Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JAROUSH --- 13:28:38 26.3.2012
javari.co.uk
Provedno několik nákupů (tašky, kabelky,boty). Téměř vždy bez problémů, posílají obyčejně poštou (pokud si dobře pamatuju), obvykle za pár liber a doma (v ČR) to mám max. tak do 14 dnů.
Nedávno mi jedna věc ještě měsíc po objednání nedorazila. Ozval jsem se, jestli se něco stalo u nich. Odpověděli, že pravděpodobně došlo ke ztrátě během přepravy a okamžitě (tedy bez dalších emailů, potrzování apod.) poslali zpátky peníze (šlo o cca 14 liber, nevim tedy jak by se zachovali při vyšší částce).
Hodnotím kladně.
NOISEGATE --- 20:43:38 13.3.2012
COQUINE: dikes, mrknu
COQUINE --- 18:37:20 13.3.2012
NOISEGATE --- 16:20:09 13.3.2012
zdravim, mate nekdo zkusenosti s nejakym levnym a zodpovednym eshop - papirnictvim? diky
BAALBERITH --- 16:30:47 12.3.2012
ahoj, mate nekdo zkusenosti s koupi pouzite knihy pres amazon.co.uk ? prijde mi to jako podivna cenova relace od £0.01 a moc tomu neverim..
( http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/0500203296/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&redirect=true&qid=1331496766&sr=8-1-fkmr0&condition=all )
COLOMAN --- 23:00:29 5.3.2012
Ruční-Nářadí.cz fpohode, komunikace O.K., sice rozbehli to až ked som im zatelefonoval co a jak, ale rozvoz na vybrane vecičky majú zdarma,, snad k skusenostiam ohledne reklamace nedojde...
??? --- 18:07:48 5.3.2012
ŽenskáRuka.cz, Každá domácnost potřebuje ženskou ruku
http://www.zenskaruka.cz/

- NEDOPORUČUJU!
- po 14 dnech, kdy mělo zboží přijít, se neobtěžovali ani oznámit, že zboží vlastně nemají skladem. 2x jsem telefonovala (nikdo to nebral), pak psala i email. až ve druhém emailu, ve kterém jsem jim pohrozila oznámením na českou obchodní inspekci, mi napsali, že od nového roku se jim objednávky od tohoto dodavatele zpožďují z důvodu změn ve výrobě (wtf, co mě má tohle zajímat?). a že "ještě dnes zjistí předpokládané dodání". čekala jsem dalších 5 dní, žádná reakce. znovu jsem volala, nikdo to nebral. nakonec jsem napsala žádost o zrušení objednávky a vrácení peněž (jj, za zboží jsem platila předem, což příště u neověřeného eshopu dělat nebudu). teď čekám, kdy mi peníze pošlou... a jestli vůbec (není to úplně malá částka).
??? --- 14:23:22 1.3.2012
mustwear.cz

Servis zatim vyborny- odeslano pres e-shop s osobnim odberem- behem 5 minut mi volali, ze si zbozi muzu vyzvednout hned zitra.
pak jeste potvrdili objednavku emailem, to vse za cca 15 minut.
FRAUD --- 21:07:57 25.2.2012
MAGGIE: to není o dělání problémů, vždy se snažím nejdřív slušně, klidně a smírně domluvit - ale když vidím že není vůle, tak je dobrý znát jaký máš jako zákazník práva a možnosti
Jednou jedinkrát jsem to musel nechat dojít tak daleko, že jsem si zavolal šéfa dotyčného pracovníka na reklamacích, tomu jsem vysvětlil že jeho podřízený dělá svojí práci dobře, ale že nejspíš není v jeho pravomoci mi pomoct a že chci písemně vyjádření proč nechtějí uznat reklamaci. Na jeho dotaz na co to chci jsem mu řekl, že to bude podklad pro DAS pro zahájení soudního jednání. Za 5 minut jsem odcházel s penězi. To není o dělání problémů, ale nenechat si kálet na hlavu...
MAGGIE --- 21:03:07 25.2.2012
FRAUD: diky, no ja jim nechci delat problemy, jen chci svoje boty za tu cenu uzivat aspon dve sezony, resp. i ta jedna by byla fajn, coz neni