Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
MUTATOY
[http://www.meopta.cz/data/historie/Meoclub_16_Automatic_H.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/Meos_Duo.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/AM_8.jpg] [http://www.filmantik.net/catalog/images/technika_amat_filmu.jpg][http://www.iprima.cz/prima/data/19016/img.jpg]
tenhle klub by se měl snažit vzkřísit půvaby projekce filmu na kotoučích. Pomoct začátečníkům s hafem problému se starejma promítačkama spojenejch a vypátrat jestli nahodou někdo nevlatni Vinetoua na půdě. ++++++8mm + super 8 recording+++++

Hints

tel: 235 300 801 čislo na tipa co sežene skoro všechno. PRAHA/ Pan HAŠKOVEC
NEW SUPR! knizka o promitani v DIGITALNI FORME
pořízení a vyvolani filmového materialu KODAK
super8 normal8 (eumig)
jednoduchý ale docela obstojný návod jak ty projektory pracujou
super8aid.net
filmantik/
super8aid.net
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
OTAKAR_KUBIN --- 12:25:47 30.6.2012
NFA :: Hoří, má panenko - NFA
http://www.nfa.cz/hori-ma-panenko.html

Pro dlouhodobé uchování je nezbytné zapsat obrazové a zvukové informace zpět na filmový pás. Jedině tento krok může v současnosti zajistit přežití audiovizuálního díla na dobu alespoň sta let a odpovídajícím způsobem tak zhodnotit nemalé finanční prostředky a lidskou práci vložené do celého procesu.

..až snad na to Dolby Digital teda
FUJI_ITA --- 10:58:15 14.6.2012
FISEJS --- 20:05:47 26.5.2012
RUDOLF: Ve fofo Škoda prodávaj vyvolávací set na na čb inverzi, stačí všechno udělat podle návodu a neni problém. Problém je sehnat vývojnici, ale dá se vyvolávat i v nějakym škopku. Tam ale nastává problém se slepováním filmu. Jinak několik lidí ze střihu si i míchá vlastní chemikálie, kdyby jsi chtěl poradit víc tak pošta...
STILL_PRIMITIVE --- 19:43:24 26.5.2012
RUDOLF: můj první pokus vyvolat fomáckou inverzi se nepovedl, nevim kde byl problém, snažil jsem se to udělat pořádně a nevyšlo to. jinak čb a barevný filmy si normálně volám ale todle na mě bylo asi moc...snad příště. rozhodně to neni prdel...
FUJI_ITA --- 21:16:46 25.5.2012
SRNECEK: pokud chces aby to vypadalo jako toceny na film proc netocit na film? Na sestnactku te to dneska muze vyjit na stejny penize jako kdyz si spoctes naklady na film a vyvolani + levnejsi pronajem verzus drazsi pronajem digi techniky. Kor vzhledem k diskuzi ve ktery se ptas si tuhle otazku nemuzu odpustit i kdyz odpoved asi necham na tobe chodim sem ted sporadicky.


RUDOLF: bavil jsem se snjadnim klukem co studuje na stihu Famu ale nevzpomenu si jak se jmanuje, kdyz se poptas na katedre a nebo tady na nyxu ve Famu auditku nekdo ti snad poradi, byl moc sikovnej
Jinak u Pazzdery meli minulej tejden hromadu filmu na 8mm po sedesatikorune plus par setu za vic
RUDOLF --- 16:46:24 25.5.2012
zdar..

potřeboval bych vyvolané 8mm, instruktážní, domací whatever, či prostě bíle.. máte nějaký tip kde na ně narazit? Chci to vrazit do promítačky a kouknout jak to vůbec funguje..

zkoušel jste někdo DIY vyvolat 8mm film po domácku? O kvalitu nejde, prostě punk co z toho vyleze..
SRNECEK --- 7:31:18 23.5.2012
FISHEYE_100: Nejde čistě o přijímačky, jsem typ, co chce film natočit co nejlépe v mých podmínkách a chci, aby se vizuálně co nejvíce blížil mé vizi, skutečně se chci vyhnout zbytečně tmavým, neostrým záběrům nebo deformovaným tvářím... A jinak k bodu 2) Viděl jsem všechny přijaté filmy tento rok a roky minulé a poslední dobou přijímají filmy, na kterých dělalo 10-20 lidí a každá pozice má příslušnou osobu, tudíž běžně mají kameramana, asistenta kamery, ostřiče atd. a vskutku... filmy pak vypadají po technické stránce velice profesionálně... bohužel nemám tolik kontakty a jak jsem psal níže, má zkušenost spolupráce s kameramany není dobrá (dělal jsem s bývalým studentem z Písku a 2x se studenty FAMU). Bohužel je to o typu člověka na jakého narazíte, a jelikož nejsem student filmové praxe, tak často docházelo k degradování mé pozice. Přičemž jsem byl vždy naprosto připraven a naopak oni často nevěděli, co dělat... a na jejich věk a zkušenosti se chovali velmi neprofesionálně (krom jednoho). Nicméně vím přesnou kompozici, tudíž je nechci nechat záběr rámovat... potřebuji je pouze na světlo...
SRNECEK --- 23:35:35 22.5.2012
Ahoj, potřeboval bych radu. Plánuji v létě točit film k přijímacím zkouškám na FAMU a zvažuji na jaký typ kamery točit. Otvírají se přede mnou tři pravěpodobné cesty. 1) Spolupráce s kameramanem a poloprofi kamerou (předpoklad Sony EX1 či typ podobný). 2) Má koupě Panasonic V700 a vše bych si "kameroval" sám. 3) Točení na fotoaparáty. Zřejmě s kameramanem, jelikož by nezapůjčil fotoaparáty bez jeho vědomí.

Jelikož jsem kdysi spolupracoval s kameramany a bohužel vždy to dopadlo velmi špatně, obávám se opětovného fiaska. Nicméně bych filmu rád dodal "filmovější vzhled", tudíž se mi nechce vzdát natáčení na poloprofi kameru. Tu bych snad sehnal i bez kameramana a mohl si na ní točit sám, avšak neumím nastavit kameru a nasvítit scénu, aby odpovídala mé vizi záběru. Sony EX1 je ekvivalent 16mm filmu, kdysi jsem na ní točil a záběry vypadají velmi pěkně, sklo nedeformuje výrazně tváře a zkrátka film vypadá jako film. Leč byla nastíněna obtížná obsluha. Panasonic V700 na automat dokáže - dle mě viděných videí - přizpůsobit barvu, expozici atd. do přijatelného tvaru. A rovněž výhoda je, že má detekci tváří, tudíž doufám v ostrost záběrů, v nichž bude nájezd. Obávám se, že Sony EX1 nedokáže nájezd uostřit. Akorát levnější sklo u V700 by mohlo při detailech tváře výrazně deformovat. Vskutku chci točit na kameru, která odpovídá 16mm, jelikož např. Sony Z1 a Panasonic V700, i když je o desítky tisíc levnější, si ve finálním obrazu tolik neliší. Třetí možností jsou fotoaparáty, ale zde si myslím, že bez štábu okolo a zkušenosti s natáčením na ně, by došlo k selhání. A otázka ostření je dle mě zásadní, jelikož bez ostřiče se domnívám, že nemám šanci...

Po mém zmateném nastínění situace se ptám, zdali byste točili na poloprofi kameru a nebo na Panasonic V700 a doufali, že film bude vypadat jako film nebo na fotoaparáty, které filmovost zaručí, ale váže se k nim nelehká obsluha (co jsem slyšel). (Neřeším nyní režijní schopnosti nebo herecké atd., opravdu čistě vlastnosti kamery, co dokáže interpretovat.) Štáb bude velice skrovný, zvukař, herec, herečka a já. A jak jsem uváděl dříve, kameramana stále zvažuji, ale po mých zkušenostech se upřímně bojím té spolupráce...
FISHEYE_100 --- 15:35:23 15.5.2012
Last minute booking a naprostá pecka:
Jérôme Noetinger, Xavier Quérel
Marcus Bergner, Marek Bouda


čt 7. června 2012, 20:00
Galerie Školská 28


Poslední ScreenLab této sezóny představí projekt dvou členů legendárních francouzských Metamkine Jérôma Noetingera a Xaviera Quérela a nový sound-poetry-film projekt Marcuse Bergnera a Marka Boudy.

Před a po představení se podává francouzská česneková polévka s bílým pečivem připravená Marcusem Bergnerem.

[http://skolska28.cz/images/events/2012/thumbs/120515152929.jpg]

Víc tu...
Školská 28: Komunikační prostor / Jérôme Noetinger, Xavier Quérel / Marcus Bergner, Marek Bouda
http://skolska28.cz/page.php?event=588