Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SMRGL --- 19:59:37 25.6.2011
ANYSA: ono když si přečteš jejich podmínky záruky a reklamace, tak už tě to musí odradit...

Například:
3. K reklamačnímu řízení je zboží prodejcem přijímáno pouze při dodržení následujících náležitostí:
Zboží musí být zabaleno v původním obalu
Zboží je opatřeno případnou kompletní technickou dokumentací a veškerým příslušenstvím (manuály,doplňky,apod.)
COQUINE --- 18:58:24 24.6.2011
ANYSA: Nevolej, písemně vyzvi (doporučeně) k vrácení s poznámkou, že dlužnou částku budeš muset v případě neuhrazení do XY dní vymáhat soudně.
ANYSA --- 14:33:33 24.6.2011
Moje MIZERNÁ zkušenost s eshopem http://www.nakupujme.cz

Prodávají tam snad úplně všechno (elektro, oblečení, šperky, povlečení...) Loni v říjnu jsem si u nich objednala rychlovarnou konvici a hned zaplatila. Komunikace nula, po měsíci urgencí a volání mi řekli že konvice nebude a od té doby už třičtvrtě roku z nich mámím zpět peníze (necelá tisícovka) :-/ Na maily už nereagují, telefon tam sice zvedají, ale prostě neustálé kecy v kleci (dneska např. výmluva že restartují všechny počítače a nemůže se podívat na moji objednávku, mám zavolat zase v pondělí) :-/
NTR23 --- 21:21:52 16.5.2011
Free shipping worldwide on all books from The Book Depository
http://www.Bookdepository.com

Knihkupectví s celosvětovým zasíláním zdarma.
Mají i diáře Moleskine
Objednal jsem si Moleskine Folio Memo A4 a dnes mi přišel místo toho Moleskine šanon. Na dodacím papíře bylo ale vše v pořádku.

Mají zákaznickou podporu přes chat. Slečna Lucy se připojila bez čekání. Prověřila zakázku, omluvila se a zeptala se, jestli chci ty desky zaslat nebo vrátit peníze. Protože je chci, řekla, že je zašlou znovu. Na můj dotaz co s tím šanonem, napsala, že si ho mohu jako omluvu ponechat.

NTR23 --- 21:18:57 16.5.2011
Brýle, dioptrické brýle, oční optika
http://www.bryledomu.cz
Perfektní komunikace, odpověď do půl hodiny.
Zarezervovali mi brýle, které nebyly skladem, ale byly na cestě v malém množství. Levné kvalitní brýle, možnost vrátit do 14 dnů. Vrací i částku za poštovné.

[http://farm6.static.flickr.com/5190/5726152807_c2b214b94b_z.jpg]
XYNDLL_2Q3F --- 9:14:53 13.5.2011
Tak moje malá zkušenost s firmou http://www.naradionline.cz/

Objednával jsem Dremla 4000 objednávka podána v středu a ve čtvrtek byla objednávka doma. Platba přes PayMuzo proběhla v pořádku ale, díky tomu že jsem zapoměl povolit javu jsem neviděl potvrzení o platbě.
Tudíž jsem kontaktoval firmu a ujistil se že je vše v pořádku. Komunikace s firmou na jedničku. Dokonce mně dnes přišel mail že platba opravdu proběhla a zda je vše v pořádku.
Vzpomínám na tehdejší politiku Oskaru (Vodafone) "když dáte zakazníkovy něco extra (v tomto případě skvělá komunikace a milí, pracovití lidé) rád se k vám zakazník vratí."
V české zemi kde každej .... to platí dvojnásob :)
??? --- 10:10:27 12.5.2011
MUSHKA: a ked sa nechces odstahovat, tak sa dohodnut s kamaratom v inom (rozumnejsom) state EU, ze si to budes nechavat posielat k nemu a on ti to preposle alebo sa pre to zastavis v ramci vyletu ;)
??? --- 10:08:44 12.5.2011
MUSHKA: na Slovensko je to v pohode, sice tiez platis DPH a clo od rovnakych ciastok (pretoze je to EU smernica), ale colnici normalne komunikuju e-mailom, ked ti vymeraju cenu, tak ti to poslu na dobierku a tusim to ide dohovorit i na platbu na ucet a necakas tak dlho a nemusis nikam behat jak **** :)
ADAM --- 14:59:27 11.5.2011
MUSHKA: odstěhovat se z místního socialistánu.
MUSHKA --- 14:52:40 11.5.2011
a nejake finty jak vsechnu tuhle byrokracii, kterou navic absolutne na cesky poste nezvladaj (hlavne ze kasirujou za "celni sluzby"), obejit? je to neuveritelna pruda..