úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
???
---
15:19:17 31.12.2012
no, budu chtít minimálně vrátit tu stovku, co jsem si zaplatil za expresní doručení... fakt jsem zvědavý, jak se k tomu mall postaví.
ADAM
---
15:16:44 31.12.2012
ano, pošta dnes doručuje, ppl ne.
???
---
15:05:48 31.12.2012
hm. tak v PPL nemají pracovní den. Super. Takže kdybych si to nechal poslat poštou, už to tu bylo (spolubydlící právě přivezli balíček).
???
---
15:01:02 31.12.2012
ADAM
: tak v pátek psali, že následující pracovní den, to je dneska, to přivezou. Pokud ne, budu po nich požadovat vrácení platby za závoz, protože takhle jsem si to mohl nechat poslat poštou, která jezdí... :(
Nasadils mi brouka do hlavy, jdu zavolat na to PPL, jestli mám čekat nebo teda jít s dětmi do kina...
ADAM
---
13:27:11 31.12.2012
^
???
: no, tak zrovna dneska PPLka nejezdí (jak jsem se dozvěděl až po zabelení všech balíků...)
jinak info ppl bych v tomhle bral jako 100x duvěryhodnější. pokud PPL píše, že ještě nevyzvedli, tak znamená, že ve středu teprve vyzvednou od Mall.
???
---
12:26:04 31.12.2012
^
ADAM
: tak to se začínám bát :) protože podle webu PPL ten balík je a) stále ještě u mall.cz (podle harmonogramu stránkách PPL)
b) už u PPL (podle těla mailu)
c) bude doručen (podle těla mailu)
d) nebude doručen (podle harmonogramu na stránkách PPL)
mám rád jednoznačné služby :D proč to sakra nemůže fungovat jako když člověk obchoduje s tebou...? :)
NOISEGATE
---
12:09:30 31.12.2012
???
: jj, nakonec jsem poridil jinde, s ceskou zarukou
ADAM
---
10:23:42 31.12.2012
1 odpověď
???
: ppl pokud vim sms neposila. jen email.
???
: přesně to je ta neschopnost toho molochu.
???
---
10:17:59 31.12.2012
^
BUNDA
: už ne.
HUGGI
: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
ADAM
: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"
taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
BUNDA
---
18:44:33 30.12.2012
^
KAJJAK
: dávají, už jsem využil.
<<
<
>
>>