úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
AVATAR
---
16:01:17 16.6.2011
CYBERWOLF
: taky jsem to jeste nestudoval. Porad mi prijde lepsi ten flash, i kdyz to ajfounum hrat nebude :D
AVATAR
---
16:00:39 16.6.2011
CYBERWOLF
: tak ja potrebuju treba i strelbu pri fightu, pri clicku a tak. Defaultne mame zvuky vypnuty, ale je to skoro skoda - mame bozi post-apo tracky ;)
CYBERWOLF
---
14:11:30 16.6.2011
1 odpověď
Jinak v html5 je tag audio, ale jak je to s podporou nebo co se s tim da delat, to nevim.
CYBERWOLF
---
14:10:26 16.6.2011
1 odpověď
AVATAR
: Co bgsound - zdroj hruznych hrajicich webu konce devadesatych let? :)
AVATAR
---
13:43:28 16.6.2011
^
ja pouzivam flash jen na prehravani zvuku. HTML alternativu jsem nenasel.
ETHAN
---
11:49:17 16.6.2011
Až hru uvidím, tak si řeknu buď "tohle by bez flashe fakt asi nešlo/šlo jen zbytečně složitě" nebo "tohle flash nepotřebuje". Do té doby tu můžu jen polemizovat.
BTW ta zmiňovaná Shakes adn Fidget je zrovna příklad, kdy použití flashe naprosto nechápu. Přítelkyně to hrála asi půl roku a já první měsíc s ní a není tam nic, co by ten flash potřebovalo.
TRANCEWARP
---
11:45:14 16.6.2011
CYBERWOLF
: csv? bleee ;)
TENCOKACISTROMY
---
11:02:21 16.6.2011
CYBERWOLF
: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).
Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
CYBERWOLF
---
10:57:46 16.6.2011
2 odpovědi
TRANCEWARP
: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
TRANCEWARP
---
10:54:09 16.6.2011
^
CYBERWOLF
: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)
ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
<<
<
>
>>