Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CzechComputer.cz - vše o něm
KORAL
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 14:25:25 13.6.2013
Tak se nám změnila Generální ředitelka ... Tož uvidíme kam se to ted pohne, když to povede paní co vedla Mall :-)
OCTOPUSS --- 13:14:50 4.6.2013
Fakt? Mně se něco podobnýho stalo poprvé.
??? --- 12:54:02 4.6.2013
OCTOPUSS: tak to to opravdu jde pěkně do háje. Tedy tam kde to celé začalo :-D
Jinak k tomu skladu. Oni to nemuseli mít na skladě v místě kde jsi to reklamoval. Objednání mohlo být myšleno z hlavního skladu, který je v Příbrami.

Každopádně, to že se v CZC na reklamacích dělali a dělají machinace se ví již docela dlouho.
ROENICK --- 17:39:15 3.6.2013
to chápu... jinak nám i Dell nosil na opravy repasovaný desky...v krizi je to úplně běžný. Musí ale fungovat, to je jasný
OCTOPUSS --- 17:29:01 3.6.2013
Mně teda do smíchu nebylo, a pořád ještě není.
ROENICK --- 17:27:31 3.6.2013
:)))
dobře se to čte :)
OCTOPUSS --- 17:18:41 3.6.2013
Reklamace v CzC šly kompletně do kytek, bohužel.
Loni v červenci jsem koupil desku (+něco dalšího). Deska byla vadná, a během týdne usmažila procesor. Reklamoval jsem to, desku my vyměnili za novou. Budiž.
Zde nastává zásadní problém celého jejich systému, protože při jakékoli následné reklamaci zjevně vychází z původního dokladu s původním sériovým číslem.
Desku jsem v dubnu reklamoval znovu. Po měsíci se mi vrátila se suchým konstatováním "opraveno", a když jsem se při přebírání toho obézního bodrého chlapce ptal, co s tím dělali, odbyl mě větou "To oni nám neříkají, a stejně bysme tomu nerozuměli". Na protokolu bylo u předání i vrácení to původní sériové číslo, ale toho jsem si všimnul až mnohem později, a stejně jsem si říkal, že to v systému přece stejně musí mít aktuální, a že je to jen nějaká chyba v matrixu.
Do měsíce jsm desku reklamoval znovu. Tentokrát to vyřídili za týden, a k mé velké radosti výměnou. Dneska mi přišel balík, a... nevěřil jsem vlastním očím, protože jsem dostal použitou desku, s nějakým prachem, a zjevně odrhnutými dírami pro šrouby. Kouknul jsem blíž, a zjistil, že mi poslali tu samou desku co jsem reklamoval. To už jsem bublal vzteky, zavolal jim, a technik se mi snažil vnutit, že desky se opravují, a na moji námitku, že ji měli vyměnit mi sdělil, že jsem klidně mohl dostat tu původní desku, že se to tak dělá, a že podle protokolu je to v pořádku. Tentokrát to totiž posrali jen napůl, ale málem jsem díky tomu utřel, protože reklamovaná deska měla opět to úplně původní SN (jinak to ani nešlo zadat, ta nová deska vůbec nešla vyhledat), ale vrácená měla jiné (to skutečné). Korunu tomu nasadil, když mi řekl, že tam má napsáno, že v krabici stejně chybělo CD a manuál. V tu chvíli už jsem na něj skoro řval za mocného plácání manuálem, který jsem z krabice vylovil.

Když nad tím tak přemýšlím, říkám si, jestli se mě náhodou nesnažili cíleně podvést, protože papírově jsem skutečně dostal jinou desku. Pan Lukáš Dlábek u mně teda jako seriózní zaměstnanec skončil, a doufám, že už nikdy nebudu muset reklamovat něco, co se teoreticky dá opravit.
Ten technik co jsem s ním mluvil naštěstí po chvíli váhání řekl, ať jim to teda pošlu zpátky a žádnou reklamaci nezadávám, že mi rovnou pošlou úplně novou desku. Vtip na závěr: novou desku prý musí objednat, protože ji nemají. Kouknu na web: skladem 5 a více kusů. Achjo.

Netuším co přesně se tam stalo, ale zjevně tam mají bordel, o jakém se nikomu nesnilo.
Jen nevím kde budu nakupovat dál, protože Alzu s jejím neznámým majitelem a nějakým poloochcáváním daní převodem na kdovíjaké ostrovy podporovat nehodlám.
??? --- 16:15:14 15.5.2013
Čím dál tim víc mi přijde, že v honbě za ziskem a za co nejvyším výdělkem se snaží zákazníka ošulit. Ale ono je to spíš tím, že všichni slyší o krizi a tak se šetří kde se dá.
Před 6 lety se tyhle věci v CZC nedělali, reklamce byli v klidu a rychle vyřízené. Dodavatelé měnili zboží za nové.
Ted když je krize at už vážná a nebo uměle udržovaná, všichni šetří a vrací jim zboží zpět jako neuznané reklamace. A CZC pak musí věci odepisovat a nebo prodávat se ztrátou.

Proto se tolik tlačí na efektivitu při prokazování, že problém není na straně prodejce, ale kupujícího.
SMRGL --- 21:57:39 4.1.2013
NYX: mají blbé zkušenosti s reklamujícími - ono, když by tam napsal pouze potřebovaná/poškrábaná, mohl by se sním pak zákazník hádat, že to tak nebylo atd..
ROENICK --- 15:44:28 3.1.2013
rofl :)