Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
GREGI --- 17:24:37 26.9.2012
ANYSA --- 21:48:46 20.9.2012
Ahoj, jen chci varovat před e-shopem www.nakupujme.cz který mi dluží už dva roky peníze za nedodané zboží. A tady (diskuze dole) jsem našla že nejsem sama :-/
https://www.centralniregistrdluzniku.cz/hodnoceni-firmy-Jiri-PASKEVIC,1874900.htm#anonymous
??? --- 10:57:31 13.9.2012
???: dík :) nakonec jsem objednal, tak uvidím :)
??? --- 21:26:39 12.9.2012
???: Před několika (myšleno tak pěti, spíše i více) lety jsem tam měl dvě objednávky, jednou triko, jedbou mikinu. Žádné potíže si nepamatuju, oboje mi pár let nošení vydrželo. Čerstvější zkušeností sloužit nemohu.
??? --- 9:58:16 12.9.2012
www.vasecocky.cz
Perfektni servis, na strankach clovek hned vidi co je na sklade a muze mit uz druhy den. Pomerne dost mist k osobnimu prevzeti, nic nechybelo, ve ctvrtek dopoledne objednano, v patek dopoledne nachystano v Brne. + jsou asi vazne nejlevnejsi na ktere jsem zatim narazila. Jedina nevyhoda- pri osobnim prevzeti nelze platit kartou, jen v cashi.

www.parfums.cz
Servis taky vyborny, prodluzovala jsem rezervacni dobu na vyzvednuti. Trvale bydliste Brno, vyzvednuti jsem dala v Praze, slecna jeste volala jestli jsem se nepreklepla (to mi prislo fajn, ze ty objednavky vazne nekdo cte), k nakupu darek.
HELA --- 18:37:58 11.9.2012
http://www.rockpoint.cz/ - perfektní, dva nákupy dohromady kolem 3000, vrácení nesednoucích bot bez problémů, výměna dalších za jiný typ rychlá. Zboží se dá vrátit/vyměnit i na jejich pobočkách kamenných obchodů, což jsem využila, protože mám jeden blízko. A nad 2000 za nákup člověk neplatí poštovné, což je taky fajn.
??? --- 11:52:20 11.9.2012
máte někdo zkušenosti s http://www.metalshop.cz ?
PETJULE --- 18:16:35 9.9.2012
PRVŇÁČEK | Školní aktovky pro prvňáčky
http://www.e-prvnacek.cz/aktualita.php?id=11851
už nikdy více - fakt peklo:

- i když jsem začala potřeby dětem do školy vyřizovat začátkem srpna, na konci srpna jsem byla nakonec ráda, že vůbec to tak nějak mám
- na stránkách mají nepravdivě uvedeno, co mají skladem a co ne
- doba dodání neodpovídá
- o tom, co nemají skladem jsem se dozvěděla až z doručené zásilky
- nedostupní v komunikaci, neozývají se
- když je člověk konečně nakontaktuje, aby se dověděl, o co jde - komunikují arogantně
- místo zboží, které nedoručili, jsem ale nakonec ještě u nich vybrala něco jiného
- pak mě informovali o tom, že to jiného, co měli skladem, už skladem nemají
- říkala jsem, ať tedy pošlou co mají a už nic neřeší
- nakonec poslali jiný penál a bez mého vědomí kufřík, který jsem měla objednaný původně, ale který neměli, tak jsem objednala jiný a ten neposlali
- prostě total chaos, jako chápu, že koncem srpna toho měli asi dost hodně, ale tak WTF - nic co by se nedalo předpokládat...

- a navíc sáček na cvičky se rozpadl hned první den a jeden penál po pěti dnech (a nešlo zrovna o nejlevnější produkty) - absolutně nemám chuť tam vyřizovat reklamaci: na stránkách mají teď uvedenou dovolenou (stop objednávek) v září, že to budou vyřizovat od 15. 9. (hahaha), přitom min. týdenní dovolenou si na stránky nahodili i v srpnu. takovéhle jednání při nakupování přes net jsem snad ještě nezažila.
NOISEGATE --- 18:47:22 26.8.2012
nekdo zkusenost s http://www.handymobil.cz/ (ten sedej dovoz me trochu leka) nebo mate nejaky tip na dobry eshop s mobily?
LANTHAL --- 22:07:02 7.8.2012
pár aktuálních zkušeností
http://www.koupelny-sen.cz ... nákup, do 20k, tváří se že všechno dodají do tří dnů, v obchodních podmínkách mají do pěti dnů, realita byla 11 pracovních dní (takže přes dva týdny).

http://www.spokojenypes.cz/ ... nákup, už roky, velmi spolehlivý obchod s dobrými cenami, jednou jsem řešila "pozdní" reklamaci - roztržený velký pytel krmiva, balíky od nich už nevybaluju a platím předem, i tak mi "reklamaci" uznali a nabídli jako kompenzaci slevu z dalšího nákupu, příjemné rychlé jednání