úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
GRAFICKA A VIZUALNI TVORBA
»
galerky
VISUAL ERROR & NOISE & GLITCH
GUMAGUAR
v.i.s.u.a.l
e.r.r.o.r.&.n.o.i.s.e.&.g.l.i.t.c.h
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
JIMMI15
---
9:45:22 28.3.2008
UF0UN
: jasne, da se s tim experimentovat, mas pravdu. kdyz sem s tim ale tenkrat delal ja v mjpeg kodecich, tak nejlip vypadaly prave videa s keyframingem 1
UF0UN
---
9:31:33 28.3.2008
kubo, dovolim si zasadne nesouhlasit s jednou vetou tveho clanku
pro dosažení nejlepšího efektu musí být každý snímek videa (frame) vykreslen samostatně (tzn. keyframing při kompresi musí být nastaven na hodnotu 1)
interval keyframes ma totiz celkem zasadni vliv na vysledek, zvlaste treba u snow kodeku
CABOWITZ
---
9:22:35 27.3.2008
tak to rekneme za kubu:
http://www.vj.cz/?p=13
:)
JIMMI15
---
18:39:05 26.3.2008
vy ste tady teda pekna smetanka, kdyz ani nedokazete poradit...
UF0UN
---
20:27:18 18.3.2008
sice nevim proc to neloopuje, ale co uz
UF0UN
---
20:26:26 18.3.2008
KHALAVERA
:
[
http://www.chan.cz/art/src/12058683615.gif
]
kdyzuz captchu, tak k tematu
KHALAVERA
---
19:41:57 18.3.2008
UF0UN
: [
http://www.filefactory.com/captcha2/captcha.php?f=e2e006&h=1fc1a1e6308eab489c61ca80686a28c4
] >]
UF0UN
---
11:31:46 18.3.2008
KHALAVERA
: pwned :p
COMATORY
:
glitch video ktere vyrabi GLSL shader
http://abstrakt.vade.info/wp-content/blogimages/GLSLGlitch/GLSLGlitch.mov
http://abstrakt.vade.info/?p=156
???
---
0:14:50 18.3.2008
KHALAVERA
: nevim, ja sem to radsi nezkousel, nejsem sebevrah.
jen sem reagoval na ty "veci.. odjinud" .)
KHALAVERA
---
21:03:12 17.3.2008
ESTEN
: a co to má vyhodit? já používám anglický interface, takže asi něco jiného než tobě, protože urban dictionary asi na mysli nemáš, nebo jo?
<<
<
>
>>