Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CzechComputer.cz - vše o něm
KORAL
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
OCTOPUSS --- 9:14:56 31.12.2013
Tohle docela dobře vystihuje co v CzC dělá za lidi:
Update pro čekatele na tuto kartu k 30.12.
27.12 mi přešel od czc e-mail, že karty nejsou a pokud objednávku nepotvrdím, tak bude 7.1 stornována. Předpokládám, že to je při nedostupnosti standardní postup. Tak jsem jim tam teda zavolal, objednávku potvrdil a mezi řečí se ještě optal na pár věcí. Jako odpověď jsem dostal pouze nelogický blud a samou desinformaci :). Na dotaž kolik je přede mnou objednávek mi bylo řečeno, že neví a karty že nejsou. Na dotaz kolik jim těch karet vůbec chodí a v jakých intervalech (přibližně) - že neví a nejsou.(na zeleným skřetovy u této asusky nedávno naběhlo 3-5 na cestě a nyní 1-2, takže tam nějáký pohyb je). Při dotazu, zda-li mi může říci alespoň moji pozici v "pořádníku" na kartu, kdy předpokládám, že to posílají podle data objednání, tak jsem z dotyčné dostal opět prd. Doslova na dotaz jestli mají jablka jsem v lepším případě dostal odpověď švestky nejsou na skladě :). Toť aktuální situace.
PS: slyšel jsem, že by 7.1 měla být větší dodávka 280x - obecně
ROENICK --- 20:48:27 15.12.2013
hh k tem reklamacim..se s nima nekteri zakaznici vubec neserou :)

http://diit.cz/diskuze/100723/thread (diskuze)

S tímto se setkávám za tohoto režimu pravidelně kdekoliv. A čím tam sedí mladší smrkáč, tím je to jistější.
Sobě jsem akorát za tohoto režimu reklamoval Seagata, předložil jsem zpracované grafy, křivky, časy, výpočty a nechal jsem si zrovna zavolat majitele obchodu, tak se to vyřešilo na místě bez papírů, podal z regálu jiný kus.
Ale chodím reklamovat pro druhé a já jsem přesně ten typ co má na sobě napsané "vytři si se mnou pr*del". Takže se všude dozvím, že se to nedá reklamovat a vysype 1000 právních důvodů (obaly, lhůty, věcná příslušnost k reklamaci atd. Tak odcituji čísla zákonů, paragrafy a jejich znění s tím, že od této chvíle budu pořizovat obrazový a zvukový záznam reklamace. Tak povýším z obecného debila na debila, co se našprtal zákony a přecházíme do fáze odborné. Je to poškozené...tato vada je vzhledová a nesouvisí z projevem vady (předložím listinné a obrazové důkazy projevu vady)....Poškození neodbornou montáží... podle čeho usuzujete?....Nooooo, kdo to montoval?...já...Vy vůbec nemáte oprávnění k takové činnosti!!!....podle čeho usuzujete?....Nemáte na to oprávnění-máte ŽL, vyhl. 50/78 Sb. § 6, vzdělání????....ŽL nepotřebuji, to spadá do kategorie občanská výpomoc....jelikož to nevykovávám jako samostatnou činnost, tak vyhl. 50/78 Sb. § 6 nepotřebuji, stačí mi § 5 jako osobě znalé, a zkoušku nemusím skládat a obnovovat ji, bo mě stačí proškolit kýmkoliv od §6 nahoru, vzdělání a znalosti v oboru výpočetní techniky jsem ve smyslu § 228 zákona 65/1965 Sb. osvědčil před odbornou komisí s vyznamenáním...ještě něco k mé kvalifikaci?.....Rudne, protože neví co to je, a nezná to a odchází se dozadu poradit. Už jsem povýšil na debila našprtaný právem a možná si něco o IT přečetl v Počítači pro každého...
Nastupuje ten nejkrutější ajťák co přespává někde vzadu ve skladě a budí se jen pro případ války a vytahuje ten hlavní trumf. Nemontoval jste to na antistatickém pracovišti (haha, to určitě nezná a máme ho z krku)...odcituji podnikovou normu Tesla, bo tenkrát antistatické pracoviště byla tak speciální věc, že norma ČSN toto neznala a tak nějak to kodifikovala Tesla jako svoji podnikovou normu závaznou pro všechny v IT. Takže průřezy vodičů, max. odpor pospojování, hodnoty a watáž ochranných zemnících odporů (tenkrát nevím proč, ale nejméně zatížitelné na 2W), pracovní desky, podlahy, manipulace se součástkami, materiál pracovního a dokonce spodního prádla a pochybuji, že dnešní normy by byly přísnější....OK ...tak to tu nechte a my to pošleme výrobci k vyjádření....ne! vyměníte mi to kus za kus nebo vrátíte peníze!!!....Nemáte zákon dobře nastudovaný a to my nemusíme :-)))))))))))
A teď můj majsrtštyk......připomínám, že to celé točím a celou tu dobu to všichni berou do pracek a hamtají po tom - tedy s tím zachází proti předpisům výrobce o zacházení se součástkami citlivými na statickou elektřinu (ano, dokáží ochytat konektor u disků), mimo antistatické pracoviště, všichni v umělé hmotě.
Tedy mám důkaz, že ať je tomu cokoliv, tak k poškození a ke zničení došlo vámi neodbornou manipulací a komponentu jste zničili přímo před mýma očima a škodu mi musíte nahradit buď finančním plněním nebo hmotným plněním....v opačném případě předávám znalci a to vás stojí zhruba v základu 6 000,- a soudní poplatky a náklady řízení, trochu citace cen z advokátního sazebníku a jejich šanci na úspěch či dokonce šanci na plný úspěch v řízení. A mám je na lopatě, protože by nebylo dobré abych ještě poskytoval právní a technické poradenství frontě na reklamaci, co se mezitím vytvořila. :-)))) Vítězně odcházím s vyměněným kusem nebo vrácenými penězi.

Akorát netuší, že pokud je to bagatelní částka, tak náklady řízení podle teď tak doku*rvené přísudkové vyhlášky nemusím dostat zpět v plné výši a proto do bagatelních soudních sporů není rozumné se pouštět. Vyhraješ (pokud soud bude znát zákony, což není pravidlem v tomto Bananistánu), ale díky této prasárně tě to může stát víc, než co stojí komponenta, pak čas, peníze, nervy.
ROENICK --- 19:43:58 2.11.2013
ZONICEK: aspon naka dobra zprava :)
ZONICEK --- 19:37:41 2.11.2013
JOOP:
Já jsem jim slušně napsal, že u nich nakupuji už 10 let (i dle faktur v mém profilu) a že si teď rád koupím komp za 25 a monitory za 10, zda by nebylo možné mi je dát zpátky.

Tak mi napsali, že bez problémů.
Ano, je to prkotina a i když u nich nechám ročně max 50 000, tak pořád je to důvod, proč to koupím zde a ne v alza.
JOOP --- 17:04:37 1.11.2013
ZONICEK: Pred par dny mi od nich zrovna dorazil email, ve kterem me upozornovali na to, ze mi za 60 dni vyprsi bodove konto, tak zkus zkontrolovat maily par mesicu zpatky :)
ROENICK --- 12:51:48 30.10.2013
hh děvky :) taky tam budu mít asi už nulu...ale já na ty body nikdy nehrál
ZONICEK --- 11:58:32 30.10.2013
Tak jsem si u nich chtěl koupit počítač za 30k, ale tohle mě nasralo a jdu do alza :((
Jako mohli aspoň poslat mail, abych si něco koupil. To tam šetřim a pak tohle...
5.7.2013 -20 425 b speciální SCORE_EXPIRE Vynulování konta po roce neaktivity
??? --- 11:32:54 17.10.2013
WRATA: Tak tohle považuji za kec :-)
V té době jsem v CZC dělal a tohle by si kluci na reklamacích nedovolili.
Na reklamacích jsem nedělal ;-)
WRATA --- 11:29:10 17.10.2013
Ja teda mam starou storku od nejlepsiho kamarada.
V roce 2004 si kupoval novej comp kvuli Half Life 2 a nechal u nich bratru 35k. Asi po 8 mesicich prestal pracovat jeden ram modul. Tak vzal ramku a fakturu ze tam zajede na reklamaci.
Bohuzel na reklamacnim mu rekli ze na tom modulu neni nejaky jejich specialni cislo ktery si tam lepi a ze mu to nemuzou reklamovat. A to ze na fakture mel napsany SN tech modulu je vubec nezajmalo.
HNIZDO --- 13:05:24 11.9.2013
OCTOPUSS: Kamo jak kde. Treba plotnovej hdd si posilat postou? To ho radsi necham pres hranice vystrelit kanonem, je to setrnejsi. Ale spousta zbozi ma mezinarodni, minimalne meziEU servis, notebooky, televize, bila technika...
Narazis na USA - treba fototechnika je tam o tolik levnejsi, ze se vyplati za vsech okolnosti.
A zakaznici si brzy zacnou vsimat, ze takova mezinarodni zaruka u ntb je docela prima.