Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Logistika - import/export - kamionová, letecká i lodní přeprava
Z47TC
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
POHODAVOLE --- 16:12:10 18.6.2008
JIRAS111: myslis ze kazdej rejdar funguje stejne? to je jako kdybych rikal ze nase spedice si dava marzi litr na dopravy a ze to maj vsechny stejne..
JIRAS111 --- 14:22:52 18.6.2008
POHODAVOLE: mohli, ale nedaj..hale delam u rejdare 6 let, tak zhruba tusim jak to chodi.. :)
POHODAVOLE --- 10:16:03 11.6.2008
JIRAS111: a pro by nemohli?
JIRAS111 --- 14:30:15 10.6.2008
JADR: ale to je blbost, takhle to nefunguje na jednu bednu ti nikdo z rejdaru dobrou cenu neda, proste a protoze neda a neda a neda.. tecka ;)) ver mi
JADR --- 14:14:09 6.6.2008
JIRAS111:

dneska ale uz hodne rejdaru neni jen rajdarstvim, ale i spedici, jelikoz zajistuji komplexni logistiku...hodne z nich zatim jen ty velky byznysy, ale nekteri daji dobrou cenu i na jednu bednu...
chce to vzdycky poslat poptavku na co nejvic spedic/rejdaru.

nechci se hadat jen jsem reagoval na tvuj konkretni prispevek, kde doporucujes konkretni spedice a odsuzujes jiny[viz. maersk].

jo neboj v maersku nepracuju-;]]
BLUESCZ --- 8:46:29 6.6.2008
POHODAVOLE: dik koukam na to
POHODAVOLE --- 8:43:41 6.6.2008
BLUESCZ: a kdyby to bylo na nakladak tak www.fobos.cz
POHODAVOLE --- 8:43:00 6.6.2008
BLUESCZ: sice to z Marseille nejede ale zkus toto:

http://www.trajekty.com/index.php?&location=vyhledani_trajektu

nebo 234 094 139 je to bejvalej interkontakt ale ted se jmenujou jinak a delaj taky trajekty pro osobaky, kazdopadne si priprav platbu predem..
dalsi moznosti je si najit stranku rejdare kde se vetsinou muzes zaregistrovat a booking provist sam, potrebujes k tomu akorat platebni kartu..
BLUESCZ --- 8:14:14 6.6.2008
poradi mi nekdo ohledne trajektu z marseille do tunisu?
PEPPE_LOPEZ --- 13:03:05 4.6.2008
pro jednu bednu bych oslovil spedici ktera dela sberne kontejnery. Mozna se pletu ale naklady za prepravu, pronajem kontejneru a manipulaci v pristavech se se pak rozpocitavaji mezi vsechny zasilky v kontejneru. Coz musi vyjit nejlevneji.