Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MASOO --- 20:40:03 18.9.2018
MASOO: tak super.
??? --- 12:40:19 16.9.2018
ECCO shop.

Odpoledne objednano, vecer uz prisel mail ze vyexpedovano a ob den jsem mel doma. Jelo to od Varsavy, tak cajk.

V baliku je vse pro pripadne vraceni zbozi coz je super, pokud kupuji zajice v pytli.
MASOO --- 19:25:31 15.9.2018
našla jsem náhodně při vyhledávání typu, který kupuji
Granulerychle.cz - Kvalitní krmiva pro psy za velmi příznivé ceny
https://www.granulerychle.cz/cs/
objednala sem ve středu večer, ve čtvrtek potvrdili, v pátek už by rádi dodali (maj vlastní dopravu), ale nečekali sme to a byli sme mimo.
Proběhla telefonická domluva na konkrétní den a čas dodání. Pokud to klapne, tak je to skvělá změna oproti zoohitu nebo ještě jednomu eshopu, ze kterého doručovali jen poštou;)
Dodám potvrzení této kladné reference, až budou granule doma.
??? --- 13:10:00 7.9.2018
ADAM: ?
??? --- 9:59:56 9.8.2018
Poslední dobou velká spokojenost s czc.cz co se týče dopravy, jak kurýr po Praze tak expresní doručení fungují výborně a za pár korun.
Jo a columbia-shop.cz též prima, doručení do druhého dne v ceně zboží, vrácení bez problémů, peníze na účtě zpátky asi za tři dny od odeslání zboží zpět.
??? --- 8:41:54 5.8.2018
znáte někdo tohle?

Módní obuv a ošacení Doprava zdarma
http://www.e-kamikaze.cz/

moc důvěry to ve mě nebudí
PISISKVOR --- 20:33:03 29.7.2018
BUNDA: co tim presne myslis?
ZURNA --- 15:28:09 25.7.2018
www.monki.com

VRÁTENIE tovaru: problém

Nefunguje prepojenie na kuriérsku službu DPD: zadala som home-collection žiadosť do DPD, prišlo potvrdenie, v daný deň nikto nikde, volám do DPD, tam nemajú v systéme nič, a vraj keď chcem niečo vracať, musím si to zaplatiť sama, o Monki nevedia nič.
Napísala som do Monki, odtiaľ už pár dní žiadna odpoveď. Pozerám recenzie a očividne majú problém s DPD aj v iných krajinách.

Predtým všetko ok, vrátenie tovaru aj peňazí bez problémov.

Pokiaľ ide o kvalitu tovaru, niečo bolo fajn, niečo úplne zle. Je to rovnaký vlastník ako H&M, tak vidím podobnosť. S H&M som ale nezažila nikdy takéto problémy, a tiež majú dohodu o vrátení tovaru s DPD.
??? --- 12:19:31 21.6.2018
???: Taky jsem spis hipik, ale da se se mnou komunikovat a spojit se kdyz nekdo potrebuje.
To me nastvalo nejvic.