :-)

mě zaujala ta myšlenka... že jakýkoliv úřední mechanismus je pro vědecky uvažující mysl nakonec jenom dalším systémem, jehož chování je třeba naučit se předvídat a využívat ve svůj prospěch :-) (no... Feynam měl jako koníčka otevírání trezorů, a dodnes je real-world lockpicking rozšířeným fetišem mezi určitým typem hackerů...)
XCHAOS --- 0:53:42 14.2.2013
Mohly by fungovat dotace? - Úsvit - Nová ústava - Pavel Kohout
http://www.novaustava.cz/clanky/mohly-by-fungovat-dotace
Zpočátku jsem zahořel touhou poznat, jak vlastně rozdělování peněz na vědu funguje. Tak jsem se několika prvních jednání účastnil. S překvapením jsem zjistil, že vědci bravurně ovládají taktiku přihlášek do různých výzev k čerpání peněz. Byl jsem svědkem toho, že dokázali kvalifikovaně určit potřebné člověkohodiny a procentuální rozdělení nákladů bez toho, aby si vůbec definovali reálný cíl projektu. Když jsem nad tím nechápavě kroutil hlavou, bylo mi vysvětleno, že pro správné vyplnění přihlášky je důležitější rozumět kritériím, podle kterých úředníci vyhodnocují žadatele. Cílům že stejně úředníci nerozumí a ty že se prostě dopíší tak, aby jim vlastně nikdo nerozuměl.

K mému úžasu několik podobně vytvořených přihlášek vyšlo a žadatelé uspěli. Uvědomil jsem si, že mozkový potenciál pomohl vědcům pochopit, jak funguje byrokratický aparát na druhé straně. Získali tak novou dovednost, které osobně říkám dojič evropských peněz. Bravurně ovládají psaní přihlášek, dobře vědí, na co úředníci slyší nejvíc, a nakonec spolehlivě ovládají administraci stohů různých zpráv a reportů.
XCHAOS --- 11:41:22 11.2.2013
Disrupce vzdělávacího systému podle Siemense a Karnjanaprakorna
http://spomocnik.rvp.cz/clanek/15723/
Cituji: George Siemens předkládá vizi zásadní změny vzdělávacího systému, a to tak velké, že pro ni již nestačí označení reforma či transformace. Používá slovo „disruption“, ale ne ve smyslu rozvratu, nýbrž spíše jako nespojitost. Chce naznačit, že tradiční postupy budou revoluční formou nahrazeny čímsi výrazně odlišným.
DAVIDOWITCH --- 22:51:40 6.2.2013
FLEGMA: Ono i na FEL se da dostat k projektum, ale vetsinou ne no. V Nemecku te vesmes ani nevemou kdyz na tebe nemaj slusny stipko (MPI stipko je kolem 1300 cistyho, nase uni zamestnava na normalni fulltime smlouvu za cca 2k cistyho.) Amerika to ma horsi tim, ze se plati skolny, ale jinak souhlas.

A jo, chlapik s cinanama byl dobrej. A indy sem nastesti potkal jen jako supportaky, a nemel sem z nich radost.