Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MARKOVKA --- 19:05:21 27.3.2007
nakupoval nekdo na abebook.de? nebo na abebooks.fr/co.uk/com, ...? chci si koupit jednu rare knihu a dvakrat mi doslo, ze je objednavka stornovana kvuli mojemu kredit card institutu. udaje mam dobre vyplneny, cena nepresahuje limit pro platby na netu, nakupovala jsem uz pres net a bylo to ok.
CZCORE --- 12:33:52 27.3.2007
rozjeli sme s kolegou projekt Moneyca.eu
kdyby se nekdo chtel pridat do jeho vyvoje tak je vitan. pripadne se ozvete do posty
LOO --- 11:47:53 21.3.2007
hehe tk chuvicky zas posilam postou z5 na dalsi reklamaci;)))
ale s tim uz vas nebudu zatezovat.sou to proste smejdy(chuvicky,ne ten shop;))
CIA --- 8:20:44 20.3.2007
LOO: No vidíš, aspoň tak.
LOO --- 14:02:20 18.3.2007
tk s tim sky-softem to nakonec dopadlo v ramci mezi dobre.ozvali se presne 30 den a kdyz sem tam volala nejakymu chlapikovi ze si to opravdu nemuzu vyzvednout,tk nam to nakonec poslali.
vtipny bylo,ze tu krabici kuryr poridil nacpat do schranky;))
MIZPULYN --- 17:46:46 8.3.2007
existuje neco tak velkyho jako pixmania s podobnou kvalitou sluzeb ??? shanim nejakej projektor a na pixmania ho nemaj :((
ARZA --- 9:12:56 27.2.2007
???: špatný je, že v případě reklamace se obchod kroutí vysypat i úhradu za poštovný.
BECKO --- 15:09:16 26.2.2007
Stejně to nemá na skateshop.cz kde mi ženská měřila podrážku skládacím dřevěným metrem s tím, že když sem jí říkala, že potřebuju EU 39 a UK 6 a po slibu, že to sedí a že mi zaručeně budou, přišly o číslo a půl menší boty a ani sem se nedivila :D

ale reklamace byla vyřízená superrychle.)))
LOO --- 21:40:41 24.2.2007
psala sem pres tyden,nevim jak ste prisly na tech pet dni-bez vikendu 7.vyexpedovany to bylo bez toho vikendu 5 den.
reklamacni rad znam dobre-pracovala sem v obchode. cia nechapu to s tim volanim jednomu a druhymu...proste sem tam zavolala a zeptala se co mam jako delat,kdyz mi ty chuvicky nefungujou.chlapik mi rek,ze se mam stavit,kdyz sem zrovna v pze.ja sem chtela vedet esi treba nemaj nejakou servis pobocku ve vych cechach,kde bych si to mohla nechat spravit-nic-mam se stavit...dobre,to moje nasrani je asi o tom jednom clovekovi co mi tu reklamacku vyrizoval...se omlouvam teda;)ale rozhodne si od nich uz nic neobjednam.jinak s net shopama mam dobrou zkusenost az na tuhle.mam takhle i sporak,pracku,mrte darku a vzdycky vsechno cajk.vsechno rychle paradne a prijemne vyrizeny.asi sem ted vic nervozni,no;))
CIA --- 11:47:53 24.2.2007
Mně ten týden taky přijde celkem v pohodě. Spíš bych se zamyslel nad tím, jestli si neměla na sehnání chůviček delší dobu a nakonec jsi to neřešila na poslední chvíli - ale to je jen moje spekulace a musíš to vědět ty. Jakou dodací dobu ti slíbili v tom potvrzovacím mailu - viz jejich obchodní podmínky http://www.skysoft.cz/InfoPage.asp?TP=FT&ID=11 ?

Reklamační řád mají tady: http://www.skysoft.cz/InfoPage.asp?TP=MN&ID=148 a podle toho, co říkáš, tak postupují podle něj.

Zřejmě si mluvila po telefonu s člověkem, co reklamace vyřizuje, ne s prodavačem na krámu, jehož práce asi není vyřizovat reklamace (on je jen převezme a v rámci firmy pošle dál). Pokud jde o tu dopravu, proč jsi před tím prodavačem nezavolala tomu druhému a nezeptala se ho? Popř. jsi mu mohla zavolat potom (kdybys jeho číslo neměla doma) a nezeptala se ho, jestli by ti to nemohli dovézt, stejně jako, když ti to posílali poprvé? Všechno se většinou dá řešit, internetové krámy jsou většinou ochotný se domluvit (pokud to dává smysl oběma stranám).

Jinak, nevím, co tě zlákalo koupit to zrovna v tomhle obchodě, ale na můj vkus toho dělají trochu moc (na druhou stranu nevím, jak velký je ten jejich kamenný obchod a kolik mají zaměstnanců). Takže asi nebudou zrovna specialisti na dětské chůvičky. Tyhle velké shopy často (ne)fungují podobně jako shopy z rodiny vltava.cz. Kolikrát je lepší si vybrat menší shop, třeba i o pár kaček dražší, ale budeš spokojená s přístupem.