úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
BONGO
---
10:14:55 27.6.2009
chystam nakup na
http://www.opticsplanet.net
,kdyby se chtel nekdo pridat..
MRTVY_KENNY
---
10:32:01 18.6.2009
http://eshop.shotboardshop.com/
boty dobirka. patek vecer objednano, v pondeli poslano, v utery k vyzvednuti na poste (doma jsem nebyl).
RUSTFIZZLE
---
17:26:16 16.6.2009
Chystám se objednat si něco z
https://www.esseyepro.com
- chce se někdo přidat? Osobní předání Brno/Praha, jinak poštou :)
KULA
---
9:30:05 15.6.2009
Velke plus pro sexshop ruzovyslon.cz . Udelal jsem objednavku ve stredu v noci. Chtel jsem to poslat ceskou postou. Omylem jsem vsak zapsal do poznamky pro obchodnika "D", a z toho mylne usoudili, ze to chci pres DPD.
V patek jsem volal na DPD, ze chci zmenit dodaci adresu a nebo urcit hodinu dodani. Pochopitelne, ani jedno neumeli. Tak jsem volal do ruzovyslon.cz, ze to zkonili, ze si to nemuzu takhle vyzvednout a radsi si to vezmu na kamenem obchode. Dostal jsem odnich velkou omluvu, a slib, ze to same, co jsem si objednal, mi poslou jeste v patek znovu ale pres EMS abych to v sobotu rano mel. A jak rekli, tak se stalo. Takze pohodaaaaa....
THEFISH
---
12:51:14 14.6.2009
???
: kupoval jsem u nich wifi router, ale sel jsem si pro nej pesky, neb je to nedaleko. objednal jsem ho nekdy pozde odpoledne a druhy den rano mi prisel mail, ze zasilka uz je pripravena. dalsi den jsem tam zasel a vsechno v pohode. cena byla tehdy nejlepsi co jsem nasel. reklamovat jsem nastesti zatim nemusel a rad se bez toho obejdu i nadale :o))
???
---
9:53:30 14.6.2009
Máte nějaké zkušenosti s
http://www.netfox.cz/
??
Díky
YMP
---
7:28:00 11.6.2009
Moje posledni zkusenost s obchodni-dum.cz je taky dobra. 8.6. vecer objednavka elektronickych chuvicek pro mimco (zpet mail s potvrzenim objednavky); 9.6. rano prislo potvrzeni, ze jsou skladem a budou expedovany, kolem poledne prisel dalsi mail s cislem baliku; 10.6. rano je zasilka doma (slusne zabaleny, se vsema papirama)
???
---
12:49:18 9.6.2009
LEGI
: tak zrovna s obchodni-dum.cz mám několikerou vynikající zkušenost a nejen já, kupovala jsem foťák, TV, žehličku, kuchyňský robot atd...
LEGI
---
9:52:12 9.6.2009
nakupuj.com (nejak sem vytusil, ze maj alter ego v podobe obchodni-dum.cz nebo naopak) ..
objednavka digitalni kamery - na webu nebyl uveden vyskyt/nevyskyt zbozi na sklade, ni doba dodani - no po par mailech typu "objednavku jsme zpracovali" nebo "objednavku prave travime" a asi 3-4 dnech necinnosti se mi ozvali s tim, ze kamera bude nejdriv do 10 dni a mozna jeste dyl.
motivovat me k cekani nechteli, takze storno. chjo - asi se uz prijima za dany, ze vetsina sortimentu eshopu se vozi z "externich skladu" (i kdyz jsou treba v Cine nebo kde), porad bych ale cekal sakra pruznejsi jednani a rychlejsi dodavku.
???
---
20:11:05 8.6.2009
NEVENA
: no, je to multi level, existuje tam pyramidální model prodejců...ale jiného stylu než Amway, na který mám osobně pifku.
<<
<
>
>>