Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 8:27:53 28.4.2020
Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
??? --- 11:40:36 31.3.2020
Dedoles.cz

Mam u nich objednavku uz zaplacenou, zvolenou dopravu CP.
Ted prijelo GLS s balickem a mela jsem uhradit necely 3k.
Popletli bohuzel objednavku, cenu jsem mela vyrazne nizsi.
Ale to se muze stat. :)
??? --- 18:54:53 17.3.2020
Datart.cz
Ve ctvrtek kolem 9h objednanej mobil, dorucen dalsi den ceskou postou kolem obeda.
Spokojenost.
??? --- 17:39:43 14.3.2020
Ahoj, možná to sem úplně nepatří. Ale mám objednávku z Amazonu.de na poměrně vysokou částku, cca 2300 Euro, přišel mi e-mail, že problémy s kreditkou a tedy mi zablokovali účet a chtějí různá ověření, že údajně do 24 hod storno... No, podstoupil jsem část a zase se mi nedalo přihlásit k účtu a pak chtěli výpisy z banky, že jsem ten, kdo jsem. Už jsem se tedy na to vysral, jelikož se mi opakovaně bloknul účet. Nicméně za pár dní mi přišel e-mail, že objednávka se jen posune s expedicí, jelikož se mezitím kvůli COVID-19 změnil kurz Eura, tak vlastně už o to nestojím, ale nelze nijak kontaktovat Amazon, jelikož můj účet nefunguje a zatím mi nikdo ani nestáhl peníze z karty. Nějaké zkušenosti a rady, jak to aspoň důstojně ukončit?
DOMIK --- 14:56:21 20.1.2020
www.ecigareta-shop.cz
Objednávám pravidelně, vždycky rychlé doručení. Bez problémů. Akorát ten web vypadá dost strašně.
HELA --- 13:13:20 26.11.2019
POZOR na Vevio, Světomat a všechny permutace "eshopů", co mají sídlo na adrese Biskupský dvůr 1154/1. Tváří se to jako normální eshop, ale po objednávce vám dojde mail, že zboží dodají do 40 dnů, protože ho zasílají "nejlepší zahraniční dodavatelé z celého světa" - což v praxi znamená, že vám dorazí balíček s velice nekvalitní věcí z Číny.
A když chcete odstoupit od objednávky do 14 dnů, dorazí vám automatická odpověď, že jelikož jsou jen "nákupní galerie", tak u nich vrácení není možné, že to si zákazník musí vyřídit sám se zahraničním dodavatelem, na kterého mu na požádání pošlou adresu. Nedá se jich ale nijak dokontaktovat, na mail i formulář na jejich webu i chat na facebooku dorazí jen automatická odpověď. Prostě, jsou to šmejdi!
Vždycky si čtu recenze na Heurece, jednou jsem to neudělala a takhle naletěla...
DESTROYER --- 15:59:50 27.8.2019
???: V soucasnosti uz ne, ojeby se deli 10+ let zpet. Dneska uz si to moc zadny vetsi obchod pod hrozbou COIky, blbe reklamy atd.. moc nelajzne. Zakaznik ma extremne silna prava pres ktera nejede vlak. Je to fakt jen o tom, ze nekde zamestnaji blbce co nevi co ma delat, spatne se vyspal nebo si leci zrovna nejaky komplex a je to fakt jen individualni problem.
??? --- 15:39:05 27.8.2019
DESTROYER:
ale jen nekde to maji v popisu prace.
DESTROYER --- 13:48:31 27.8.2019
Na blbce (pripadne jeste hur.. angazovaneho blbce) cek muze narazit v kazdem krame / eshopu.
??? --- 12:38:59 27.8.2019
No mě osobně přijde vůbec úchylné uvažovat o Datartu jako o dodavateli IT techniky. Ale třeba jo :D