Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MADCAT --- 11:08:48 21.3.2011
nějaká zkušenost s obchodem www.holici-strojky.eu, nebyla by? filtr mlčí...
FRAUD --- 14:01:49 16.3.2011
dobra zkusenost se shopem prodavajici Fivefingers v CR:
VIBRAM FIVEFINGERS (prstové boty) - rejoice-kt
http://www.rejoice-kt.cz/0,26,VIBRAM-FIVEFINGERS-%28prstove-boty%29.html

ptal jsem se jakou koupit velikost, hned mi bylo nabidnutou ze kdyz nebudou sedet ze je muzu vymenit - ja jsem to odhadl dobre, ale kamos si koupil maly takze je to i vyzkouseno: boty poslal zpatky, zavolal ze potrebuje o cislo vetsi a za tyden je mel doma (ani nevim jestli platit postovny za tu druhy - za prvni urcite ne, to bylo gratis, za poslani tam samozrejme ano)

btw. nejdrazsi tam jsou za 2590 Kc ;) coz je sice vic nez US$100, ale kdyz se k tomu pripocita jeste minimalne $15 za shipping + $8.50 za sluzby Shipito tak se dostanu na cca 2200 Kc - a kdyby to nestihlo prijit do zmeny DPH tak uz je cena stejna jak v CR
SMRGL --- 19:59:52 15.3.2011
REKLAMACE

www.czechcomputer.cz / www.vspdata.cz

- telefon HTC.

- reklamace dvou závad, jedna odstraněna, vytvořena další závada (otisky prstů pod sklíčkem displaye), druhá neodstraněna
- znovu reklamace vytvořené závady a předchozí neodstraněné závady
- otisky prstů odstraněny v záruce, neodstraněná závada neuznána na záruku -> cenový návrh. Na mé dotazy, proč tak nebylo činěno při předchozí reklamaci nikdo neodpověděl. Nakonec jsem cenový návrh schválil.
- po 14dnech od schválení. Telefon podle servisu již dávno u prodejce (nikdo se nenamáhal mě kontaktovat - napsat maila, ani telefonát). Po dotazu na czc, kde se nachází telefon, mě odkázali na provozovnu na druhou stranu Prahy (reklamoval jsem na Muzeu, odkázali na Lužiny?!). Po žádosti o převezení na stejnou se tak stalo, ale zase se mi nikdo ani slůvkem nezmínil o uskutečnění převozu. Znovu jsem se musel ptát!!

CZC a VSP Data ( s VSP bojovalo již víc kolegů ) a HTC u mne končí...
POZITRON --- 22:32:32 13.3.2011
lekarna.cz
- skvela komunikace, rychly vyrizeni objednavky, osobni prevzeti v holesovicich

zvlast doporucuju vsem, kteri uz maji tech zlodejek (snazicich se vam vnutit to nejhorsi a nejdrazsi zbozi) v lekarnach plny zuby
SIA --- 16:53:17 12.3.2011
trochu neco pro zensky...(ale samozrejme i pro pany;)
pro nakup puncochoveho zbozi a spodniho pradla jednoznacne doporucuji eshop puncoska.cz.
Vyobrazene zbozi odpovida skutecnosti, informuji mailem automaticky o kazde zmene objednavky(obdrzeno,potvrzeno,zabaleno,odeslano..).Rychlost,spolehlivost...ma naprosta spokojenost.

(v navalu euforie jsem sedla a odeslala jim dekovny email - a i na ten mi prisla odpoved:).
MALKE --- 13:15:05 4.3.2011
GORGLIN: Kupovala jsem tam dva foťáky, muž tuším tiskárnu na fotky, všechno ok. Jenom, jak už zaznělo, bacha na rozšířenou záruku, nutno odškrtnout zaškrtávátko. Reklamace mají blbé, ale holt jsem se spolehla na to, že budu mít kliku, a měla jsem, nic jsme nereklamovali.
JAROUSH --- 16:27:36 1.3.2011
ADAM: Obchody posílají mail, aby jsi na heureku (a podobný servery) svou, pokud možno dobrou, zkušenost napsal. Takže spousta lidí to udělá a je to asi dobře. Na tom vzorku lidí je ten poměr dobrá/špatná zkušenost podle mě mnohem blíže skutečnosti než najdeš ohlasy na webu.
Ale hodně ohlasů na jeden obchod (případně na jednu činnost- třeba ty reklamace) nalezených na googlu určitě značí, že něco v pořádku opravdu není.
ADAM --- 14:31:16 1.3.2011
no, tak např. na heurece je naprostá většina referencí kladných.

pixmánia je šíleným řešením reklamací proslavená.
HUGGI --- 14:11:12 1.3.2011
JAROUSH: jj to je presny..

Jinak moje zkusenost s pixmania.cz (.com) je poziti vni..asi pred 4rokama jsem objednal blesk za 7000..dal jsem si pozor a v objednavce ODskrtl rozsirenou zaruku asi za 1500..prisel v pohode ve stanovenou dobu..reklamaci jsme nemel moznost vyzkouset protoze mi po par mesici celou foto vybavu ukradli :p
MRTVY_KENNY --- 12:20:28 1.3.2011
GORGLIN: koupil jsem kdysi davno mp3 prehravac, bez problemu, jen tusim, ze tam clovek v kosiku musel nejak klickovat pred rozsirenyma zarukama a podobne.. ale to byla doba, kdy se ten prehravac u nas neprodaval a trackovani zasilky byla vzrusujici novinka..