Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dobrovolné programátorské projekty (webové hry a další)
KOC256
http://www.root.cz/serialy/lawrence-lessig-svobodna-kultura/

Ahoj
tady bych se chtel zabyvat naborem dobrovolnych sil na tvorbu nekomercnich projektu.

Programovani webovych her, delani ruzdnych komunitnich serveru, atd.

Zalozil jsem to na zaklade sve zkusenosti, kde jsem mel treba i dobry napad, ale nebylo casu ani sil abych ho sam dotahl do konce.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HANS_NEUMAN --- 19:02:49 15.5.2010
cau, potreboval bych nekoho kdo umi programovat v processignu nebo flashi. Jde o generovani takoveho pohybliveho grafu na zaklade nahodnych udaju... kdyztak mail honza.email@gmail.com nebo skype linka.honzy.novaka
financni odmena v ramci moznosti
??? --- 21:41:08 12.5.2010
snazim se vymyslet nejake inteligentni ale zaroven jednoduche hry pro skupiny (kde kazdy v ni hraje sam za sebe) co by se dali relativne jednoduse implementovat do weboveho prostredi...

Napr.:
Slovni fotbal verze1:
- pocitac vygeneruje nahodne slovo z databaze slovniku
- pak hrac napise slovo, ktere zacina na posledni dve mismena predchazejiciho slova
- pak hraje stejne dalsi hrac (nesmi hrat dvakrat ten samy)
-- cele to konci kdyz ve slovniku neexistuje slovo na posledni dve pismena - pak se zapise do statistik nejake udaje ze hry

Slovni fotbal verze2 (ala hry.cz):
- vygeneruje se urcity pocet pismen
- hrac se z nich snazi sestavit do casoveho limitu co nejvice slov
- po casovem limitu se nejakym zpusobem vyhodnoti vytvorena slova souperu a podle toho ziskava vitez body


Tak presne neco takoveho hledam... nejake dalsi jednoduche inspirace na hry ktere by sly hrat v malem poctu lidi.

Nejake navrhy...
TENCOKACISTROMY --- 20:42:55 21.12.2009
RUTHAN: Udalost nazvanou jen "Change/OnChange" obycejne tridy nemivaji, pac tech veci ktere se muzou zmenit maji nekolik. Proto se pouziva nazvoslovi "TextChanged, SizeChanged, BackColorChanged, atd...".
RUTHAN --- 18:22:19 21.12.2009
TENCOKACISTROMY: Já měl za to, že všechny objekty budou mít onchange, ale to je jedno, ukecal si měl ten důlden tomu dám, ale upřímně nevěřim, že zase nenastane nějakou dodatečná komplikace..
TENCOKACISTROMY --- 20:22:57 19.12.2009
RUTHAN: Jednak probiklavani se da resit. A jednak ta situace s vymenou textu nastane jen vyjimecne.

Nevim kterou "OnChanged" udalost mas na mysl, ja ji v dokumentaci nevidim, a kompilator ji taky nezna: udalosti RichTextBoxu
RUTHAN --- 14:50:50 19.12.2009
TENCOKACISTROMY: To nebude blikat nějak divně, napíšeš písmeno, zase se objeví, ikdyž pravda v pár milisekundách, možná ne, ale nikdy sem to to nezkoušel.
V čem je lepší textchange, než onchange?
TENCOKACISTROMY --- 22:02:14 12.12.2009
RUTHAN: Tak misto blokovani backspacu, delete, schranky apod... si ukladej nekam vedle ten string a pri TextChange porovnavej, zda se to nezmenilo uvnitr "<...>", a v pripade ze uzivatel zmenil co nemel, tak tam vrat tu minulou hodnotu.
RUTHAN --- 21:21:12 12.12.2009
TENCOKACISTROMY: Za 2-3 hodiny to pětikilo, taky dokážu vydělat.

Highlight neni problém, to se dá napsat i přes onchange, jak zbarvit textu to mám, ale to disablování mazání, to bych musel zjišťovat, to bych hlídal backspace, delete, přesuny myší, vkládání ze schránky a já nevim, co ještě což zase znamená studovat nějaký další a další věci, zkoušet kde co z netu. Jsem člověk co dodělává věci a tohle je způsob jak toho docílit, odříznout ty věci, které se bez problémů dají přehrát na lidi, který to baví víc. Mam spoustu věcí co musím udělat, takže pokud bych nikoho nenašel, tak buď tu funkcionalitu vypustim nebo projekt uspim, uspim to na čas než někoho potkám atd.. Kdybych to přeháněl, tak mi tahle věc, vezme víc času než přinese, takhle specifickejma věcma se zatěžovat nechci. Myslim, že pětikilo za hodinu a nebo dvě hráce je docela legitimní nabídka.
TENCOKACISTROMY --- 17:40:43 10.12.2009
RUTHAN: A pouzil jsi ten google s tema klicovejma slovama, co jsem psal? Protoze me to vraci hned na prvnim odkazu clanek z CodeProjectu vcetne zdrojaku a vysvetleni.
Cas kterej stravis tim klikanim a stazenim (pripadne prectenim toho clanku, kterej je kratkej) bude urcite mensi, nez cas ztravenej vydelanim na flasku.