Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
D_EVIL --- 11:19:20 30.12.2005
www.123mobil.cz

Objednani, druhy den telefon ze neni v pozadovane barve, domluva, odeslani jeste tyz den, dalsi den jsem ho mel doma na stole. Vse v pohode, cena levnejsi nez v kamennem o 1000- Krasne Vanoce :-)
JANDOUR --- 10:06:51 30.12.2005
Skoro se až divim, ale došlo to...
JANDOUR --- 16:28:12 28.12.2005
www.vse-pro-mobil.cz
porvný žádnej problém, ale podruhý: objednaná baterka asi 20.11.
13.12. (sic!) mail, že zboží bylo expedováno (s omluvou a desetiprocentní slevou).
22.12. tam nasranej volám, ženská řiká, že je divný, že to nedošlo, že mi eště ten večer nebo druhej den ráno pošle sms s tim, co se děje a kdy o bude.
26.12. jim posílám nasranej mail, protože samozřejmě žádná sms nepřišla a žádám buď o urychlený dodání nebo storno a vrácení zaplacenejch peněz.
Ted sem jim (protože samozřejmě neodpověděli) zase vytočenej zavolal a řikaj že by to tu snad "za dva dny mělo bejt"...
Supr.
SPARKIE --- 10:41:14 22.12.2005
http://www.vltava.cz
NAKUP za 1500,-
par DVDcek a knizek

19.12. vecer objednavka a ihned zaplaceno kartou, 20.12. odeslo DPDckem a 21.12. sem to mel u sebe... jedine chybka byla, ze mi az 21.12. vecer, tedy par hodin po doruceni prisel email, ze mi to vyexpedovali s cislem baliku... ale jinak docela ok...
SQUZZA --- 11:08:15 20.12.2005
http://www.electrohall.cz
NAKUP, REKLAMACE, DOTAZ. Poprve 2500,- na splatky, podruhe 1000 hotove, osobni odber.
2500,- na splatky, predchazelo par emailovych dotazu naprosto neschopni srozumitelne odpoved, to samy infolinka, dost drsny. Nakonec jsem se nejak dobrala potrebnych onformaci a zbozi objednala. Cekala jsem pres MESIC! Pote mi zbozi vydali s tim, ze ho mam zaplacene, nechteli zadny podpis, zadnou splatku nic. ??? Pidila jsem se potom, tak to nejak mam dojit zaplati nekdy. Jinak vubec netusili ze se neco takovyho stalo a pry by na to ani neprisli. REKLAMACE - jedna cast objednavky. Musela jsem zbozi odeslat do Brna, protoze v Praze pry reklamace vyrizujou velmi neochotne. 14 dni nic, volala jsem tam a reklamace byla vyrizena kladne, bude zaslana slozenka do konce roku s vracenymi penezi. Jsem zvedava, kdyz jsem za to jeste nezaplatila ani korunu.

1000,- hotove, 14 dni nic, pote jsem tam zavolala, co se deje, bylo mi receno at si to najdu u dopravni spolecnosti , tam mi nakonec rekli, ze to maji v prazsky "predavarne" internetshops, tzn electrohall uz pres tyden.

Shrnuto, electrohall NIKDY VICE! :) mozna mate lepsi zkusenost :)
BEEBOY --- 13:24:12 16.12.2005
http://www.e-outdoor.cz/
NAKUP cca 4500,-
expedovali ihned po prevodu penez, jeste mi volali, ze zasilka je na ceste. prijemne jednani.
RHYGING --- 17:51:46 7.12.2005
to je fakt milej pan..
OVERDRIVE --- 14:08:28 7.12.2005
a posleni reakce odutud [ MEXIKANEC @ Olomouc ___ Olomoučáci všech zemí, spojte se! ]

MEXIKANEC --- --- 19.39:06 6.12.2005
OVERDRIVE: To je typicke, dotycny pan je normalni c...k, neni to prvni ani posledni krivarna co provedl.

Pri poslednim pruseru pri reklamaci me palirny se stalo toto:

Odnesl jsem nefunkcni vypalovacku k reklamaci, ktera byla uznana. Po 14 dnech jsem si pro ni prisel a pri predavani jsem si vsiml, ze se jedna o tu samou (S/N), prestoze podle protokolu byla vymenena. Na to jsem se zeptal a typek odbehl za Zidem dozadu. Po chvili se vratil s tim, ze roztrhal predavaci protokol, ze doslo k omylu a mechanika neni urcena pro me. Na to jsem vrhal baterky a uz tusil prasarnu.
Za 3 dny jsem se se mel stavit a take jsem se stavil. Do rukou mi dali mechaniku, ktera byla stejneho typu, ALE mela evidentne PRELEPENE S/N (stitek mel stejne S/N, jako mechanika co jsem reklamoval) Okamzite jsem s rudymi oci odesel dozadu za Zidem. Uz jsem tekl. Pry pro me obdrzel tuto mechaniku od vyrobce a vic ho nezajima. Doslo pry k omylu a nebyla vymenena, ale opravena. A mam podepsat prejimaci protokol, nebo protokol, ze se vzdavam reklamace. Trosku jsem vyjel a chtel jsem, abychom spolecne sundali nalepene S/N. Zacal tvrdit, ze pokud na to sahnu, tak prichazim o zaruku. Tak jsem rekl, pauza vratim se zitra a bude to mit dohru.
Spojil jsem se zastupcem vyrobce pro CR, s tim ze jsem jim incident popsal a zaslal jim S/N.
Odpoved je jasna, zadna mechanika zasilana nebyla opravena a ze toto ani nedelaji, ale v pripade vadnych mechanik, okamzite vymenuji. Docela se zajimali o prodejce.
S tim jsem zasel za tim parchantem. Oznamil jsem mu, ze jsem se zkontaktoval s vyrobcem. A ma pouze dve moznosti. Bud vratit penize nebo okamzite vymenit mechaniku. Bud to, nebo okamzite prichazi varianta COI a policie. Sahl pod pult a dal mi penize.

2 roky z5 byl podobny incident s HDD. Takze asi tak.
OVERDRIVE --- 13:08:05 7.12.2005
ANDY+vsichni zainteresovani: tak nevim, jestli se mi podarilo na na nej poslat cojku, ale kazdopadne jsem to zkusil formou emajlu.
Penez uz se asi tezko domuzu, ja videl, jak tu vec predemnou poskodil tak, ze ted uz nikomu nedokazu, ze jsem to neudelal ja, proste zlomil napojeni konektoru na plosnej spoj s pameti. Fakt primo predemnou :( pak rek neco ve smyslu, "Vidis, je to rozbity, to nejde reklamovat." (v tom smyslu od nej mam i podepsanej papir)
Nemluve o tom, ze to rozebral vzadu ve skladu, bez toho abych nad tim mel kontrolu, nebo aby to delal technik.
Jeste mel tu drzost rict mi, ze mi to jeho technik opravi za nejake penize v radech stovek, ale ze to bude bez zaruky :(
je to kreten maximalni.

Nemluve o tom, jak kamaradovi napsal paragon na vec tak, ze kdyz o den pozdeji prestala fungovat a on vec sel vratit, dozvedel se, ze ji koupil pred trema mesicama a tedy se na ni nevztahuje zaruka (byla to vec bazarova, kde je smulvni zaruka 3 mesice).

Nemluve o zkusenosti s vyhorelim pocitacem od Helka, ktery shorel proto, ze deska lezela prisroubovana primo na krabici, takze vetsina koncu nozicek brouku se dotykala kovoveho obalu case a bylo jen otazkou casu, nez to cele shori, ze.

Ja bych tam nenakupoval, ale darek si proste nevyberes.
Ne ze bych byl skodolibej nebo tak, ale proste bych si vazne pral, aby tomule cloveku zavreli kram. Prodava shit a vi to. Na to dela svoje penize. To je normalni sprosta kradez a to ani ne moc elegantni. Proste to pak vzdycky ukeca :(((
SONA1 --- 13:48:01 6.12.2005
Tak moje první experimenty s nákupem po internetu dopadly úspěšně:
www.dobrynapad.cz - oblečení, nákup za 400,-, cca do týdne, bez problémů, zboží kvalitní
http://www.darky-on-line.cz/ reprodukce starých reklam 400,--, do dvou dnů, vše v pořádku
oboje dobírka