Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
_OZZY_ --- 16:58:19 29.9.2008
PETER_PAN: Posilani do prace take nic neresi. I v praci uz jsem se setkal s "adresat nezastizen".
navic ceska posta se ukazala byt naprosto neschopna, co se tyka dorucovani zasilek do budovy T-Mobile na Rpztylech. Ja ji chapu. Na roztylech jsou jenopm dve budovy: OBI a TMCZ, obe velke jak krava, takze kdyz tak prijedete, tak budovu TMCZ velice snadno prehlidnete... *sarkasm sign*
Navic podle nejakeho zahadneho klice se baliky distribuuji na celkem tri posty, ackoliv adresu uvadim vzdy stejne a vsechno jsou to vnitrostatni zasilky. Jednou uz me to nastvalo (kdyz musite asi 1/3 az 1/2 zasilek dohledavat, tak hoho ne...) a napsal jsem na Ceskou postu... Dosel mi omluvny dopis a od te doby zatim vse chodi jak ma...
PETER_PAN --- 11:58:10 29.9.2008
.. ja stale rikam - chybi vecerni dorucovani (18-22) .. spousta zbytecne promrhaneho benzinu balickama pro fyzicke osoby..

.. a argumenty ze si to ma clovek nechat posilat do prace jsou SHIT, pac ja si nektere veci objednavam postou prave proto, abych je nemusel tahat pres prahu, MHD, autem atd. ! ..
NYX --- 9:56:13 29.9.2008
adresat nezastizen me taky privadi k nepricetnosti...a opakovane vyzvy kdyz zadne predchozi nebyly apod...pripadne ulozeni baliku k vyzvednuti na druhem konci prahy misto na mistni poste (a ted nemyslim plzenskou)...no, zkratka posta umi nasrat :-)
JIXIPEN --- 18:57:49 28.9.2008
ADAM: Nojo, ale jak máš zjistit číslo zásilky?

Ale abych jen nekritizovala - teď co partner vyzvedával dva dopisy, tak jsem se dívala, že u jednoho z nich měl i to první oznámení o doručení zásilky. Takže aby tu nebyla jen kritika, jedna zásilka už partnerovi správně od pošty oznámena byla. Já tohle štěstí zatím neměla. Vrchol všeho byl, když adresa byla zcela přesně jak mi nadiktovala vedoucí doručovatelů, já celý den seděla doma a čekala na dopis. Druhý den jsem šla na poštu a tam byl dopis s razítkem předchozího dne a "adresát nezastižen" (lístek ve schránce nebyl).

Osobně se domnívám, že ty dobré zkušenosti jsou opravdu tím, že jsou pošty, kde vše funguje, jak má a pošty, kde to prostě nefunguje. Ale kde pošta nefunguje, tam to lidi ví, po několika stížnostech si prostě zvyknou a pošťáci dál nedoručují a lidé ví, že si zásilky musí pečlivě hlídat.
??? --- 10:35:45 27.9.2008
zdravim.nenakupoval ste nekdo neco odtud?
http://bentonvillemall.co.uk/acatalog/
mam v planu nakoupit fotak a naky objektivy a chci to primarne z EU..(muzu si odecist VAT/DPH)...tenhle eshop je zajimavej cenove a vypada to, ze shipuje i do cr..ikdyz tim si nejsem stopro jistej....Ale pokud s nim nekdo mate zkusenost, pripadne pokud znate eshop podobneho razu (fotaky,objektivy apod)..ktery shipuje do cr....budu rad za doporuceni.
CIA --- 9:00:56 27.9.2008
ADAM: Jj, to je taky důvod. Když si vezmu, kolik lidí při objednávce ani nevyplní číslo popisné, tak se nedivím už ničemu :))
??? --- 11:08:46 26.9.2008
MRTVY_KENNY: já něco objednala 1.8. dodnes to nemají na skladě...a ze 4 věcí mám jednu...první dvě slavná česká pošta nedoručila
ADAM --- 11:02:09 26.9.2008
???:
CIA: myslimsi, ze duvod je jinde. clovek, ktery posila desitky zasilek denne proste s postou (vetsinou) umi pracovat.

clovek, ktery jednou za pul roku neco po poste chce, tak to (samozrejme) udela ne uplne nejvhodnejsim zpusobem (typ zasilky, adresa, kterou udam eshopu atp..) - a z toho pak prameni nespokojenost.

divili byste se, jaky blbosti jsou schopni lidi psat do adresy, kam si prejii zasilku poslat (spatne jmeno je pravidlem, ale casto treba uvedou dve jmena (nelze), nebo neuvedou adresni postu atp...)
??? --- 10:50:26 26.9.2008
MRTVY_KENNY: Jo stím samodřejmě počítám pokud chci něco okamžitě tak si to nenechám posílat zadarmo přes půl světa ale koupím si to tady teď a dráž, ale tady budu brát věci který sou fakt o kupu levnější než unás a nebude mě vadit si na ně počkat. Třeba teď už budu objednávat dárky k vánocům abych měl jistotu že dojdou.
MRTVY_KENNY --- 10:29:15 26.9.2008
???: jako jo, ale je treba pocitat i s opruzem typu, ze clovek neco objedna, pak ceka 5 dnu, nez mu napisou, ze to nemaji, ale objednaji za dalsich 5 dnu, tohle se muze opakovat dokolecka. ja treba na jednu objednavku takhle cekam od 1.9. a poslali ji az ted ve stredu, takze prijde po mesici, pritom se pri nakupu tvarila, jakoze 3-5dnu do odeslani. ale je fakt, ze kdo chce, tak ma prehled co a jak a muze si to klido vystornovat, pokud je nedockavy.