Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PUCZ --- 13:05:41 1.9.2013
nemáte někdo zkušenost s tímto e-shopem http://www.getthelabel.com/?
??? --- 11:56:15 26.7.2013
Dávám velmi pozitivní referenci:
také jsem šla po referencích a musím fakt pochválit rychlou a super reakci, plus ceny :) http://www.profi-pedikura.cz/
??? --- 10:58:34 23.7.2013
???: já si na mall též nemůžu stěžovat. Vynesli mi to vždycky až do bytu, což ani zdaleka nemuseli.
??? --- 12:40:48 22.7.2013
ADAM: já zas mám s mall,cz zkušenost dobrou, zboží fakt přivezli druhý den, nic nechybělo, pečlivě zabalené
BUNDA --- 12:34:52 11.7.2013
JENIIK: já měl za to, že recenze patří ADAMovi :-)
JENIIK --- 11:35:38 11.7.2013
ADAM: na Heuréku snad může psát kdokoli, ne? I lidé z mall.cz ;-)
ADAM --- 11:10:07 11.7.2013
obecný povzdech o úrovni ekomerce v čr:

mall.cz

- už asi 10let každý rok udělám cca 1x do roka objednávku u mall. tehdy ještě v době, kdy to nebyl mall, ale samostatné obchody (bartsport.cz, cykloexpert.cz).

tyvole a oni za těch 10 let fakt dodneška neudělali žádnej pokrok. vždy s každou jednotlivou objednávkou byl problém, oser, demence. vždycky.

dtto mall.pl loni. všude plná huba slibů, garance termínů a já nevím co ještě, ale nejen že zboží VŽDYCKY dorazí min. o týden později, ale hlavně totální nekomunikace. když už zavolám na infolinku s dotazem, jak to vypadá, tak "dnes vám to pošleme" - a samozřejmě pošlou prd.


vžydcky jsem nasranej, že už si tam nic nekoupím, ale jelikož jsou levní a mají všechno, tak to zas za rok poruším.


---
nechápu jak můžou být jedničkou. ale na druhou stranu to je dobře pro mě, jako obchodníka. od r 2005 je veškeré mé podnikání založeno na tom, že když si někdo něco objedná, tak mu to ten den pošlu a zítra to má doma.
je neuvěřitelné, že těch 10let to pořád stačí na úspěch a lidi se z toho můžou posrat - viz poslední recenze na heureka: 
- Eshop a přístup zaměstnanců by měl být vzorem pro ostatní!
- Tento obchod je pro me vzorem pro vsechny ostatni eshopy a latku nastavil velmi vysoko.
- Nejlepší internetový obchod co znám!
??? --- 16:15:58 9.7.2013
GRISS: ty jako zákazník, nakoupils-li u českého obchodu, funguješ podle českých zákonů. Pokud to obchodník koupil jinde, je další reklamace jeho problémem. Nebylo-li by to tak, všechno bys reklamoval v Číně.
GRISS --- 14:53:03 9.7.2013
ahoj, podle kterého reklamačního řádu se spotřebytel řídí, pokud kupované zboží v e-shopu nepochází z ČR? Má vůbec prodávající nárok na vyžadování si poštovného do zahranicí (při vrácení zboží), když má sídlo v ČR? Možná se pletu, ale nemělo by se to všechno řídit podle českých zákonů?
Např.:
7. Reklamace
7.2 Poskytovatel může vyjít zákazníkovi vstříc a zastoupit ho, při řešení reklamace s prodávajícím. Při uplatnění reklamace je třeba zaslat kromě zboží samotného také kopii objednávky nebo doklad o zaplacení objednávky (screenshot z vašeho internetového bankovnictví, že platba za zboží byla odeslána na náš účet).
7.3 Veškerá komunikace v angličtině mezi zákazníkem a prodávajícím bude ze strany poskytovatele zajištěna.

8. Záruka na zboží
8.1 Prodejcem zboží v tomto e-shopu není česká firma. Záruka na veškeré zboží se řídí dle země původu odkud je zboží zákazníkovi objednáno a je 30 dní pokud není u výrobku uvedeno jinak.
8.2 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.

10. Poučení o možnosti odstoupit od smlouvy a vrácení zboží
10.1 Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je oprávněn odstoupit od příkazní smlouvy s poskytovatelem bez uvedení důvodů a to do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od příkazní smlouvy hradí kupující náklady na zaslání zboží zpět prodejci do zahraničí. Tyto náklady jsou dle typu zboží stanoveny prodejcem.

díky moc
??? --- 20:58:34 3.7.2013
www.iHerb.com

Hodnotím jednoznačně záporně. Objednávala jsem za 20 dolarů, abych se vešla pod všechny celní, daňový atd limity. Pro evropské zákazníky doporučují nerecorded poštovný přes DHL s tím, že dodání cca 10 dní. Poprvý jsem jim psala slušný dotaz cca po třech týdnech, po jak dlouhé době balíček obvykle ještě přijde, a kdy už ho považují za ztracený. To odpověděli skoro hned a celkem slušně, jestli jsem nepřešvihla nějaký náš limit atd. Ujistila jsem je, že ne, tak se omluvili a napsali, ať tedy zkusím ještě chvíli počkat. Po cca měsíci a půl od odeslání jsem psala znovu, že nic nepřišlo. Týden se neobtěžovali odpovědět a pak přišla neskutečně arogantní zpráva. Když to shrnu, bylo v ní následující:

Děkujeme, že jste nám dala vědět, že se to ztratilo. Musí to být frustrující. Až budete objednávat příště, zjistěte si nejdřív, jak je to ve vaší zemi se clem a se zákazem dovozu různých věcí. Když si to lidé předem nezjišťují, dopadá to přesně takhle. Buď jste tedy nezaplatila clo, nebo je dovoz daného produktu zakázán. Peníze vám samozřejmě vrátit nemůžeme. Posíláme věci do zahraničí od 1996, takže o tom musíme něco vědět. Vážíme si vašeho času. Nashledanou.