Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 11:11:56 11.4.2014
http://www.lh-shop.cz - i přes celkem divokou objednávku vyřídili v pořádku a rychle. Neměli jeden kousek, volali a nabídli slevu na jiný podobný, za mě 10/10
??? --- 15:01:23 8.4.2014
Tak to je asi nejrychlejší e-shop, co jsem kdy využila - http://www.ipouzdro.cz/ - včera odpoledne jsem objednala, dnes poštou dorazilo. Teď mají navíc slevy, pouzdro na běhání na iPhone 4 lepší, než jsem si představovala.

Jo a poslali po 1. nákupu slevu na 10 % na další nákup do 7/14.

Doporučuji! .-) .
JENIIK --- 11:50:22 21.3.2014
5PET5: a reference?
5PET5 --- 20:39:31 20.3.2014
MAGGIE --- 8:48:37 23.2.2014
Pardon za OT, ale třeba někdo využijete slevu 20% na eshop.tescoma.cz s kódem: BP114. Platí to 30.4.
??? --- 19:09:56 10.1.2014
dlouhodoba spokojenost s

http://www.dropshop.cz/

vcetne vracecek, komunikace atd...
ADAM --- 15:29:13 16.12.2013
toto je odborná diskuse. takovédle žvásty DROBNOST budu mazat. akorát matou neznalého.

o reklamaci rozhoduje jen a pouze prodejce. nikdo jiný. (pokud prodejce neuvede v ZL autorizovaný servis a nereklamuješ tam).

žáídná druhá instance není. je jen a pouze soud - a ten rozhodne na základě posudku soudního znalce.
DROBNOST --- 8:05:15 15.12.2013
naivní ? ještě se mi nestalo že bych po tom co dám zboží na reklamaci neměl protokol ze servisu. už vidím jak by dodavatel na základě rozhodnutí "nějakého prodejce či reklamačního pracovníka " vrátí prodejci prachy. od kdy se za zamítnutou reklamaci platí ?? pokud nesouhlasíš se zamítnutím tak reklamuješ znovu a za to se fakt neplatí. jaká druhá instance ? pokudn se podívaš na některé e shopy tak tam máš rovnou kontakty na servis a můžeš to řešit rovnou tam - taková je realita
??? --- 1:39:00 15.12.2013
DROBNOST: to je naivní představa. Ve valné většině případů o reklamaci rozhoduje někdo na prodejně, značkový servis je až druhá instance - už jenom proto, že většina zákazníků odmítne zaplatit neoprávněnou reklamaci.
DROBNOST --- 16:35:58 14.12.2013
pokud by prodejce zamítl reklamaci bez vyjádření autorizovaného servisu který má cerfifikaci pro opravy značkových produktů tak by bylo velice lehké toto vyjádření rozporovat, zatím nevím o značce která by umožnila prodejci poskytovat servisní služby pro svoje produkty