Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
GALENIUS --- 7:25:45 3.12.2008
Aha...
Je pravda, když jsme to hráli poprvé, vedl jsem já. Vykosil jsem 4 postavy, poslední vyhrála s 1 životem.
Teď to vedl párkrát kamarád šachista a to byla selanka. Zorkal neměl šanci.
Je asi pravda, záleží na Zorkalovi.
Přišlo mi, že občas často lifroval potvory do útoku průběžně a my je zabíjeli bez zranění...
KERWIL --- 18:45:50 2.12.2008
Jasne, zorkal musi tezit ze sve presily a hlavne ze skutecnosti, ze jeho temne ritualy vetsinou pusobi plosne zatimco karty pozehnani jsou jen minimalni mozna zachrana pro postavy a vetsinou situaci stejne uplne nerozcisnou, kdezto vhodne pouziti temneho ritualu byva brutalne ucinne.

Zasadni je za Zorkala hromadit co nejvice krve a prichazet o nestvury pouze za cenu jejiho dalsiho nasosani. Jakmile Zorkal prijde o nestvuru bez toho aby sosnul krev, tak je to primarne spatne a pak nemuze cekat, ze bude pro postavy nejaka hrozba, protoze pak je jen bezzube leveluje a kdyz jsou pak postavy na vyssi urovni a Zorkal nema krev, tak je tezko nejak zaskoci. Pak uz je to opravdu tezke na hrdiny nejak vyzrat...
RETHON --- 10:25:24 2.12.2008
GALENIUS: promiň, ale usuzovat šance na výhru po "párkrát jsme to hráli", je trochu uplně mimo mísu ;)

taky jsem plácal takové nesmysly po pár hrách :) ... spíš se to chce zamyslet nad tím, jak hrát zorkala lépe
PHEPAK --- 9:54:51 2.12.2008
GALENIUS: přesně tak, my když poslední dobou hrajeme i s altřernativními pravidly co se týče artefaktů, což je výhoda pro hrdiny tak stejně dostávaj pokouřit :) je to spíš o taktice.
??? --- 9:30:05 2.12.2008
GALENIUS: Take jsme parkrat hrali a Zorkal nas pokazde rozmasloval na kasi. Tolik k vyvazenosti.

I kdyz pokud by jsme take brali hru trochu seriozneji, vypadalo by vse asi ponekud jinak. Kazdou figurku vzdy hraje jeden clovek kazi to predevsim roleplaying a chlast. Ale pokud to beru tak, ze primarnim cilem hry je pobavit, tak tahle podminka splnena pokazde dokonale :o)
GALENIUS --- 9:23:56 2.12.2008
Zajímalo by mě, použili jste někdy nějaké způsoby, jak trochu srovnat nerovnováhu mezi Zorkalem a postavami, aby byla hra vyváženější?
Párkrát jsme to hráli a příjde mi, že Zorkal sám o sobě má vcelku minimální šanci na vítězství.
SHAITAN --- 13:28:10 25.11.2008
tak jsem procetl diskuzi komplet od zacatku do konce a vidim to na vanocni nakup ^_^
CUTOR --- 15:12:00 19.11.2008
KERWIL: Taky jsem nejak mylsel ze ta druha edice v sobe zahrnuje i nejake rozsireni. Dorn doma mam. Ale pokud budou vetsi policka tak tam mozna budou uz pasovat nektere cinove figurky z dnd miniatures a to by bylo super. nic proti spalickum ci kartickam ale cinova figurka je lepsi.
To je mozna duvod proc si to koupim stejne mam ta prvni verze co mam doma neni moje tak budu mit aspon svoji.
Nicmene palce vam drzim protoze dorn je fajn hra.
GALENIUS --- 13:50:23 19.11.2008
KERWIL: Aha... Takže změny spíše minoritního charakteru. Nic, kvůli čemu by se vyplatilo nahrazovat stávající, rok starou verzi.
Plán by se větší hodil, ale nutné to není. Kartičky sice jsou lepší než špalíky, ale ani to není hlavní.
A pokud se zdaří změnu pravidel hodit na web, bude to ideální...

Teď jen aby brzy vyšlo rozšíření.
KERWIL --- 1:29:30 19.11.2008
Rozsireni se finalizuje a delame co muzeme aby se do tisku a tim padem i na predvanocni pulty dostalo vcas. Bohuzel jsou nektere temne sily proti nam, tak drzte palce. Kazdopadne myslim, ze je na co se tesit (Kostej rulezzz! ;)

Ohledne zmen v 2. edici - jedna se predevsim o novy format figurek (nahrazeni spalicku kartonem s obrazkem hrdiny/Zorkala zasazenym do plastoveho podstavce) a diky snaze o vetsi prehlednost bylo i mirne zvetseno meritko samotneho planu. Pridan byl jeste losovaci pytlik na nestvury. V ramci reedice doslo jeste k nekterym drobnym upravam wordingu pravidel, aby dochazelo k co nejmene nejasnostem a z toho plynoucich sporu (errata by mela byt k dispozici snad i na webu). Je docela pozde tak doufam ze me kolegove opravi pokud jsem na neco zasadniho zapomel... :)