Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ALMAD --- 11:58:49 9.3.2012
KERWIL: No, taky jako pan dornu je nekrmim, ale uz mam celkem sehrane kamarady, co me nepusti k utoku co zabiji a zvladaji se reorganizovat tak, aby si nekoho nalevelovali.

Tohle byl nicmene extrem, protoze jsem hral poprvy za Kosteje a prislo relativne dulezity mit co nejdriv Fletnu Tisice Mladych, protoze mi prijde ze ta nestvura navic dela dost, takze sem si sel nabrat nejakou krev hned ze zacatku...a poste se to nejak zvrtlo do texaskeho masakru motorovymi hermany v bazinach. Jedna postava umrela a ostatni musely ustoupit, ale nejaky expy si holt odnesly...
KERWIL --- 1:29:48 9.3.2012
FORFUN: Nepřestává mě fascinovat, že jste běžně při hrách schopni dosáhnout s postavami na 3. lvl. Jestli se nám to jakožto protřelému developerskému týmu povede dostat jednu postavu na 3. lvl jednou za 5 her tak je to ještě posvícení. Takže bych chybu viděl nejspíš v nedostatečném umění pána Dornu, který má skutečně mnoho způsobů jak takové situaci zamezit, především nekrmit hrdiny zkušeností, když za to nezískám rozhodující výhodu = smrt alespoň jedné z postav. Občas se pravda může sejít hodně silná skupinka hrdinů + silná požehnání + lehčí úkoly které dají snadnou bonusovou zkušenost, ale na 3. lvl by se postavy měly dostávat opravdu jen výjimečně... ;)
FORFUN --- 18:37:03 8.3.2012
Že stryx je na 3 lvl skoro neporazitelnej už jsem se taky setkal. Vážně je asi jediný řešení nenechat ho levelovat. Couvat s nestvůrama, občas zatarasit nějakou krysou chodbu, pak se na něj vrhnout a rovnnou ho zabít bez možnosti jeho protiútoku a když to bude Kostěj hrát dobře, tak stačí při tomhle stylu hry nashromáždit dost nestvůr na to, aby zaplnil kryptu, temný chrám a hřbitov. Alespoň mě se to zdá jako celkem dobrá obranná varianta, ale samozřejmě jsem to nezkoušel.
ALMAD --- 10:28:40 8.3.2012
ZORKAL: Ale Kostej je pomalej, jak ma Stryx pohyb 12, tak je to peklo. Ja ho dal proste tim, ze sem mnozstvim nestvur zacpal prostor, nicmene si myslim ze sem vyhral spis kvuli tomu ze udelali par chyb a ze se mi poved dobrej manevr s kostenym totemem v bazinach, ktery pak kryl zbyle dva totemy.

A fletna tisice mladych na druhe strane nez je krypta co produkuje zombie s dvouma utokama, s tim uz se da zit.
ZORKAL --- 0:18:40 8.3.2012
ALMAD: To je trochu potiz, neda se s tim neco udelat, kdyz to Pan Dornu vi? Treba hrat na ritual, nenechat Stryxe nalevelovat? Da se proti nemu bojovat hlavne s Kostejem, a ten se taky porad vraci.
ALMAD --- 16:34:05 7.3.2012
Myslel sem si, ale zkusili sme -- diky.

Jinak hraci dosli k tomu, ze s Kostejem pouzivaji Stryxe jako one-man army a sberace artefaktu, zatimco zbytek druzinky pozoroval deni z okrove cesty. Lvl3 stryx je fakt vejce-runner.
ZORKAL --- 22:35:48 5.3.2012
ALMAD: Tahle schopnost se da pouzit jenom pred jejim vlastnim utokem, tj. v tahu hrdinu, jinak by to bylo moc silny...
FORFUN --- 8:31:49 5.3.2012
ALMAD: myslím, že to může použít pouze ve svém tahu, což sice znamená před útokem nestvůr, ale nikoli před svým obklíčením a tahle vlastnost se pak dá používat hlavně jako útěková varianta, popř průlomová až v následujícím tahu hrdinů. Nicméně u sebe nemám pravidla, tak si nejsem na 100% jistej.
ALMAD --- 0:10:36 5.3.2012
Dotaz: Muze Zohra pouzit schopnost prekvapivy utok pred utokem nestvur? Protoze z textace vyplyva, ze by mohla uhnout nestvuram v obklopeni tak, ze se presune za utocici nestvuru a ostatni by na ni nedosahly...coz mi prijde dost husty ;)
ZORKAL --- 11:59:22 29.3.2011
Konečně čas pro tvorbu Dorn povídek!

Ahoj, myslím, že jsme se nikdy nepodtkali, ale odkázal mě na tebe Zelgaris. Spolu se Zbyňkem Holubem z Asterionu (který dělám i já) a Karlem Černínem z Tarie jsme letos vydali povídkový sborník Hry s příběhem - obsahuje příběhy z různých RPG světů (Taria, Asterion, Střepy snů, Unknown Armies, Příběhy Impéria...) a na příští rok plánujeme sborník další - tématicky zaměřený na válečníky, boje, války, rytíře, gladiátory, atd. Vydavatelem je Jiří Reiter a jeho Mytago.
Proto se obracím na tebe - rádi bychom sborník rozšířili i o jiné než RPG světy, a Dorn je takový ideální mix RPG a deskovky. Kdyby kdokoliv z vašeho týmu měl zájem napsat válečnický příběh (nebo dva), budeme moc rádi (třeba něco o Zorkalovi? nebo o některé z postav z doby předtím, než se vypravila do Dornu?).
Ozvi se mi prosím kdyžtak na cenis@seznam.cz (na NYX moc nechodim), jestli by byl zajem.