Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 7:02:49 18.4.2019
???: Pokud to nemas do dani, tak vubec.
??? --- 20:40:26 17.4.2019
Ahoj, asi to sem uplne nepatri, ale nakupoval jsem na e-Bay a nejak jsem se domnival, ze ma fakturacni adrese je uvedena patricne, bohuzel odesilatel uvedl totoznou s dorucovaci, kdyz jsem zadal o zmenu, tak uz nechce vyhovat, bohuzel je to dost zpetne. Ma to pro mne nejake prakticke dusledky, kdyz dorucovaci je i fakturacni? Nejedna se o podnikani.
ADAM --- 11:08:35 11.4.2019
Přesně, určitě je třeba jim to ricty
DESTROYER --- 10:58:09 11.4.2019
TURKIN: Udej duvod, ze je vadnej. Na tvych pravech odstoupit od smlouvy to nic nemeni a je fer to rict, protoze pak ten kus neskonci znovu v prodeji a nebude mit nekdo dalsi problem.
TURKIN --- 20:11:38 10.4.2019
Ahoj, mám dotaz ohledně reklamace na Alze. Koupil jsem LCD monitor Lenovo za 6000 a má výrobní vadu - světelnou mapu. Půjdu jim ho vrátit - ale mám udat důvod, že je vadnej, nebo neříct vůbec nic ? Jde mi o to, aby mi netvrdili, že jsem ho poškodil já. Dík !
TAKAK --- 15:52:00 9.1.2019
Ahoj, mate někdo zkušenosti s Parfumdreams.cz ? Díky
ENDRUE --- 14:47:49 21.12.2018
OKsleva.cz - 24.11. objednáno, dosud nedoručeno. na e-mail a telefon nereagují.
??? --- 15:01:01 28.11.2018
???: ???: Po 3 letech jsem zase nakupoval v Datartu, tentokrát kombinovanou pračku se sušičkou

1) V pondělí 12.11. v 17:03 jsem to objednal v eshopu a vybral doručení jejich dopravou s termínem doručení na neděli 18.11. 14-19
2) V 17:15 (tedy 12 minut od objednávky!) mi volali z infolinky s omluvou, že nedělní termín je plný, jestli by mi vyhovovalo některý den později. Zkusil jsem, jestli mají volno dříve v pátek 16.11. odpoledne 14-19. Volno měli, termín jsme si tedy potvrdili s tím, že mi bude kurýr cca hodinu před doručením volat
3) V pátek v 15:45 volá kurýr, že je v Hořicích a u mě v Hradci Králové bude v cca 17:00, dle dopravní situace
4) Dorazili v 17:30, vynesli, zapojili, naložili starou pračku, sebrali obaly, vzali prachy a jeli

Opět velká spokojenost
COQUINE --- 13:06:22 28.11.2018
par nakupu z posledni doby:

https://www.kvalitnidestniky.cz/
bleskove odeslani, vsechno v poradku

https://www.zubni-kartacek.cz/
nikdo doted nereagoval na vytcenou vadu, nastesti se mi podarilo vec zprovoznit (neslo o kartacek :) uprimne priste nakoupim jinde

https://www.vase-krmivo.cz/
vsechno ok, nebylo to uplne bleskove, ale doba dodani a komunikace obchodu urcite ok

https://www.almarka.cz/
je videt, ze to delaji na koleni, docela to dlouho trvalo, ale jinak vsechno v poradku (popis zbozi, zabaleni, dodani - az na tu dobu).

https://www.dokose.cz/
bleskove odeslani, zbozi v poradku, ale prekvapilo me, ze ho nijak nezabalili (slo o zrcatko, ktere bylo v krabicce od vyrobce - a tu soupli do o dost vetsi krabice, takze to po ceste muselo dost hazet - nicmene nejspis s tim maji zkusenost, nic se nerozbilo).

http://www.vanilkove-lusky.cz/
leta letouci jsem zde nakupovala, ale pri posledni objednavce mi zamerne poslali neco jineho, neb objednane zbozi nebylo skladem. nezeptali se, jestli to takhle chci (nechci). to mi docela vadilo.

https://busykids.cz/
zbozi vecer objednano, druhy den pripraveno k osobnimu vyzvednuti. z ceho se mi krouti palce u nohy je to, ze tu nejsou zadne obchodni podminky, nic (jasne, ridi se to zakonem), ale tak nejak mi to vadi. a taky to, ze kdyz clovek zada pri objednavce osobni odber, vlastne nevite, kde to budete odebirat, protoze adresa chybi. pry maji mit nove webovky, ale je to uz nekolik tydnu, co mi tuto info majitelka dala a kde nic, tu nic. jinak ale vse ok, tohle je spis profesni deformace a kdyby to nebyla pro me must have vec, nakoupila bych z tohoto duvodu jinde.
DOMIK --- 17:47:44 22.11.2018
Kontaktní čočky - 99 % zboží skladem, 1800 výdejních míst
https://www.cocky-kontaktni.cz/
Vždy bez problémů, mají často slevové akce