Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MATHES --- 18:36:18 31.12.2006
ALISTAIR: no ja sem hral s kamosem jednu hru, kdy se rozhodl, ze mi itemy ukazovat nebude, ale po 20 minutach hry mi to nedalo a kouknul sem do pravidel a hru sme dohrali uz klasicky... kazdopadne jsem byl tu chvilku dost nejistej co na me vytahne ;)
??? --- 16:21:10 31.12.2006
ALISTAIR: Jasně, sám jsem zvědav, jak se to projeví.
ALISTAIR --- 16:13:28 31.12.2006
???: Zkuste pravidlo s nekoukáním Zorkala na předměty a napiš pak jak to dopadlo :)
??? --- 16:11:26 31.12.2006
ALISTAIR: Jak o tom tak přemýšlím, asi nebude úplně od věci, když příští čtvrtek vezmu Dorn na náš pravidelný pokerový večer. Třeba některé pokerové hráče navnadím. :)
ALISTAIR --- 15:59:52 31.12.2006
MATHES: Pokud to ukážou, ztrácí to trochu smysl, lépe řečeno, hodně se to oslabí. Pokladů většinou není tolik, aby člověk pozapomněl, kdože má ten ohnivý dech nebo medúzinu masku. Léčivé lektvary můžeš ignorovat a soustředit se jen na zásadní věci a v paměti to udržíš...

Pokud bude herman nebo krysa, tak se karta zkrátka otočí. Kdyby někdo švindloval tímhle způsobem, tak je stejně hanebný hráč a hra s ním nemá smysl.

Na druhou stranu rezivý meč si klidně někdo může nechat, aby vzbudil u zorkala dojem, že získal něco fajn. Hře se tak dodá správný pokerový podtón :)
MATHES --- 15:53:13 31.12.2006
HARALD:
ALISTAIR:
Dik za reporty ;)

K tem schovanejm predmetum bych navrhoval, ze pri sebrani pokladu se predmet ukaze (kvuli pripadnem zombiim a hermanum), ale pak se otoci rubem nahoru, tak aby zorkal, pokud nebude mit velmi dobrou, pripadne fotografickou, pamet si nepamatoval, co ktery hrdina ma ci nema za poklad.
CTHULHU --- 15:02:01 31.12.2006
Vanaprastha: Jelikož jsem rovna za Kaedraka hrál a ze zkušeností z jiných her mohu jen říct, že jakékoliv schopnosti vázané na nevyužití jiné základní schopnosti (v tomto případě pohyb), jsou jen velmi specificky použitelné a tudíž je obecně nelze příliš použít.
Výsledkem bylo, že jsem za celou hru zabil jen jednu slabou nestvůru a dvakrát si doléčil život.
Spolu s ostatními vlastnostmi to zkrátka udělalo z Kaerdraka takového blokera, který se postavil tam, kde sice bylo někoho potřeba, ale ostatních by tam byla škoda. Tím pádem se chudák ani nemohl prolevlovat k více útokům nebo schopnosti z trojky, která už vypadala (na první pohled) zajímavěji.
??? --- 15:00:26 31.12.2006
ALISTAIR: Nakonec, kdyby se podařilo vhodně použít Medúzinu masku, mohl to také ledacos změnit.
CTHULHU --- 14:57:35 31.12.2006
ALISTAIR: Vzájemná neznalost požehnání pro nás také byla poněkud svazující, ale netroufnu si z těch pár případů vyvodit, zda je to dobře nebo ne.
ALISTAIR --- 14:54:46 31.12.2006
HARALD: Živijó! .)