Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg » larp
DIES IRAE Projekt Chronos
ZMYJKA
Lze změnit minulost? A když jste uzamčeni ve dni, který se zopakuje několikrát, můžete změnou situaci zlepšit a nebo zhoršit?

To vše a ještě více se dozvíte v "Dies Irae: Projekt Chronos" - městském larpu, který proběhne ve dnech 23. září - 2. října 2016 v Praze. Hlavním tématem larpu je cestování v čase a časové smyčky. Hráči mohou ztvárnit postavy, které se "vrací do naší doby" ať už kvůli vyšetřování, změně osudů, lásce a nebo čiré zvědavosti.

Organizují: PATR1K, ZMYJKA, XTREE

Skupina na FB
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DANAKETH --- 5:17:40 30.8.2013
ZMYJKA: Abych předešel problémům, kdy plánuješ udělat to DI? Na jaro (březen) plánuji dát další běh Pražské Hlídky, ale v posledních dnech se ukazuje, že na těch všech termínech hodně záleží. Rád bych se ujistil, že se nebudeme zbytečně krýt... už jen protože chci hrát:-D
DANAKETH --- 5:15:44 30.8.2013
SIRIEN: Máš na prostou pravdu. S tím přece nemůže mít nikdo problém, ne?:-D

Letní díl se poměrně vydařil a těch nespokojených bylo méně, než obvykle, takže vlastně ani ty "firemní benefity" nejsou taková pecka...:-)
??? --- 11:46:38 26.7.2013
SIRIEN: Staré DI přísloví říká: Sex, práce, spánek, škola - nic z toho nepotřebuješ.
[http://drak.ucw.cz/~goran/nyx/de/karta-dies-irae-mala.jpg]
SIRIEN --- 11:44:03 26.7.2013
Takových náročných prací. Předpokládám že odměnou je stres nevyspalost nedostatek času úpadek osobního pracovního i studijního života a jako firemní benefit se nabízí něčí stala nespokojenost a stížnosti? :)
DANAKETH --- 22:29:32 24.7.2013
Larp Pražská hlídka vyhlašuje výběrové řízení na tyto pozice:
(larp Pražská hlídka je kontinuálním larpem, který běží již od roku 2010 a letos pokračuje již devátým dílem)

Koordinátor NPC
- Koordinátor připravuje a vypouští NPC (CP) do hry a naopak od nich přebírá a syntetizuje reflexe z herního prožitku jejich i hráčů. Další činností je skládání a příprava CPtýmů působících na eventech.
- Jedná se o náročnou a namáhavou činnost, která v sobě kloubí kus práce dramatika, divadelního inspicienta, personalisty a dalších profesí.
- Naprostou nezbytností pro tuto pozici je pořádkumilovnost, pečlivost, trpělivost a smysl pro humor. Velkým plusem je kreativita a smysl pro drama.

Administrativní pracovník
- Administrativní pracovní zpracovává příchozí informace od hráčů, třídí a archivuje zpětnou vazbu a přímo komunikuje s hráči a hráčskými skupinami prostřednictvím herních fór.
- Náročná práce vyžadující velkou organizovanost a rychlé reakce na podněty. Budete spojnicí mezi příběhovou částí organizace a hráči.
- Pro tuto pozici preferujeme převážně osoby ženského pohlaví se zájmem v telefonování.

Kreativec vedlejších dějových linii
- Velice důležitá a náročná role v organizačním týmu. Náplní práce je vytváření většího množství situací a setkání pro hráče. Samozřejmostí je kooperace s koordinátorem NPC a dalšími členy organizačního týmu.
- V této pozici je více než kdekoliv jinde žádoucí velká míra kreativity, ale také umírněnosti a trpělivosti. Velmi potřebné jsou i prezentační schopnosti a hlavně samostatnost a zodpovědnost.


Toto výběrové řízení se koná prozatím pro hru Pražská hlídka IX Na ostří nože, která proběhne v termínu 18-25.8.2013.
Hra jako taková vyžauje velké množství příprav, proto je potřeba počítat s relativně velkou vytížeností i před vypuknutím celé akce.

Případní zájemci, nechť se mi ozvou telefonicky (viz. web hry) či do pošty. Domluvíme si nějaké setkání a probereme věci osobně.


zdraví

Danaketh
Hl. organizátor larpu
DANAKETH --- 7:04:31 2.10.2012
ZMYJKA: Děkuju, sám už se těším
ZMYJKA --- 23:14:37 1.10.2012
DI bude až na podzim, na jaře proběhnou nějaké předehrávky, ale tak, abysme se nekryli s hlídkama.

Zúčastněným v debatě děkuju za názory ;)
AMBERAN --- 18:22:43 10.9.2012
GORDHART: Hm, to by me zajimalo, kolik organizatoru DI to minilo jako sandbox :-)
GORDHART --- 17:37:03 10.9.2012
AMBERAN: Mě vždycky přišlo, že sandbox je, co se týče kvality, hodně o hráčích.

Ale možná to je jen můj pomýlený pohled na svět.
AMBERAN --- 16:54:20 10.9.2012
SEBEL: Jo, me to rovnez mrzi.
Do posuzovani kvality bych se nepoustel, protoze o kvalite toho ktereho DI se sotva da cokoli rici dopredu - je vzdy nove.
Za sebe muzu rici, ze by se mi nejvic libily Hlidky na jare, DI na podzim :-)