Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CzechComputer.cz - vše o něm
KORAL
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SMRGL --- 20:39:51 11.7.2011
???: nakonec po prodloužení o další měsíc mi vrátili prachy...

Znovu to poslali do servisu, kde jim ten telefon po dvou dnech posoudily. Týden po odeslání ze servisu do Příbrami jsem se ptal jak to vypadá. Odpověděli mi, že přístroj se testuje (což jsem nepobral).. Počkali do konce reklamace a vrátili mi peníze... Prostě nechápu takovéto chování..
??? --- 8:51:39 11.7.2011
Jinak soud ani snad nemusíš, stačí si dát stížnost snad na čoi.
??? --- 8:49:30 11.7.2011
Jo to už netuším, už tam nemakám.
SMRGL --- 17:36:49 5.6.2011
BTW. jakou funkci má v czc pan Kadeřábek?
SMRGL --- 14:40:31 4.6.2011
Velmi záporné zkušenosti s reklamací v CZC
Telefon HTC

1. REKLAMACE
Závada: Oloupaná tlačítka telefonu, nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna hausingu s tlačítky (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

2. REKLAMACE
Závada: po návratu ze servisu prach a otisk prstu pod sklíčkem displaye, neustále nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční (prach+otisk prstu)/nezáruční (zadní kryt)
Řešení: vyčištění prachu, výměna baterie??, placená výměna krytu (opotřebování) - (ze servisu se vrátil pouze protokol z placené opravy, v czc vedeno jako placené i přes urgenci o chybném zápisu), mimo jiné mi telefon poslali úplně na jinou provozovnu, než jsem reklamoval

3. REKLAMACE
Závada: neustále prach pod sklíčkem displaye (již bylo poznat, že se tam ten prach dostává pod špatně přilepeným sklem)
Typ reklamace: záruční
Řešení: vyčištění (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

4. REKLAMACE
Závada: začalo se zasekávat rotační kolečko, znovu prach - vzhledem k 3přechozím záručním reklamacím žádost o vrácení peněz
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna kolečka, vyčištění (protokol se nevrátil) - telefon jsem nepřevzal

Vzhledem k absenci jednoho chybějícího protokolu (reklamace 2) a špatně vedené reklamace mi czc nechce vrátit peníze - pracovník na provozovně konzultoval situaci se šéfem reklamací i majitelem czc. Bohužel jim nestačí čísla reklamací a možnost kouknout se na oficiální stránky servisu a prodlužují zbytečně jednoduchou proceduru. V pondělí je poslední den, který na vyřízení mají - tzn. pokud to tak nebude, asi se obrátím s podnětem na ČOI a s odkazem na zákon o ochraně spotřebitele budu žádat vrácení peněz, protože reklamaci nestihli včas, případně se s nimi budu soudit, protože se snaží vyhnout vrácení peněz dle paragrafu 622 odstavce 3 občanského zákoníku.

Docela mě udivuje idiotské chování vedení czc. Osobně jsem dělal na reklamacích 5let a pokud na webu servisu byly k dané reklamaci podklady, tak jsem nějaké papíry fakt neřešil, protože si o ně dokážu během 5minut zažádat. Toto jsem také udělal a mam vše již na mailu.
??? --- 12:14:05 25.11.2010
Nikdo takový tam za mě nebyl. Emaily chodili přímo vedení a to na ně reagovalo a pak to probíralo se zaměstnanci.

Ale jinak pokud se tam drží stejná kultura jak před 2 roky. Nikdo ti rozhovor bez souhlasu vedení nedá, jelikož se bude bát o místo. Což je pochopitelné ...
WOLOWITZ --- 20:10:01 24.9.2010
V rámci psaní článku pro jeden vědecký časopis bych se potřeboval 15min rozhovor s někym z CZC, kdo má na starost zpětnou vazbu od zákazníků - přání a stížnosti atd... Nemáte pls. na někoho ochotného kontakt ? Díky
??? --- 12:42:11 5.2.2010
DRZHOR : v CZC jsem pracoval před 3-4 lety. Mám tam ještě pár známých. A moc dobře vím na co narážíš. Také vím, že to tam de šejdrem se zaměstnanci a to nejen po stránce platové. Jenže to dnešní zaměstnanci neví a staří mlčí, aby nepřišli o to co mají.

Já u CZC přestal už taky nakupovat a jsem u Alzy. Ale vím jak to tam chodí i stím tvým monitorem :-D A věř mi, že je to na 90% tak jak si myslíš, že to asi je.

Zorniček : Anám lidi na reklamacích jak u CZC tak u Alzy. Ani v jedné firmš se neliší. Už třeba proto, že z CZC k Alze odešlo asi 5 reklamačních techniků :-D

Poté co se Standa stal spolumajitelem neslyším o CZC nic dobrého, což je škoda. Standa nebyl a snad není špatnej chlap.
K němu se hodí napsat, že u něj vždy polatilo : Zákazník náš pán.

Nevím ted jestli vedoucího obchodníků, dělá pořád Petr Macek a nebo Tomáš Lev , ale ani jeden znich by si nenechal zákazníka ujít. A pokud obchodník dělá zle, je dobré se na ně obrátit.

DRZHOR : to že se ti obchodník nevěnoval, neznamená, že na tebe kašlal. Obchodníci po vyřízení zákazníka, musí ještě řešit poštu co jim přijde a to znamená kolikrát běha do skladu a nebo u tchniku zjištovat ruzné věci. Takže to, že se ti nevěnovali mohlo mít svuj důvod.
Viz ten, že pokud na konci pracovní doby nemaj maily na 0 maj postihy, atd ... :)

Nebudu tu psát firemní politiku CZC za ty léta co jsem tam dělala a co tam pořád mám známé, se o moc nezměnila :))

NARMO: ok :)
ZONICEK --- 18:32:34 3.2.2010
Tak průběžně koukám na použité zboží a ten monitor tam ne a ne být :)
Takže otázka, co stim pak CZC dělá ;-)
NARMO --- 14:17:57 31.1.2010
DRZHOR: ???:
Ale já reagoval na to, že věc musí vzít vždy zpět. Protože o tom byla řeč.
Jak je to s různejma strhnutíma za případný poškození je věc jiná. A je jasný, že když jim tam přineseš prošlápnutý LCD, že se ti tohle zboží nelíbí, tak ho asi zpět nevezmou:))