úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
LEFTY
---
11:36:34 30.12.2006
www.sluchatka.net :-)
zkušenost výborná, ADAM předvádí skutečně "personal care", a ty ceny!
PEARL
---
20:47:34 29.12.2006
amazon
JENIIK
---
15:34:18 29.12.2006
rofl
ADAMH
---
15:30:23 29.12.2006
KAJJAK
: ty si ale provokater, rekl bych takovej dnesni obchodnik, slibuje vse mozne a nemozne a kritizuje vse co vidi jen aby si urval neco pro sebe :)
ps, vis ze mas par eshopu v referencich bez url a jeden dokonce na uvedene url neni k nalezeni a hazi peknou chybu? .)
a namatkou, navstevnost "tveho" eshopu e-tenis 120lidi den , hracek online taktez, to neni ani tech 5tisic, cim to? :)
JENIIK
---
15:16:27 29.12.2006
Já třeba sháněl debilní redukci 2.5mm na 3.5mm jack. Oběhal jsem všechny tyhle kokony a nic. Ani ve speciálním elektru neměli (teda byli levní a věděli, co chci hned napoprvé, ale neměli přesně to, co jsem chtěl) a pak jsem narazil na alfacomp (idiot jsem se nepodival hned) a tam to maj. Stojí to třikrát tolik, ale prostě to je skladem.
Tak si říkám, že eshopy mají budoucnost. Teda já si pro to do alfy zajdu sice osobně, ale jinak... Bych to koupil klidně v hongkongu...
ARZA
---
15:12:36 29.12.2006
???
: No, já třeba pracuju na Andělu poblíž toho obchodního centra a nedá se říct, že by tam ty krámy nějak zely prázdnotou. Ať už jde o hadry nebo elektroniku.
Samozřejmě že co se týče potravin, je lidská touha se nacpat, bezkonkurenční:))
JENIIK
---
15:12:03 29.12.2006
KAJJAK
: tys totiž nepochopil tu základní větu IMHO. Sorry že teď budu mluvit za jiného, ale ony stovky byly stovky tisíc...
JENIIK
---
15:08:25 29.12.2006
KAJJAK
: no nic, pozdravuj v bejdžoru, vidím, že vaše korporace bude brzy nadnárodní :-))
ARZA
---
15:06:43 29.12.2006
MAGGIE
: to bych neřekla... koukni na ty narvaný supermarkety... :(
docela bych nechtěla bejt živnostník se specializovanym krámkem poblíž nějaký takovýhle hyperobludy.
Velký prodejny jsou levnější, bejvá tam snazší reklamace čehokoli..
Ale to jsme OT
Jinak jestli to sem patří, kladná reference za zahraniční e-shop
http://www.katesclothing.info/
vybrala jsem špatnou velikost, napsala jsem, neměli už menší velikosti, okamžitě se mi vrátili peníze. Přišla jsem "jen" o poštovný tam, když jsem to vracela.
JENIIK
---
15:01:50 29.12.2006
:-)) Kajjak, ty jsi dobrý blázen...
BTW: SEO na tvoji firmu nefunguje v googlu...
<<
<
>
>>