Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dobrovolné programátorské projekty (webové hry a další)
KOC256
http://www.root.cz/serialy/lawrence-lessig-svobodna-kultura/

Ahoj
tady bych se chtel zabyvat naborem dobrovolnych sil na tvorbu nekomercnich projektu.

Programovani webovych her, delani ruzdnych komunitnich serveru, atd.

Zalozil jsem to na zaklade sve zkusenosti, kde jsem mel treba i dobry napad, ale nebylo casu ani sil abych ho sam dotahl do konce.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
RAVI --- 22:04:34 8.2.2012
nevim, kde se zeptat, protoze jsem vcelku nepoznamenan. Nevite nekdo o programu, ktery by dokazal analyzovat testy multiple choice vyplnene fyzicky. Tedy neco jako nascenuju test vyplneny tuzkou a vyplivne mi to skore, jak si v testu dany clovek vedl/e.
LET_ME_BE --- 16:02:13 30.1.2012
Pokud by nekdo mel zajem se podilet na projektu ktery ma za cil trochu nakopat zadek velkym hudebnim labelum a dalsim lidem co se v posledni dobe snazi zlikvidovat internet: http://www.legaltheft.eu/

Pripadni zajemci prosim do posty. Dik.
RUTHAN --- 13:50:15 12.10.2011
Mel bych tu nabidku pro nejakyho studentika programatora z Brna, ktery by si chtel zkusit tvorbu her.

Vyvijime tu mensi komercni hru (mame funkcni prototyp, ktery iterujeme (SCRUM) a jednoduse nestihame naimplementovat vsechny zajimave gameplay featury, ktere bychom ve hre radi meli, protoze by pak hra proste byla zajimavejsi.

Co se tyce penez, tak je to zadarmo, respektive za nejakou tu pizzu, pivo a nejaky to petikilo atd, dokud hra nevydela, pokud by hra vydelala, tak podil ze zisky, danny tim, kolik prace jste odvedli.

Prostredi hry / styl (vice osobne):
- nedaleka budoucnost, pocatky osidlovani vesmiru
- hra ma 2 hlavni slozky akcni / rpg + managment slozku, cim vice toho implementujeme tim vice je to rpg a mene akcni. Akcni cast je nase pojistka, abychom mohli neco prodavat, ikdyz se nebude moc darit.

Pozadavky:
C# pro newebovy projekty + dostatecny programatorsky skill (vyzkousime uvidime).
Znalost Unity3D vyhodou.
Cas - aspon 8 hodin tydne (vsedni dny), bud 1 cely den, nebo 2 vecery, vice to kouskovat by pro nas neznamelo pomoc.

Vyhody:
- muzete trochu proniknout do toho oboru
- ucit se tu od 30+ zkuseneho genialniho herniho kodera
- pokud hra vydela, tak si dost privydelat
SNIPERCZE --- 19:38:09 6.6.2011
???: tak v open source svete je spousta projektu, kterejm se jeden clovek navic bude hodit. at uz normalni aplikace nebo neco webovyho. Na druhou stranu po tobe chtej nejakou slusnou kvalitu. Velka korporace co te vezme jako juniora ji zas tak moc neocekava (resp. rekne se "junior - uci se")
??? --- 13:54:35 10.5.2011
mmm, tak dík pánové
TENCOKACISTROMY --- 12:49:29 10.5.2011
CYBERWOLF: To splnuje podminky pro "neobvykla" :)
CYBERWOLF --- 12:18:10 10.5.2011
TENCOKACISTROMY: Pokud se nepletu, tak treba RedDragon je myslim napsany jako modul v (nejakym) Cecku. Jako da se, no :)
TENCOKACISTROMY --- 12:10:48 10.5.2011
???: Tak zrovna treba kombinace C++ a webovy hry je docela neobvykla. NEvim jak daleko jsi s OOP, ale zacal bych na necem min brutalnim nez C++ - treba v C# nebo Jave.

Pokud ti jde o komunikaci mezi programatorama, tak to se spis nechej najmout do programatorskyho tymu v nejaky velky spolecnosti. U opensource projektu jsem se setkal s dost ruznou formou komunikace a koordinace.
CYBERWOLF --- 11:51:04 10.5.2011
???: ja bych doporucil se to nejdriv dobre naucit :)

Ale samozrejme zavisi na definici "zacinam" - pro nekoho to je, ze si dneska koupil knizku, pro nekoho rok praxe na fulltime.
??? --- 11:49:11 10.5.2011
???: ... chtěl bych se prostě podílet na nějakém větším projektu/problému, o který se stará víc lidí. Jde mi dost i o tu komunikaci mezi programátory.