Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
MUTATOY
[http://www.meopta.cz/data/historie/Meoclub_16_Automatic_H.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/Meos_Duo.jpg] [http://www.meopta.cz/data/historie/AM_8.jpg] [http://www.filmantik.net/catalog/images/technika_amat_filmu.jpg][http://www.iprima.cz/prima/data/19016/img.jpg]
tenhle klub by se měl snažit vzkřísit půvaby projekce filmu na kotoučích. Pomoct začátečníkům s hafem problému se starejma promítačkama spojenejch a vypátrat jestli nahodou někdo nevlatni Vinetoua na půdě. ++++++8mm + super 8 recording+++++

Hints

tel: 235 300 801 čislo na tipa co sežene skoro všechno. PRAHA/ Pan HAŠKOVEC
NEW SUPR! knizka o promitani v DIGITALNI FORME
pořízení a vyvolani filmového materialu KODAK
super8 normal8 (eumig)
jednoduchý ale docela obstojný návod jak ty projektory pracujou
super8aid.net
filmantik/
super8aid.net
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
FISHEYE_100 --- 22:11:40 21.3.2012
OTAKAR_KUBIN: Ano, na pozadí událostí vznikla myšlenka ankety
OTAKAR_KUBIN --- 22:05:39 21.3.2012
C I N E P U R / Archiv jako služba?
http://cinepur.cz/article.php?article=2220

Na pozadí těchto událostí pak vznikla myšlenka ankety Cinepuru jako možnosti zvážit, jak archiv doposud fungoval uvnitř, ale i jak se profiloval navenek, a na základě těchto zjištění uvažovat o výzvách pro nové vedení.
OTAKAR_KUBIN --- 0:14:28 21.3.2012
Retro: 10. 3. 2012 — iVysílání — Česká televize
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani//10176269182-retro/212411000360010/

Dnešní Retro věnujeme lidem, kteří svůj život zasvětili filmům, ale jen málokdo měl možnost je vidět. Život takového filmového amatéra byl závislý hlavně na dostupné technice. A i když jsme na tom byli oproti jiným socialistickým zemím docela dobře, většina kinoamatérů točila na kameru vzniklou ještě za první republiky. Čím žili amatérští filmaři v někdejším Československu? Pohovoříme i o festivalech amatérských filmů. A nakonec zavzpomínáme na začátky toho, co je dnes už samozřejmostí – videa.
ESEJ --- 22:40:01 15.3.2012
Děkuji těm co mi odepsali.. už jsem sehnala co jsem potřebovala.. děkuji, někdy příště třebas zase něco dalšího )
ESEJ --- 15:50:15 7.3.2012
Ahoj tadyk...prosím pěkně, shanim staré filmy do kamer (jeden aspoň).. nejlépe 16mm a s oboustrannou perforací .. nebo jakejkoli jinej film do promítaček z vašich/našich dětskejch let.. kterej byste mi mohli věnovat, nebo odkoupím, i poničený, částečně rozstříhaný .. sháním je na dekoraci ... poradtě, nabídněte ... DĚKUJI! .. pošta nebo tu
FISHEYE_100 --- 9:33:14 6.2.2012
RED_KOMUSO: Jó, Já do lesa nepojedu, to je moje oblíbené téma. Možná by stálo za studii, proč mělo tolik promítačů v 90. letech v kabině plakáty metalových kapel ;)))
RED_KOMUSO --- 9:29:12 6.2.2012
OTAKAR_KUBIN: k tý rychlosti promítání: výbornej článek od Klimeše Pohyb filmu v kinematografu http://www.iluminace.cz/JOOMLA/images/stories/clanky/klimes_3_2001.pdf
FISHEYE_100 --- 16:39:50 5.2.2012
Něco jako pulldown 3:3:3:3:3:3:3:4 z rychlosti 16fps? http://en.wikipedia.org/wiki/Telecine
FISHEYE_100 --- 16:38:38 5.2.2012
OTAKAR_KUBIN: Já jsem to teď myslel spíš jako praktický dotaz.
OTAKAR_KUBIN --- 15:04:29 5.2.2012
FISHEYE_100: no asi je tak jako tak důležité naskenovat to po okně, do čeho to potom zapečeš je už věc druhá (a vždycky budeš bojovat se standardy, které s odlišnými projekčními rychlostmi nepočítají..archivy se marně snaží už od dob dvdček, ale DCP má samozřejmě stejný problém)

ostatně nikdy to asi nebude tak docela ideální, viz klasická studie

Silent Films: What Was the Right Speed?
http://web.archive.org/web/20110521175519/http://www.cinemaweb.com/silentfilm/bookshelf/18_kb_2.htm

(doporučuju si ji stáhnout-uložit-vytisknout, nějak se mi ji v rychlosti nepodařilo najít jinde než na wayback machine)