Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BOAR --- 15:28:59 8.6.2017
???: dik za info.
??? --- 10:01:31 8.6.2017
BOAR: Ne, to je "standartní" katalogová cena, aby když přijdeš do krámu, tě mohli stáhnout vo prachy s tím, že "koukejte normální cena je 9500, tak mi vám dáme 1000 slevy, takže bojler bude za 8500, to je přeci dobrej kup ne?" ;)

Nehledej levotu, ber nejnižší cenu, pokud se ti posere bojler, nebudeš ho nikam posílat, ale volat nejbližšího servisního technika.
BOAR --- 23:40:40 7.6.2017
Ahoj
Umrel mi bojler, tak porizuju novy. Volba padla na DRAZICE, konkretne OKCE 125
Predpokladam, ze installaci zvladnu sam.
Nicmene zajima me, proc bojler primo na strankach drazice podle ceniku stoji 9500, ale na mall stoji 5 390 Kč a v siko koupelny 5 001.

mam hledat najakou levou na mall,(siko) nebo ne ?
??? --- 10:45:51 23.4.2017
Mate zkusenost s timto obchodem, pripadne hlavne s bizu?

Pachamama - šperky a doplňky
http://www.pachamama.cz/
??? --- 19:24:07 22.11.2016
Skvela zkusenost s BeWooden. Pri nakupu jsem se citil jako zakaznik.

A takto vymazlena prisla zasilka...

[//i.nyx.cz/files/00/00/16/34/1634412_11e39d38c5f295080c45.jpg?name=attachment.jpeg]
ADAM --- 15:59:45 11.11.2016
uz jen podle nazvu eshopu je jasny, ze to jsou amateri. ani na to nemusim klikat...
DIM_ --- 15:18:35 11.11.2016
???, MESKALITO: Poslal jsem jim mail, ze zbozi vracim v 14 denni lhute, ze se mi nelibi.
Hned volali (konecne vim cislo), ze posilaj novej obal, lip zabalenej. Ze ten starej ani nemam posilat.
Klauni. Uvidime, zatim COI nekontaktuju.
MESKALITO --- 12:57:05 11.11.2016
vtipný pošli na ně ČOI :)
v obchodních podmínkách co mají uvedené a na které při nákupu přistupuješ to mají celkem jasně napsané.
Myslím, že je běžná praxe reklamovat přímo u dopravce, to že to bylo špatně zabalené by si pak měl řešit dopravce s eshopem, ale poškozené zboží se musí reklamovat u dopravce....

z jejich webu:
5) Kupující je povinen v případě viditelného poškození obalu či ochranné pásky uplatnit reklamaci přímo o doručovatele! Za škody vzniklé při přepravě nese škody doručovatel a nikoli prodávající. Z tohoto důvodu je nutné bezprodleně poškození obalu či zásilky reklamovat u doručovatele.

6) Kupující je povinen převzít zásilku, řádně zkontrolovat neporušenost obalu, počet a druh dodaného zboží a je povinen oznámit jakékoli zjevné vady přímo dopravci zboží. V takovém případě by mělo být zahájeno přímo u dopravce reklamační řízení a zápis o zjištěných vadách by měl být neprodleně odeslán k prodávajícímu, jinak na pozdější reklamace pro neúplnost či poškození zboží v důsledku jeho přepravy není nárok. V případě shledání vad obalu zboží v důsledku jeho přepravy prodávající doporučuje kupujícímu odmítnout jeho převzetí.

Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že dodávka zboží byla řádná a úplná, na další pozdější reklamaci z důvodu porušenosti obalu či neúplnosti dodávky nebude brán zřetel.
.......
??? --- 9:27:40 11.11.2016
DIM_: pošli je do háje a na ně ČOI - reklamaci s poštou mají řešit oni, ne ty. Ty jsi objednával od nich, dopravu objednávali oni a pošta to stejně zamítne, že to nebylo dostatečně zabalené.
DIM_ --- 21:25:09 10.11.2016
Student-eShop.cz - ...nakupujte za studenstké ceny | Student-eshop.cz
https://www.student-eshop.cz/

Objednan obal na iPhone. Prisel v obyc bublinkovy obalce uplne rozmasakrovanej (v obalce byl jen tak). Reklamuju u eshopu. Odkazou me na reklamaci s Ceskou Postou, ze az POTOM mi daj novej obal, az to s Postou vyresim.

Ja teda nevim, ale podle me to meli hlavne lip zabalit.
Navic na webu neni zadnej telefon. Ani v podpisu mailu, co napsali. Spatny.