Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LANTHAL --- 16:20:06 24.3.2015
LEFTY: Českou poštu bych neradila, posílala jsem loni balík do Austrálie s bramborovýma knedlíkama v prášku (v původním balení). Dva měsíce strávil někde "v karanténě". Nakonec tedy ale dorazil, kam měl.
Netuším, jestli se to dá nějak ošetřit předem, aby to tak netrvalo. Možná by stálo za to se poptat přímo u dopravce.
NOISEGATE --- 13:16:28 24.3.2015
LEFTY: letecky s DHL treba, do 2-3dnu to tam mas
LEFTY --- 11:35:28 24.3.2015
/OT, ale vhodné publikum:

Potřebuju do US poslat balík, a potřebuju do něj dát potraviny (čokolády). Máte někdo vyzkoušenýho poskytovatele? Má smysl česká pošta? Nebo teahouse? Nebo někdo jinej (nějaký obrácený shipito)?

Díky.
F89 --- 13:33:03 12.2.2015
Za mě tip na www.happypet.cz - krmivo a veci pro zvirata
Objednavam pravidelne. Pokazde dorazil balik hned nasledujici den po objednani. A chvalim si take ceny (oproti te siti zverimexu, co jsou v obchodacich az o 500 Kc levnejsi) + vychytavam jeste akce typu postovne zdarma a par kg navic zadarmo.
??? --- 12:22:45 2.2.2015
TAPETA:
vracim se k části:

A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

A tam za to spediční společnost nemohla... Ale jinak i volba spediční společnosti je přece vizitka eshopu... tedy špatný dojem pak padne na ně...
TAPETA --- 10:59:54 2.2.2015
JOPS: To právě vím, a myslím si, že je to špatně. Všude se píše o tom, jak e-shopy chovají vůči zákazníkům a jaká mají práva. Jenže si zákazník neuvědomuje, že když odešle objednávku, tak uzavírá nějaký smluvní vztah. Nikdy se do podobných diskuzí nepouštím, ale KOC256 dělá recenzi na obchod, který podle mého vše splnil správně. Myslím, že by se měli zamyslet jak eshopy, tak i zákazníci. Dnešní doba je na tohle opravdu zvrhlá.
JOPS --- 10:49:01 2.2.2015
TAPETA: ale znas to, pokud absolvujes nejaka ta skoleni na vymyvani mozku, tak vis, ze ZAKAZNIKA NIC NEZAJIMA, krome toho, kdy se zbozi dostane k nemu a kolik za nej da. To zda ma problem obchod ci dopravka ho taky nezajima. Vim, je to hnusny, ale je to tak.....
TAPETA --- 10:36:59 2.2.2015
???: Obhajuji právě Tchibo, jelikož jsi napsal, že s nimi máš špatnou zkušenost, ale jak to tak čtu, tak to je vina přepravní společnosti. Taky dělám v eshopu a řekla bych, že je potřeba rozlišit, zda je na vině obchod či přepravní společnost. Pokud máš veškeré údaje mohl jsi Tchibo nebo spediční službu informovat. Pokud jsi potřeboval zboží hned můžeš si ho zajít koupit přímo do obchodu. Recenze obchodů by měli být o recenzi obchodů, a ne o tom, jak obchod dokázal zboží odeslat a spediční služba nedokázala zásilku doručit. Pak by bylo jiné, kdyby jsi zavolal do Tchiba, že ti spediční služba balík nedoručila a oni ti řekli, že to není jejich věc v tom případě by se sem recenze hodila.
??? --- 10:03:55 2.2.2015
BALAENA:
jinak ještě mi přišla i standardní SMS, že mi balík doručí mezi 12 a 15... :)
TWARR --- 10:00:34 2.2.2015
BALAENA: ppl dela to same. proste typek co to vozi na zl a je odmenovanej na zaklade poctu doruceni si dela rano na depu, nez vyrazi, plan.