Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Parní mašinky
EDISN
Líbí se vám parní mašinky? Tak to jste ve správném klubu! Vkládejte sem obrázky, zajímavosti patřící k parním lokomotivám.
Další diskuze s příbuznou tématikou: Klub o modulové železnici N , Klub o modelové železnici HO a TT ,
Klub o skutečné železnici , Blues starejch kolejí , Klub o parních strojích
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SEJDA --- 15:33:16 2.11.2016
RSZ: http://www.ageofsteamroundhouse.com/index.php/steam-locomotives/0-4-0t-14

Trosku jinaci masinka .. z roku 1897 z USA, taky 0-4-0T, schopna obojiho provozu, jak na uhli, tak na naftu.
MELOP --- 15:30:56 2.11.2016
RSZ: Může to být i v té "kapse" před topičem (aspoň GWR 0-4-0T posunovací saddletank mašiny to takhle měly, ale tam bacha, GWR má mašinfíru napravo jako jediná z "big four", LMS to bude mít pochopitelně opačně)
RSZ --- 13:55:24 2.11.2016
MELOP: jasně že si pro uhlí zajede, jen mě zajímalo kde tu trochu uhlí má

na druhé straně má to samé, takže "truhlík" je asi opravdu ten box v rozích budky

[http://www.docbrown.info/docspics/midlands/BarrowHillRoundhouse/Pb192508.jpg]
MELOP --- 13:49:09 2.11.2016
RSZ: Mašinfíra je ten vlevo (na tom vagónu je rozmazané cosi jako LMS, což fíru staví doleva, ostatně pro LMS svědčí i lokalita "Midlands"), takže vpravo bude topič a před ním bude na nějakých 99% "truhlík" s uhlím (ie. z našeho úhlu pohledu není vidět), krom toho, tohle je posunovací lokomotiva, která v podstatě ani není určena pro provoz na širé trati a tak s ní není problém periodicky zajíždět k zásobníkům pro nové uhlí.
RSZ --- 11:00:38 2.11.2016
SEJDA: nechtěl jsem říct že to neexistovalo, spíš že ve 41 by neplácali asi naftu na topení pod kotlem, když uhlí měli dostatek
RSZ --- 10:53:40 2.11.2016
SEJDA: uk 41 rok? pochybuju.. uhlí si těžili, ale 100% ropy museli dovážet