Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
CzechComputer.cz - vše o něm
KORAL
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SMRGL --- 17:36:49 5.6.2011
BTW. jakou funkci má v czc pan Kadeřábek?
SMRGL --- 14:40:31 4.6.2011
Velmi záporné zkušenosti s reklamací v CZC
Telefon HTC

1. REKLAMACE
Závada: Oloupaná tlačítka telefonu, nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna hausingu s tlačítky (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

2. REKLAMACE
Závada: po návratu ze servisu prach a otisk prstu pod sklíčkem displaye, neustále nedoléhá zadní kryt
Typ reklamace: záruční (prach+otisk prstu)/nezáruční (zadní kryt)
Řešení: vyčištění prachu, výměna baterie??, placená výměna krytu (opotřebování) - (ze servisu se vrátil pouze protokol z placené opravy, v czc vedeno jako placené i přes urgenci o chybném zápisu), mimo jiné mi telefon poslali úplně na jinou provozovnu, než jsem reklamoval

3. REKLAMACE
Závada: neustále prach pod sklíčkem displaye (již bylo poznat, že se tam ten prach dostává pod špatně přilepeným sklem)
Typ reklamace: záruční
Řešení: vyčištění (reklamační protokol z VSP data se vrátil)

4. REKLAMACE
Závada: začalo se zasekávat rotační kolečko, znovu prach - vzhledem k 3přechozím záručním reklamacím žádost o vrácení peněz
Typ reklamace: záruční
Řešení: výměna kolečka, vyčištění (protokol se nevrátil) - telefon jsem nepřevzal

Vzhledem k absenci jednoho chybějícího protokolu (reklamace 2) a špatně vedené reklamace mi czc nechce vrátit peníze - pracovník na provozovně konzultoval situaci se šéfem reklamací i majitelem czc. Bohužel jim nestačí čísla reklamací a možnost kouknout se na oficiální stránky servisu a prodlužují zbytečně jednoduchou proceduru. V pondělí je poslední den, který na vyřízení mají - tzn. pokud to tak nebude, asi se obrátím s podnětem na ČOI a s odkazem na zákon o ochraně spotřebitele budu žádat vrácení peněz, protože reklamaci nestihli včas, případně se s nimi budu soudit, protože se snaží vyhnout vrácení peněz dle paragrafu 622 odstavce 3 občanského zákoníku.

Docela mě udivuje idiotské chování vedení czc. Osobně jsem dělal na reklamacích 5let a pokud na webu servisu byly k dané reklamaci podklady, tak jsem nějaké papíry fakt neřešil, protože si o ně dokážu během 5minut zažádat. Toto jsem také udělal a mam vše již na mailu.
??? --- 12:14:05 25.11.2010
Nikdo takový tam za mě nebyl. Emaily chodili přímo vedení a to na ně reagovalo a pak to probíralo se zaměstnanci.

Ale jinak pokud se tam drží stejná kultura jak před 2 roky. Nikdo ti rozhovor bez souhlasu vedení nedá, jelikož se bude bát o místo. Což je pochopitelné ...
WOLOWITZ --- 20:10:01 24.9.2010
V rámci psaní článku pro jeden vědecký časopis bych se potřeboval 15min rozhovor s někym z CZC, kdo má na starost zpětnou vazbu od zákazníků - přání a stížnosti atd... Nemáte pls. na někoho ochotného kontakt ? Díky
??? --- 12:42:11 5.2.2010
DRZHOR : v CZC jsem pracoval před 3-4 lety. Mám tam ještě pár známých. A moc dobře vím na co narážíš. Také vím, že to tam de šejdrem se zaměstnanci a to nejen po stránce platové. Jenže to dnešní zaměstnanci neví a staří mlčí, aby nepřišli o to co mají.

Já u CZC přestal už taky nakupovat a jsem u Alzy. Ale vím jak to tam chodí i stím tvým monitorem :-D A věř mi, že je to na 90% tak jak si myslíš, že to asi je.

Zorniček : Anám lidi na reklamacích jak u CZC tak u Alzy. Ani v jedné firmš se neliší. Už třeba proto, že z CZC k Alze odešlo asi 5 reklamačních techniků :-D

Poté co se Standa stal spolumajitelem neslyším o CZC nic dobrého, což je škoda. Standa nebyl a snad není špatnej chlap.
K němu se hodí napsat, že u něj vždy polatilo : Zákazník náš pán.

Nevím ted jestli vedoucího obchodníků, dělá pořád Petr Macek a nebo Tomáš Lev , ale ani jeden znich by si nenechal zákazníka ujít. A pokud obchodník dělá zle, je dobré se na ně obrátit.

DRZHOR : to že se ti obchodník nevěnoval, neznamená, že na tebe kašlal. Obchodníci po vyřízení zákazníka, musí ještě řešit poštu co jim přijde a to znamená kolikrát běha do skladu a nebo u tchniku zjištovat ruzné věci. Takže to, že se ti nevěnovali mohlo mít svuj důvod.
Viz ten, že pokud na konci pracovní doby nemaj maily na 0 maj postihy, atd ... :)

Nebudu tu psát firemní politiku CZC za ty léta co jsem tam dělala a co tam pořád mám známé, se o moc nezměnila :))

NARMO: ok :)
ZONICEK --- 18:32:34 3.2.2010
Tak průběžně koukám na použité zboží a ten monitor tam ne a ne být :)
Takže otázka, co stim pak CZC dělá ;-)
NARMO --- 14:17:57 31.1.2010
DRZHOR: ???:
Ale já reagoval na to, že věc musí vzít vždy zpět. Protože o tom byla řeč.
Jak je to s různejma strhnutíma za případný poškození je věc jiná. A je jasný, že když jim tam přineseš prošlápnutý LCD, že se ti tohle zboží nelíbí, tak ho asi zpět nevezmou:))
ZONICEK --- 17:13:45 30.1.2010
Ale kdybys mi chtěl třeba odpovědět na tu otázku co se stim stane, tak budu rád ;-)
DRZHOR --- 16:32:48 30.1.2010
pa studentiku :)
ZONICEK --- 16:32:23 30.1.2010
DRZHOR --- --- 16:30:42 30.1.2010 --- 00:07 :: osobní stránka :: ZONICEK
To je užitečný, tak pa :))))