Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HUGGI --- 12:22:03 6.10.2020
DURDIN: několikrát a vždy ok, ano na maily reagujou za 2-3 dny, ale vždy vrátili peníze, nebo poslali novou věc, původní chtějí zpátky jen občas.
Takže to nechat běžet, oni to vyřeší před koncem 30 denní lhůty (předpokládám že jsou docela zahlcený a co snestíhají vyřešit standardně tak před koncem lhůty prostě vrátí bez řešení)
DURDIN --- 11:57:39 6.10.2020
Nemáte někdo zkušenost s reklamací na českém Lidl eshopu?
Před časem jsem ženě kupoval napěnovač mléka, ten se po cca měsíci rozbil. Reklamace se zdá se dělá přes nějaký online formulář, ten jsem tedy vyplnil, druhý den mi přišel email z nějakého helpdesku, že potřebují doplnit nějaké údaje, dobrá, poslal jsem, i když už vše měli, reakční doba na odpověd tak cca den a další mail, že jim tam chybí telefon, ten opět v objednávce i formuláři byl, ale říkám si, ok, poslal jsem mailem, a další email, že jim chybí souhlas se zpracováním osobních údajů,...takhle jsme si mailovali pár dní až mi přišla pozitivní odpověď, že reklamaci postoupili servisnímu oddělení, které mě bude kontaktovat. Týden mě nikdo nekontaktoval tak jim píšu nový email. Přišla odpověd že se moc omlouvají a urgovali to na servisním oddělení a že se mi určitě ozvou co dál...no a dnes to je už další týden a pořád nic.

Nevíte jestli to můžu normálně vzít a omlátit jim to o hlavu na prodejně, nebo se s nima mám dál dohadovat? Bohužel na webu jsem nenašel žádnou adresu, kam by jim to šlo poslat poštou ani žádné "papírové" reklamační formuláře. Ani vlastně nevím jestli tohle oficiálně je bráno jako podání reklamace, nebo jsem vlastne jen někomu napsal a nikdo není za nic zodpovědný.?
??? --- 23:17:11 19.8.2020
Ahoj, nakupuji na Amazon.de (laptop za 2 000 Euro), vytvoril jsem objednavku a druhy den mi je zablokovany ucet, s tim, ze nekala aktivita na nem. Do uctu se lze prihlasit, ale nelze ovladat, ani skrze nej navstivit online zakaznickou podporu, jedine se nacte nutnost vyplnit jmeno, fakturacni adresu a telefon na vytvorene objednavce do noveho formulare, dodatecne je moznost dodat "biling statement" -
The following information must be clearly displayed on the statement:
Your name and billing address
Phone number (if included in your billing statement)
Last 4 digits of the card or account number,

Bojim se phishingu, ale tak tim, ze se prihlasim do toho uctu na oficialnich strankach, tak to je snad legitimni.

Jakmile jsem vyplnil pozadavky na adresu, jmeno a telefon, tak zase druhy den nahle nutnost dodat "biling statement".

Nikdy jsem se s timto nesetkal, je mi to i dost neprijemne. Ma banka rovnez spise chovani neguje a nedoporucuje neco zasilat a vlastne ani nevim, jaky dokument mam poslat, ktery toto vse bude obsahovat. Zejm. snadno muze byt diskrepance mezi vlastnikem karty a fakturacni adresou, a tak validace postrada trochu smysl. Setkal jste se s timto nekdo?

Jiz se mi to stalo podruhe a prvni ucet nesel vubec obnovit, jelikoz ve finale s Amazonem nelze komunikovat. Ucet je zablokovany a max. muzete zridit jiny a vyzadat si skrze nej odblokaci predchoziho pres online chat na zakaznicke podpore. Nicmene oni tam nechteji resit a jen predaji dal, ale vysledek je, ze vam prijde na e-mail totozna vygenerovana zprava, ze je musite kontaktovat s doplnujicimi udaji, ale nemuzete odepisovat na ten e-mail. Jsem z toho dost zoufaly, jelikoz ten stroj nemohu zakoupit nikde jinde a Amazon nepomaha, jelikoz je moznost jim i napsat kratkou poznamku s otazkou, ale stejne na to nereaguji a posilaji jen vygenerovane zpravy.
??? --- 10:22:57 3.8.2020
Elka wear

Svou blbosti jsem ve ctvrtek kolem 16h udelala jinou objednavku na dobirku.
Hned jsem si toho vsimla, ptala se v patek na nyxu jestli maji zkusenost s tim, jestli jim doslo cislo objednavky.
Nedoslo.
Zrusila jsem objednavku mailem a udelala novou.
V nedeli mi psali, ze objednavku expeduji. Zadna komunikace, mobil dnes opakovane nebrali, cislo objednavky stale nikde.

Zbozi doslo spravne, ale za me by se mohla zlepsit komunikace.
??? --- 8:27:53 28.4.2020
Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
??? --- 11:40:36 31.3.2020
Dedoles.cz

Mam u nich objednavku uz zaplacenou, zvolenou dopravu CP.
Ted prijelo GLS s balickem a mela jsem uhradit necely 3k.
Popletli bohuzel objednavku, cenu jsem mela vyrazne nizsi.
Ale to se muze stat. :)
??? --- 18:54:53 17.3.2020
Datart.cz
Ve ctvrtek kolem 9h objednanej mobil, dorucen dalsi den ceskou postou kolem obeda.
Spokojenost.
??? --- 17:39:43 14.3.2020
Ahoj, možná to sem úplně nepatří. Ale mám objednávku z Amazonu.de na poměrně vysokou částku, cca 2300 Euro, přišel mi e-mail, že problémy s kreditkou a tedy mi zablokovali účet a chtějí různá ověření, že údajně do 24 hod storno... No, podstoupil jsem část a zase se mi nedalo přihlásit k účtu a pak chtěli výpisy z banky, že jsem ten, kdo jsem. Už jsem se tedy na to vysral, jelikož se mi opakovaně bloknul účet. Nicméně za pár dní mi přišel e-mail, že objednávka se jen posune s expedicí, jelikož se mezitím kvůli COVID-19 změnil kurz Eura, tak vlastně už o to nestojím, ale nelze nijak kontaktovat Amazon, jelikož můj účet nefunguje a zatím mi nikdo ani nestáhl peníze z karty. Nějaké zkušenosti a rady, jak to aspoň důstojně ukončit?
DOMIK --- 14:56:21 20.1.2020
www.ecigareta-shop.cz
Objednávám pravidelně, vždycky rychlé doručení. Bez problémů. Akorát ten web vypadá dost strašně.