Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
LIVE FOR SPEED aneb nejlepsi zavodni simulator
BIHARYS
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SCIFI --- 22:11:38 17.5.2011
CHAOS_RK: se zastavim to vyzkouset a porovnat :)
COLON --- 18:39:17 6.5.2011
DRIZDIK: okej, je to možné. Ve mě to ani při jedné ze tří jízd ten pocit jízdy nevyvolalo, možná kvůli tomu světlu...no nevím...
DRIZDIK --- 18:33:31 6.5.2011
COLON: No pro dost lidí je to co je bližší realitě, tedy i simulace přetížení, právě to, co dělá ten pocit z jízdy. A s pohybem auta to má společnýho hodně, jen musíš mít kolem tmu, jak říká Chaos a potom to nevnímáš jako všelijaký otáčení, ale jako pohyb toho auta který řídíš.
COLON --- 18:20:32 6.5.2011
CHAOS_RK: ale samozřejmě že "to je ještě málo" - no právě a vždycky bude - prostě snažit se nasimulovat reálný přetížení formule nebo rychle jedoucího sporťáku tímto systémem se mi zdá nesmysl (nejsem fyzik takže je to můj osobní laický názor) a vždycky z toho bude jen něco "jako" - když budu chtít "zažít" přetížení zajdu si na matějskou - tam dostanu mnohem větší pecky z centrifugy než od 301 v nejlepší kondici. Proto se mi zdá ta snaha zbytečná a naprosto mi to kazilo dojem z jízdy - ten způsob jakým 301 snaží dosáhnout přetížení nemá s pohybem auta nicmoc společnýho přece. proto mi příjde mnohem bližší simulaci jízda bez "simulace přetížení" - ano je to jen takové "divné hrkání" ale s realitou to má více společného než ten hydraulický blázinec "simulující přetížení". Ale jak říkám - jen můj názor - no offense
CHAOS_RK --- 22:31:15 3.5.2011
no 301 nam v aktualnim nastaveni chvali nejeden realny zavodnik, a presne se stejnym komentarem jak psal Drizdik, "je to jeste malo"... Tak nevim nevim jak je to s vasima pocitama... Jel jsi v 301 za dobrych svetelnych podminek? tj. sero ci nejlepe za tmy? Ono je totiz na 301 hodne velky rozdil v pocitu z jizdy, kdyz clovek byt jen periferne vnima okoli nebo vidi fakt jen platno...
btw. 301 lze taktez nastavit, aby se jen trasla podle nerovnosti a nesimulovala pretizeni, ale to nam prave prijde jen jako takove divne "hrkani"
COLON --- 17:04:37 5.4.2011
SCIFI: Ale nemyslím, že by 301 byla špatná - možná je to jen otázka nastavení parametrů - kdyby se mě na začátku zeptali jestli chci simulátor auta nebo utrženého vagónu na horské dráze a podle toho nastavili setup tak OK. Zas chápu, že někoho baví víc to zemětřesení a o řízení tolik nejde.
SCIFI --- 14:34:19 5.4.2011
COLON: asi tak, taky si nemyslím, že udělat z jízdy formulí akrobatický letecký vystoupení je ten nejlepší způsob jak něco přiblížit realitě :)
COLON --- 17:49:15 4.4.2011
DRIZDIK: Nepochybně jsou ty síly ještě větší - ale tyhle síly prostě 301 supluje způsobem, který je sice zábavný jako atrakce, ale s nějakou simulací to moc společnýho nemá - ale to nevytýkám - je mi jasné, že 301 simuluje přetížení svým způsobem, který mi prostě nevyhovoval tím, že extrémním pohybem vyvolal lehké přetížení, ale tak, že v podstatě je nějaké přetížení vedlejší, když máte mozek ve ždímačce. Já netvrdím, že je 301 na houby - jen mě to moc simulátorový nepřišlo a příjemně mě překvapil ten DBOX kterej se nesnaží simulovat to co nemůže, ale pocit z podvozku auta byl naprosto skvělej. Ale jde jen o můj názor a pocit z toho, že kdybych měl ty prachy pod postelí, tak 301 bych si fakt nekoupil, ale ten DBOX bych vzal hned.
DRIZDIK --- 16:31:29 4.4.2011
COLON: Podle mě je tohle srovnávání volantu s vibracema s plným force-feedback. To že to s tebou občas zaklepe, to je podobný možná tak vyklepaný felicii na přejezdu, ale s ani trochu rychlejší jízdou to nemá nic společnýho. Ono to sice není příjemný, ale v tom autě jsou dle mého ty síly ještě větší než na 301.
COLON --- 10:03:28 4.4.2011
CHAOS_RK: Mě ta 301 přijde hrozně přestřelená v tom pohybu - spíš než v autě sem si při jízdě přišel jak na horský dráze a po dvou jízdách jsem došel k názoru, že tato dimenze jízdy mě nějak nebere. Ale teď sem o víkendu jezdil na D-BOX GP Pro-200 kde je hydraulika mnohem decentnější, ale rozsahem je určitě autu mnohem bliž. A můžu říct že tohle mě fakt nadchlo. Simulace nerovností a vůbec chování podvozku se mnohem více blíží realitě (najet s GT3 speciálem na obrubník je fakt zážitek, hlavně pro zuby) a to že se nesnaží simulovat přetížení nesmyslně extrémním pohybem považuju osobně jednoznačně za plus. Po 2 hodinách jízdy mě to plně asimilovalo a po 10ti hodinách mě ze sedačky vyhnalo až volání přírody. Druhej den sem jezdil dalších skoro 10 hodin a dneska už doma na mým kompu bez "házení" mi to hrozně chybí :) Ale 15000 $ je na herní periferii trochu moc :)

YouTube - D-Box Racing Chair at CES 2008
http://www.youtube.com/watch?v=BbVX83sqGSM&feature=related