Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ZORKAL --- 13:24:14 24.3.2007
Cituju Muflonuv report:
No jako rekl bych to asi takhle. Vargen sel sam do stok zatimco zbyli 4 hrdinove sli pres zombie. Zorkal poslal par jednotek na Vargena, ale ten zabil pikare magickou sipkou a pak si kazde kolo lecil ztraceny zivot diky krysam. Ostatni pomalu postupovali do Dornu a zabili asi 2 hermany. Sebrali jsme dva artefakty a nalakali na sebe 3 cervene nestvury a asi 3 hnede. Ty se podarilo pomoci 2 ohnivych dechu a jednoho pozehnani zlikvidovat a Choros s Eleanor postoupili na 2. level. Vargen se mezitim take vylevloval a uz mohl probihat skrz nestvury. Pan Dornu postoupil na 2. level a diky zavalum zablokoval Vargena ve stokach. Pote postavy sebraly 3. artefakt a zabily dalsi 2 gorgony pomoci dvou pozehnani, no a Vargen, protoze uz mel 2 utoky, tak byl take nezastavitelny. Zorkal pote vzdal, protoze uz nebyla sance vyhrat. Myslim si, ze Zorkal neudelal zadnou velkou chybu, jenom par mensich. My jsme ale hrali bezchybne a ukazalo se, ze 3 velezkuseni hraci jsou velky orisek i pro tak dobreho Zorkala jakym Vanaprastha bezesporu je. Kdyz se k tomu jeste priklonilo stesti na poklady, tak to skoncilo jasnou vyhrou postav. Pozitivni na cele hre vidim, ze je vice faktoru ktere ovlivnuji prubeh hry. At uz jsou to pozehnani, ritualy, poklady nebo i herni strategie jednotlivych stran.
L_DAMIAN --- 22:03:44 23.3.2007
KERWIL: Co tak poslat nejaky ten popis hry?
KERWIL --- 21:49:32 23.3.2007
No, Vanaprasthovi jde skutecne ke cti, ze ani pri prohrane bitve neztratil tvar a dokazal unest tihu porazky se vztycenou hlavou. Celkove to byla zvlastni hra (ostatne jako jakakoliv jina Dorn session, nebot jsem jeste nehral dve hry, ktere by si byly nejak vyrazne podobne a to uz Dorn hraju od plenek - tedy jeho ne od mych). Kazdopadne jsem ale rad, ze orfeovsky mytus byl vyvracen. Byl jsem o tom presvedceny uz predem, ale jsem rad, ze se nam to povedlo dokazat i v praxi ;)
??? --- 22:11:53 22.3.2007
VANAPRASTHA: jeeeeee a ja to prosvihl, to sem chtel videt... :D
ALISTAIR --- 18:19:31 22.3.2007
VANAPRASTHA: Super dik.

Hrozne moc me mrzi, ze jsem to nevidel, takovahle udalost se uz nikdy nebude opakovat :)
L_DAMIAN --- 15:41:50 22.3.2007
VANAPRASTHA: Jinak máš poklonu, že jsi to tu takhle sám uznal a reagoval na svou porážku. Jen škoda, že jsem tu hru neviděl.
L_DAMIAN --- 15:40:46 22.3.2007
VANAPRASTHA: "v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)"

Tak a máme tu další teorii? :o))) K jejímu vyvrácení bude třeba najít nějaké pokročilé hráče, kteří i s orfeovou melodií a písní rozkolu prohrají a to bez nějaké naprosto zjevné, školácké chyby - například bezchybnou hrou pána dornu a jeho štěstím na potvory a rituály. :o)
VANAPRASTHA --- 15:26:58 22.3.2007
ORFEOVSKÁ TEORIE BYLA VYVRÁCENA !

Při hře - kde jsem hrál já proti třem špičkově kooperujícím autorům hry - se ukázalo, že moje teorie zakládající se na drtivém významu orfeovy melodie - je zřejmě mylná, neboť jsem byl poražen. :-)

Důvodem byla jednoznačně bezchybná strategie na straně hrdinů v kombinaci s neuvěřitelným štěstím na poklady - 2 ohnivé dechy a 2 magické šipky hned na začátku hry.

Z toho plyne, že podstatnou náhodou není jenom karta požehnání - i když pro pokročilejší hráče si myslím, že orfeova melodie je ultimátní záležitost, nicméně není ultimátní v tom smyslu, že by znamenala automatickou prohru hráčů v případě její absence, neboť hráči mohou mít absolutně bezchybnou strategii a neuvěřitelné štěstí na karty pokladů.

Nicméně orfeova melodie zůstává ultimátní zbraní na straně hrdinů a v kombinaci s písní rozkolu se u pokročilých hráčů zkrátka nemusí pokračovat ve hře. :-)
VANAPRASTHA --- 6:58:46 21.2.2007
Super dík oběma. :-)
ZORKAL --- 18:10:49 20.2.2007
Souhlas s Pantarilem, mumie znemoznuje pouze schopnosti s mecikem nebo hvezdickou (utoky a kouzla), tj. pouzivat predmety lze. Jako obvykle je trochu problem s Mistrem tesaku a Utokem s obrany, ale v ramci cistoty pravidel je spis pouzit lze (nemaji u sebe mecik ani hvezdicku).