Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
MUTATOY
[http://www.meopta.cz/data/historie/Meoclub_16_Automatic_H.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/Meos_Duo.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/AM_8.jpg] [http://www.filmantik.net/catalog/images/technika_amat_filmu.jpg][http://www.iprima.cz/prima/data/19016/img.jpg]
tenhle klub by se měl snažit vzkřísit půvaby projekce filmu na kotoučích. Pomoct začátečníkům s hafem problému se starejma promítačkama spojenejch a vypátrat jestli nahodou někdo nevlatni Vinetoua na půdě. ++++++8mm + super 8 recording+++++

Hints

tel: 235 300 801 čislo na tipa co sežene skoro všechno. PRAHA/ Pan HAŠKOVEC
NEW SUPR! knizka o promitani v DIGITALNI FORME
pořízení a vyvolani filmového materialu KODAK
super8 normal8 (eumig)
jednoduchý ale docela obstojný návod jak ty projektory pracujou
super8aid.net
filmantik/
super8aid.net
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
WIREBORNE --- 2:56:30 6.9.2013
Sobota 14.září ve 20:30 Projekce na zahrádce Crossu.

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

(Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu). Černobílá černá komedie, která "absurdním ostnem nastavuje zrcadlo" rizikům spojeným s eskalací jaderného zbrojení východu i západu v době studené války. Sonda do úchylnosti militaristického mozku v podání George S. Scotta, a neskutečně švihlé výkony Petera Sellerse v úchvatné trojroli.

Promítáno bude z 16mm filmu s labužnickou patinou (čímž nemyslím škrábance nebo tak, je to velmi kvalitní a zachovalá kopie), v angličtině bez titulků. V případě deště přesun do posluchárny v 1. patře.
JCK --- 20:58:07 10.4.2013
ICHE: přestali dělat i 35mm ektachrome, nejen osmičku... ale wittner začal dělat svojí inverzi...
ICHE --- 12:20:22 10.4.2013
JCK: a az ty filmy prestanou prodavat zacnes to krajet z 35? :))
HROBO --- 23:50:20 8.4.2013
JCK: inverzi, no a ja za dva tyzdne idem prec, tak to asi nestihneme...
JCK --- 20:35:47 8.4.2013
HROBO: máš negativ nebo inverzi?
buď to pošli redovi do ostravy http://redprocessing.tomhudecek.co.uk/
nebo jestli na to nespěcháš tak cca za dva-tři tejdny budu dělat várku inverzí blíž ku praze, tak k tomu můžu pár rolí přidat...
HROBO --- 20:17:17 8.4.2013
takze u skodu uz nevyvolavaju farebny super8, nejake napady, kde by mi to vyvolali?
JCK --- 9:27:58 25.2.2013
LUKASHIVA: dva koutouče jsou po cca padesáti minutách, takže máš necelou polovinu, 16mm/evropská/klubová verze mohla bejt kratší... na začátku dílu by mělo bejt jeho číslo a občas i poznámka kolik koutoučů je celkem...
ohledně ceny sjeď ebay/aukro... (http://aukro.cz/listing.php/search?string=film+16mm&category=0)
LUKASHIVA --- 0:44:59 25.2.2013
Ahoj, mám na vás, znalce fimového materiálu dotaz.
Kdysi dávno jsem našel na Žižkově u popelnic krabici s 16mm filmem Gone with wind (Jih proti Severu).
Od té doby se se mnou stěhuje z místa na místo bez toho, aby se octl na promítačce, takže jsem nikdy nezjistíl jestli je komplet. Proto bych se chtěl zeptat:
1) film má podle imdb 238 minut. Já vlastním dva plné kotouče. Tedy, koli minut filmu průměrně obsahuje jeden kotouč?
2) v případě, že bych se ho chtěl zbavit, tzn. prodat, má dnes takováhle věc nějakou finanční hodnotu, případně za kolik se dá zpeněžit?

Předem díky za odpovědi.
FISHEYE_100 --- 19:17:03 16.2.2013
OTAKAR_KUBIN --- 18:06:12 16.2.2013
chacha

Keanu Reeves: the future of cinema
Why I made a documentary about the differences - and affinities - between digital and celluloid

I grew up with film. I understand how it can make you feel nostalgic. It stands for a halcyon past, like memories of your mother's cooking. Celluloid is a fantastic, romantic medium. But technology is evolving fast, and in exciting ways. And that's the reason I wanted to produce and present Side by Side, a documentary that asks how film-making is changing in the digital age.

The film tracks the losses and gains of Hollywood's move to digital cinema. Over a year between 2010 and 2011 director Chris Kenneally and I spoke to dozens of film-makers about working in an industry that is in the process of reinventing itself. We heard how digital had enabled the imagination of directors such as James Cameron, David Fincher and David Lynch – helping them create new worlds in which to develop their style. We also heard from directors such as Christopher Nolan, who was – at that point at least – unconvinced that digital could match up to the quality he had come to expect from film stock.

Keanu Reeves: the future of cinema | Film | The Guardian
http://www.guardian.co.uk/film/2013/feb/14/keanu-reeves-future-of-cinema