Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
NOISEGATE --- 14:01:11 16.3.2013
JOPS: já se spíš divim, že tě to udivuje. imho v dnešní době "normální" postup. mě spíš serou ty jejich dementní reklamy (a to nemám doma tv)
JOPS --- 8:31:31 16.3.2013
DESTROYER: ach tak, cena u dodavatele. Ok, to chapu, ale proc kdyz kouknu na czc, tsbohemia, alfa.cz, tak vsude je i BEZ AKCE LEVNEJSI, LEVNEJSI, chapes ten paradox ?

Asi je fakt, ze spousta lidi neuvazuje a nezkusi se podivat do jinejch shopu... Ale nerikej mi, ze to neni ojebavani zakaznika. Ja ty jejich letaky beru, rad se podivam co je noveho, ci co nabizej, ale at tam kurva nepisou, ze to je akce a ze to je zlevnene o 400Kc....

Kdyz je v letaku nabidka pro hrace, tak at tam ty produkty jsou... ale at z nas nedelaj debily...
DESTROYER --- 8:09:24 16.3.2013
JOPS: Mezitim se zmenila cena u dodavatele... Co je v tom za vyjebavani? To, ze je tam psana radobysleva.. To dela dneska kazdej obchod, bez toho to bohuzel v cechach nejde.
JOPS --- 7:03:46 16.3.2013
osobne proti alza.cz nic nemam, ale tohle vyjebavani se zakazniky me trochu sere....

viz

[http://i.nyx.cz/files/00/00/09/47/947630_08cb7b0b3d79c193c216.gif?name=akce_alza.gif]
??? --- 22:20:09 10.3.2013
Aktuálně velmi špatná reference na http://eshop.eta.cz/ - vůbec se 3 týdny neobtěžovali oznámit, že náhradní díly budou k mání nejdříve za 2-3 měsíce, protože jim kdesi vyhořely sklady.
Trochu problém v mém případě, když to byl dárek určený k narozeninám v únoru...
Dozvěděla jsem se to až po urgenci na jejich lince, s tím, ať se obrátím na zajišťovatele zasílání jejich produktů. Tam od toho dali ruce pryč, je je e-shop vůbec neinformoval a mou objednávku nemají databázi. Pak by ale sotva mohl od nich dorazit e-mail, že ze strany e-shopu nebyla potvrzena objednávka.

Prostě jedna ruka neví, co dělá druhá... a nikdo se nehlásí k odpovědnosti.
ADAM --- 13:46:04 7.2.2013
jsem to nedpověděl: 
v podstatě každá ztráta je pro nás plus, protože to je jakoby prodaný kus navíc (protože ho zaplatí v plné ceně). čili jen ať se ztrácí víc! :-)
??? --- 13:43:07 7.2.2013
ADAM: je to tak

a je teda pravda, že mi kradli většinou věci z ciziny, u kterých to nešlo připojistit při objednávce.
ADAM --- 13:38:15 7.2.2013
mě se ztratí zhruba 1 zásilka z 1000. ale záleží na druhu zásilky. jsou druhy, které se neztratí NIKDY.

základ je poštění, to je absolutně bez problémů, pošlou prostě peníze, takže
NOISEGATE --- 13:18:21 7.2.2013
nám se přes čp nikdy nic neztratilo akorát maj hodně bídně nastavený podmínky co se týče poškození balíků. pražská šéfka přes reklamace mi defacto řekla, že se k balíkům chovaj jak prasata protože nestíhaj a není v jejich silách zacházet s balíkama líp. omg.
??? --- 12:09:33 7.2.2013
VRBAJIVA: naokap, s poštou to řeš, je poměrně běžné, že tam kradou zásilky. Ze zkušeností s poštou 130 00 a 170 00 :/