Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CzechComputer.cz - vše o něm
KORAL
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
WENDIGO --- 10:39:19 14.5.2012
Take se pridavam se zapornymi zkusenostmi s reklamaci v czc, nakupuji tam nejakych 6 let i kdyz jsou jinde lepsi ceny prave kvuli bezproblemove reklamaci ale ted se zda ze to slo do haje a to uz si muzu nakoupit v Alze a vyjde mi to nastejno.

Klavesnici mi z reklamace vratili s tim ze byla asi polita a ze mi to nemuzou uznat i kdyz klavesnice nikdy polita nebyla a pouzivana byla jen zhruba tri mesice, proste snuska typickych vymluv "co vse si muzeme vymyslet aby jsme nemuseli reklamovat" tak dobre znama z jinych firem.

Jetsli mate tip na nejakeho jineho spolehliveho prodejce hw dejte vedet, v czc uz ani vetracek, kvuli takovemu pristupu nemusim jezdit az na Haje...
ATAN --- 22:08:38 25.4.2012
napsal jsem to do zpravy obchodnikovi, ze to chci bez vadnych pixelu a ze to chci zkontrolovat, dalsi den mi volala prijemna pani a rekla, ze si to muzu vzit domu a pokud neco nebude v poradku do druheho dne mam to vratit. a nakonec monitor byl v poradku.
SMRGL --- 21:01:01 25.4.2012
ATAN: nevím jak teď, ale před cca. 4lety tam měli technika(na hájích seděl naprotí kasám), ke kterýmu ses objednal a ten ti ten monitor předvedl před zakoupením... asi by měl stačit telefonát a domluva předem.
ATAN --- 11:50:20 22.4.2012
jak je to prosim s moznosti otestovani monitoru na vadne pixely pred prevzetim u osobniho odberu? abych ani nemusel za to zbytecne platit, kdyz to rovnou vratim.
SMRGL --- 20:39:51 11.7.2011
???: nakonec po prodloužení o další měsíc mi vrátili prachy...

Znovu to poslali do servisu, kde jim ten telefon po dvou dnech posoudily. Týden po odeslání ze servisu do Příbrami jsem se ptal jak to vypadá. Odpověděli mi, že přístroj se testuje (což jsem nepobral).. Počkali do konce reklamace a vrátili mi peníze... Prostě nechápu takovéto chování..
??? --- 8:51:39 11.7.2011
Jinak soud ani snad nemusíš, stačí si dát stížnost snad na čoi.
??? --- 8:49:30 11.7.2011
Jo to už netuším, už tam nemakám.
SMRGL --- 17:36:49 5.6.2011
BTW. jakou funkci má v czc pan Kadeřábek?
SMRGL --- 14:40:31 4.6.2011
Velmi záporné zkušenosti s reklamací v CZC
Telefon HTC

1. REKLAMACE
Závada: Oloupaná tlačítka telefonu, nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna hausingu s tlačítky (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

2. REKLAMACE
Závada: po návratu ze servisu prach a otisk prstu pod sklíčkem displaye, neustále nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční (prach+otisk prstu)/nezáruční (zadní kryt)
Řešení: vyčištění prachu, výměna baterie??, placená výměna krytu (opotřebování) - (ze servisu se vrátil pouze protokol z placené opravy, v czc vedeno jako placené i přes urgenci o chybném zápisu), mimo jiné mi telefon poslali úplně na jinou provozovnu, než jsem reklamoval

3. REKLAMACE
Závada: neustále prach pod sklíčkem displaye (již bylo poznat, že se tam ten prach dostává pod špatně přilepeným sklem)
Typ reklamace: záruční
Řešení: vyčištění (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

4. REKLAMACE
Závada: začalo se zasekávat rotační kolečko, znovu prach - vzhledem k 3přechozím záručním reklamacím žádost o vrácení peněz
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna kolečka, vyčištění (protokol se nevrátil) - telefon jsem nepřevzal

Vzhledem k absenci jednoho chybějícího protokolu (reklamace 2) a špatně vedené reklamace mi czc nechce vrátit peníze - pracovník na provozovně konzultoval situaci se šéfem reklamací i majitelem czc. Bohužel jim nestačí čísla reklamací a možnost kouknout se na oficiální stránky servisu a prodlužují zbytečně jednoduchou proceduru. V pondělí je poslední den, který na vyřízení mají - tzn. pokud to tak nebude, asi se obrátím s podnětem na ČOI a s odkazem na zákon o ochraně spotřebitele budu žádat vrácení peněz, protože reklamaci nestihli včas, případně se s nimi budu soudit, protože se snaží vyhnout vrácení peněz dle paragrafu 622 odstavce 3 občanského zákoníku.

Docela mě udivuje idiotské chování vedení czc. Osobně jsem dělal na reklamacích 5let a pokud na webu servisu byly k dané reklamaci podklady, tak jsem nějaké papíry fakt neřešil, protože si o ně dokážu během 5minut zažádat. Toto jsem také udělal a mam vše již na mailu.
??? --- 12:14:05 25.11.2010
Nikdo takový tam za mě nebyl. Emaily chodili přímo vedení a to na ně reagovalo a pak to probíralo se zaměstnanci.

Ale jinak pokud se tam drží stejná kultura jak před 2 roky. Nikdo ti rozhovor bez souhlasu vedení nedá, jelikož se bude bát o místo. Což je pochopitelné ...