Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DESTROYER --- 15:59:50 27.8.2019
???: V soucasnosti uz ne, ojeby se deli 10+ let zpet. Dneska uz si to moc zadny vetsi obchod pod hrozbou COIky, blbe reklamy atd.. moc nelajzne. Zakaznik ma extremne silna prava pres ktera nejede vlak. Je to fakt jen o tom, ze nekde zamestnaji blbce co nevi co ma delat, spatne se vyspal nebo si leci zrovna nejaky komplex a je to fakt jen individualni problem.
??? --- 15:39:05 27.8.2019
DESTROYER:
ale jen nekde to maji v popisu prace.
DESTROYER --- 13:48:31 27.8.2019
Na blbce (pripadne jeste hur.. angazovaneho blbce) cek muze narazit v kazdem krame / eshopu.
??? --- 12:38:59 27.8.2019
No mě osobně přijde vůbec úchylné uvažovat o Datartu jako o dodavateli IT techniky. Ale třeba jo :D
??? --- 12:28:20 27.8.2019
WOJTISHEK: teď z Datartu kupuji NASku, taky mě to překvapilo, mezi pračkami a žehličkami :)
WOJTISHEK --- 12:26:31 27.8.2019
???: no jde mi právě hlavně o to IT.

Já mám právě docela dobré zkušenosti s CZC, i co se týká reklamací a vrácení peněz - dokonce jsme poslali na reklamaci Mikrotik a během pár dní reakce, že vrací peníze...ale třeba mám jen štěstí :)
??? --- 11:54:25 27.8.2019
Ale ať si jen nestěžuji, lavin.cz velmi dobrá zkušenost. Rozvoz po Praze druhý den po objednání, řidič příjemný, info o rozvozu s rozsahem jedné hodiny (žádné mezi 8-18), bez řečí donesl až do bytu (tak deset kilo to mělo), a mají jahodového Perriera :)
??? --- 11:49:38 27.8.2019
WOJTISHEK: Pokuď má prodejce v ČR zastoupení, tak rovnou tam asi, s Alzou i Czc mám úplně stejně špatně zkušenosti. Teď testuji Datart, kde mám zatím jen dobré zkušenosti, byť IT nabídka je trochu omezenější.
WOJTISHEK --- 9:25:14 27.8.2019
???: to mám v podstatě za rohem, kdysi jsem tam dost nakupoval...díky za tip :)
??? --- 9:24:01 27.8.2019
WOJTISHEK:
já byl vždycky spokojený s alfa.cz. Dneska je vlastní tsbohemia.