úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
SMRGL
---
19:59:37 25.6.2011
ANYSA
: ono když si přečteš jejich podmínky záruky a reklamace, tak už tě to musí odradit...
Například:
3. K reklamačnímu řízení je zboží prodejcem přijímáno pouze při dodržení následujících náležitostí:
Zboží musí být zabaleno v původním obalu
Zboží je opatřeno případnou kompletní technickou dokumentací a veškerým příslušenstvím (manuály,doplňky,apod.)
COQUINE
---
18:58:24 24.6.2011
ANYSA
: Nevolej, písemně vyzvi (doporučeně) k vrácení s poznámkou, že dlužnou částku budeš muset v případě neuhrazení do XY dní vymáhat soudně.
ANYSA
---
14:33:33 24.6.2011
2 odpovědi
Moje MIZERNÁ zkušenost s eshopem
http://www.nakupujme.cz
Prodávají tam snad úplně všechno (elektro, oblečení, šperky, povlečení...) Loni v říjnu jsem si u nich objednala rychlovarnou konvici a hned zaplatila. Komunikace nula, po měsíci urgencí a volání mi řekli že konvice nebude a od té doby už třičtvrtě roku z nich mámím zpět peníze (necelá tisícovka) :-/ Na maily už nereagují, telefon tam sice zvedají, ale prostě neustálé kecy v kleci (dneska např. výmluva že restartují všechny počítače a nemůže se podívat na moji objednávku, mám zavolat zase v pondělí) :-/
NTR23
---
21:21:52 16.5.2011
(
+2
)
Free shipping worldwide on all books from The Book Depository
http://www.Bookdepository.com
Knihkupectví s celosvětovým zasíláním zdarma.
Mají i diáře Moleskine
Objednal jsem si Moleskine Folio Memo A4 a dnes mi přišel místo toho Moleskine šanon. Na dodacím papíře bylo ale vše v pořádku.
Mají zákaznickou podporu přes chat. Slečna Lucy se připojila bez čekání. Prověřila zakázku, omluvila se a zeptala se, jestli chci ty desky zaslat nebo vrátit peníze. Protože je chci, řekla, že je zašlou znovu. Na můj dotaz co s tím šanonem, napsala, že si ho mohu jako omluvu ponechat.
NTR23
---
21:18:57 16.5.2011
(
+2
)
Brýle, dioptrické brýle, oční optika
http://www.bryledomu.cz
Perfektní komunikace, odpověď do půl hodiny.
Zarezervovali mi brýle, které nebyly skladem, ale byly na cestě v malém množství. Levné kvalitní brýle, možnost vrátit do 14 dnů. Vrací i částku za poštovné.
[
http://farm6.static.flickr.com/5190/5726152807_c2b214b94b_z.jpg
]
XYNDLL_2Q3F
---
9:14:53 13.5.2011
Tak moje malá zkušenost s firmou
http://www.naradionline.cz/
Objednával jsem Dremla 4000 objednávka podána v středu a ve čtvrtek byla objednávka doma. Platba přes PayMuzo proběhla v pořádku ale, díky tomu že jsem zapoměl povolit javu jsem neviděl potvrzení o platbě.
Tudíž jsem kontaktoval firmu a ujistil se že je vše v pořádku. Komunikace s firmou na jedničku. Dokonce mně dnes přišel mail že platba opravdu proběhla a zda je vše v pořádku.
Vzpomínám na tehdejší politiku Oskaru (Vodafone) "když dáte zakazníkovy něco extra (v tomto případě skvělá komunikace a milí, pracovití lidé) rád se k vám zakazník vratí."
V české zemi kde každej .... to platí dvojnásob :)
???
---
10:10:27 12.5.2011
MUSHKA
: a ked sa nechces odstahovat, tak sa dohodnut s kamaratom v inom (rozumnejsom) state EU, ze si to budes nechavat posielat k nemu a on ti to preposle alebo sa pre to zastavis v ramci vyletu ;)
???
---
10:08:44 12.5.2011
MUSHKA
: na Slovensko je to v pohode, sice tiez platis DPH a clo od rovnakych ciastok (pretoze je to EU smernica), ale colnici normalne komunikuju e-mailom, ked ti vymeraju cenu, tak ti to poslu na dobierku a tusim to ide dohovorit i na platbu na ucet a necakas tak dlho a nemusis nikam behat jak **** :)
ADAM
---
14:59:27 11.5.2011
(
+1
)
MUSHKA
: odstěhovat se z místního socialistánu.
MUSHKA
---
14:52:40 11.5.2011
2 odpovědi
a nejake finty jak vsechnu tuhle byrokracii, kterou navic absolutne na cesky poste nezvladaj (hlavne ze kasirujou za "celni sluzby"), obejit? je to neuveritelna pruda..
<<
<
>
>>