Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 23:01:31 25.12.2015
???: znám majitele, jsou féroví a dost v pohodě, možná jen trocha stresu před Vánoci na obou stranách a fakt se sluší napsat nejdřív emailem, že od smlouvy odstupuješ, aby věděli, že mají čekat zásilku
??? --- 12:52:14 23.12.2015
???:
na tom ale nic nevydela... a jen ho to zdrzuje.

Ale ja te chapu, tak mam nejlepsi zkusenost s Abercrombie nebo Hollisterem... U nás tchibo taky funguje dobře (co se vrácení týče)...
??? --- 12:32:40 23.12.2015
???: Jasně, jak má obchodník vědět, že by se měl věnovat svému podnikání?
Já to nechci pitvat, i podle reakcí na předchozí kauzu je tohle chování u českých obchodníků běžné a českým zákazníkům to nevadí. Já jsem holt zhýčkaná zahraničními e-shopy. Po letech jsem udělala chybu, nakoupila u českého obchodníka a už to znovu neudělám.
??? --- 12:26:38 23.12.2015
???: Jak ma obchod vedet ze ma na poste vyzvedavat nejaky "nechteny" balik v silne exponovanem casu vanoc. Neobhajuji - jen chapu.
??? --- 12:16:33 23.12.2015
Pashmina.cz

Objednáno, v relativně slušné době dodáno, vyzkoušeno a obratem posláno zpátky včetně slušného písemného odstoupení od smlouvy. To bylo před dvěma týdny. Dnes koukám, že mi peníze ještě nepřišly, tak telefonuji provozovatelce, v čem že je problém. Z telefonické konverzace, kterou vedla dotyčná v dost ofenzivním duchu, nakonec vyplynulo, že zásilka je stále na poště, dotyčná si pro ni dnes tedy rozhodně nepůjde a celé je to moje chyba, protože přeci ode mě nedostala informaci emailem. Nádavkem mě informovala o řadě další povinností, které její zákazníci mají.
Kdoví jak to skončí, ale mám obavy, že nemalou částku z ní budu dostávat dlouho a těžce.
JOPS --- 21:54:13 15.12.2015
Trochu OT, ale zajimalo by me, kolik se toho kazdy den pred Vanoci posila z Alzy postou a prepravnima spolecnostma :) to musi byt sileny mnozstvi...
KAJJAK --- 20:44:50 15.12.2015
???:

23 hodin nebo 23.12. ? :-)

V kolika lidech to delate?
??? --- 20:06:54 15.12.2015
KAJJAK:
my expedujem 20+ palet B2C balicku ;-) A tak spat se pujdem 23...
KAJJAK --- 19:36:16 15.12.2015
tak tak, mam eshop klienta co dnes expedoval 130 baliku, je jich ve firme jen par tak tam sedeli do vecera :-)
??? --- 19:35:45 15.12.2015
???: ja jsem taky psychicky vypjata, s darkama sem to letos nezmakla a tenhle mel byt takovy osobnejsi a konecne vcas zarizeny.