Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ADAMH --- 10:28:24 28.9.2006
SATOO: satoo je VIP :) a vic k tomu rict vzhledem k obchodnimu tajmestvi rict nemuzu :)
ADAM --- 22:40:57 27.9.2006
řeší se v tomto auditku i technická stránka eshopů? nebo je zde na nyxu lepší auditko?

satoo, jak jsi spokojen se svým eshopem? funkčnost vzhledem k ceně?
dík
KAJJAK --- 18:51:11 24.9.2006
SATOO:

nemyslel sem to spatne, jen sem z tveho textu ihned poznal odkud vitr vane ;-)
PREVIT --- 22:59:07 23.9.2006
SATOO: Pokud tam maji nejakou vec, kterou zrovna chci, tak bude urcite levnejsi, nez ve specializovanem obchode.
KAJJAK --- 22:55:25 23.9.2006
SATOO:

hehe ty urcite bude nejaky maloobchodni prodejce elektroniky co uz pomalu krachuje :-)
RETAL --- 21:28:19 23.9.2006
SATOO: No, ono to nebude tak jednoznačné. Samozřejmě je někdy (často) dobré zaplatit více, pokud je s vyšší cenou spojen i lepší servis. Nicméně málokdy platí, že by vyšší cena automaticky znamenala lepší servis.
Rád bych viděl, jaká přidaná megahodnota a ultraskvělý servis by musely vyvážit konkrétní rozdíl 24 000 korun v Holakacově případě.

Jak to děláš ty? Hledáš vždycky tu nejvyšší cenu na trhu? ;)
JENIIK --- 13:11:41 23.9.2006
MRTVY_KENNY: ti to chytli celníci, až to bude víc, než dva měsíce, začni se strachovat...
MRTVY_KENNY --- 10:04:22 23.9.2006
ADAM: aha. tak postal, ja myslel, ze tam je mail. jasne.
ADAM --- 17:56:44 22.9.2006
MRTVY_KENNY: zrejme myslis usps. na tydle problemy je tu specialni klub - jmenuje se aukce nebo tak nejak.
z 19.8. to normalni rozhodne neni
MRTVY_KENNY --- 8:52:43 22.9.2006
ma nekdo zkusenosti se zasilkama z usa? jsme si objednali nejake hadry, typci tvrdi, ze odeslano 19.8. pres USMS a zatim nikde nic. je to normalni? napsali jsme si o cislo baliku, ze si to zkusime dohledat, ale predpokladam, ze tak daleko to jejich sledovani zasilek sahat nebude :/