úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
JENIIK
---
11:50:22 21.3.2014
(
+1
)
5PET5
: a reference?
5PET5
---
20:39:31 20.3.2014
^
(
-1
)
Trikoobchod.cz
http://www.trikoobchod.cz/
MAGGIE
---
8:48:37 23.2.2014
(
+3
)
Pardon za OT, ale třeba někdo využijete slevu 20% na eshop.tescoma.cz s kódem: BP114. Platí to 30.4.
???
---
19:09:56 10.1.2014
(
+1
)
dlouhodoba spokojenost s
http://www.dropshop.cz/
vcetne vracecek, komunikace atd...
ADAM
---
15:29:13 16.12.2013
(
+3
)
toto je odborná diskuse. takovédle žvásty
DROBNOST
budu mazat. akorát matou neznalého.
o reklamaci rozhoduje jen a pouze prodejce. nikdo jiný. (pokud prodejce neuvede v ZL autorizovaný servis a nereklamuješ tam).
žáídná druhá instance není. je jen a pouze soud - a ten rozhodne na základě posudku soudního znalce.
DROBNOST
---
8:05:15 15.12.2013
(
-1
)
naivní ? ještě se mi nestalo že bych po tom co dám zboží na reklamaci neměl protokol ze servisu. už vidím jak by dodavatel na základě rozhodnutí "nějakého prodejce či reklamačního pracovníka " vrátí prodejci prachy. od kdy se za zamítnutou reklamaci platí ?? pokud nesouhlasíš se zamítnutím tak reklamuješ znovu a za to se fakt neplatí. jaká druhá instance ? pokudn se podívaš na některé e shopy tak tam máš rovnou kontakty na servis a můžeš to řešit rovnou tam - taková je realita
???
---
1:39:00 15.12.2013
DROBNOST
: to je naivní představa. Ve valné většině případů o reklamaci rozhoduje někdo na prodejně, značkový servis je až druhá instance - už jenom proto, že většina zákazníků odmítne zaplatit neoprávněnou reklamaci.
DROBNOST
---
16:35:58 14.12.2013
2 odpovědi
(
-1
)
pokud by prodejce zamítl reklamaci bez vyjádření autorizovaného servisu který má cerfifikaci pro opravy značkových produktů tak by bylo velice lehké toto vyjádření rozporovat, zatím nevím o značce která by umožnila prodejci poskytovat servisní služby pro svoje produkty
???
---
21:16:02 4.12.2013
DROBNOST
: A proc ne? Kde je psano ze reklamace musi posuzovat nejaky autorizovany servis?
DROBNOST
---
19:33:59 4.12.2013
^
prodejce si sám reklamace nezamítá, je to na základě vyjádření servisního střediska. V případě že přijde reklamace zamítnutá , tak buď je to oprávněné a nebo je možné zjistit kontakt na servis a informovat se, proč bylo zamítnuto,
<<
<
>
>>