Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ZORKAL --- 9:40:07 17.5.2010
FORFUN: Jenom je trochu blby, ze ho to vzdycky stoji jednu kapku krve, a s lecenim to nema zase tak dobry...
FORFUN --- 21:50:23 16.5.2010
A díky za objasnění:)
FORFUN --- 21:49:25 16.5.2010
Rozhodně souhlas... za cedrika jsem hrál včera podruhý a předtím mě tohle combo nenapadlo.. Takhle je to geniální prorážeč chodeb v podstatě jako Guelin, i když musíš o jedno kolo počkat, než vtrhneš dál...
ZORKAL --- 20:01:51 16.5.2010
Je to tak, ze to delat lze, privolani pritele se dela v utoku, tudiz je mozne zabit nestvuru a pak na to same pole Pritele vyvolat. Proto si treba ja myslim, ze je Cedrik hodne dobra postava...
FORFUN --- 0:21:58 16.5.2010
Zdravím, mám další dotaz k pravidlům... Dnes se nám stalo asi tohle: Cedrik s Ragnarem byli uvězněni v chodbě kostlivcem, kterého následně zabil ze tří políček Almanor čarovnou střelou. Aby v příštím kole nedošlo k opětovnému ucpání chodby (stál jsem blízko krypty) rozhodl jsem se povolat přítele na místo zabitého kostlivce hermana, čímž bych blokování na další kolo znemožnil... Argumentoval jsem tím, že samozřejmě není možné v jednom kole procházet přes pole, kde stála nestvůra, ale přivolání přítele se odehrává ve fázi útoku (podobně jako je možno střílet přes políčko, kde na začátku tahu stála nestvůra,která byla odstraněna) a tudíž se do pohybu nepočítá... Pánovi Dornu se to ale moc nelíbilo(cedrik je tím v podstatě neblokovatelný...obzvlášt na 2.lvl, kdy má dva útoky).. Co si o tom myslíte vy?? dík za názor!!
KERWIL --- 9:55:09 23.2.2010
FORFUN: Souhlas se zorkalem pokud se vam to zda divne/nelogicke/silne ;), ale ciste podle pravidel je tebou popsany mechanismus zcela v poradku.
ZORKAL --- 18:40:20 22.2.2010
FORFUN: Podle pravidel to podle mne mozny je, protoze ten utok v tahu hrdinu je stejne jakoby navic.

Uznavam, ze to ale vypada trochu nelogicky, takze doporucuju zavest upravene pravidlo, ze v pripade pouziti tohohle kouzla muze nestvura i v tahu hrdinu zautocit maximalne tolika utoky, kolik ma v tahu Pana Dornu.
FORFUN --- 16:50:34 22.2.2010
Vzheldem k nefunkčnosti fora na dorn.cz mám takovej dotaz k pravidlům... Stalo se nám, že Deidra zahrála na harfu a Mannand tak měl dva útoky. pomocí vlastnosti Iluzorní obraz tudíž ovládl zombie a přinutil ji zaútočit jedním útokem na sousedící mumii. Poté se rozhodl použít iluzorní obraz na stejnou zombii a přinutit ji zaútočit na stejnou mumii, čimž ji zabil. myslíte si, že je možné, aby tah takto proběhl? Iluzorní obraz nemá co do počtu použití žádná omenzení... Je možné aby měla jedna zobmie v jednom kole dva útoky?
CUTOR --- 15:03:41 16.2.2010
no ja porad pokukuji po cinovych figurkach ale jsou moc velke. i kdyz v reedici jsou pry o kousicek vetsi policka takze by to uz mozna pouzitelne bylo.
Jinak z rozsireni jsem hral kousek (jen jsem pridal artefakty a poklady) a musim rict ze hned bylo zajimavejsi.
ORC23 --- 20:40:50 9.2.2010
no a ja uz se bal, ze sem jedine j ;D