Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
AVATAR --- 16:01:17 16.6.2011
CYBERWOLF: taky jsem to jeste nestudoval. Porad mi prijde lepsi ten flash, i kdyz to ajfounum hrat nebude :D
AVATAR --- 16:00:39 16.6.2011
CYBERWOLF: tak ja potrebuju treba i strelbu pri fightu, pri clicku a tak. Defaultne mame zvuky vypnuty, ale je to skoro skoda - mame bozi post-apo tracky ;)
CYBERWOLF --- 14:11:30 16.6.2011
Jinak v html5 je tag audio, ale jak je to s podporou nebo co se s tim da delat, to nevim.
CYBERWOLF --- 14:10:26 16.6.2011
AVATAR: Co bgsound - zdroj hruznych hrajicich webu konce devadesatych let? :)
AVATAR --- 13:43:28 16.6.2011
ja pouzivam flash jen na prehravani zvuku. HTML alternativu jsem nenasel.
ETHAN --- 11:49:17 16.6.2011
Až hru uvidím, tak si řeknu buď "tohle by bez flashe fakt asi nešlo/šlo jen zbytečně složitě" nebo "tohle flash nepotřebuje". Do té doby tu můžu jen polemizovat.

BTW ta zmiňovaná Shakes adn Fidget je zrovna příklad, kdy použití flashe naprosto nechápu. Přítelkyně to hrála asi půl roku a já první měsíc s ní a není tam nic, co by ten flash potřebovalo.
TRANCEWARP --- 11:45:14 16.6.2011
CYBERWOLF: csv? bleee ;)
TENCOKACISTROMY --- 11:02:21 16.6.2011
CYBERWOLF: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).

Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
CYBERWOLF --- 10:57:46 16.6.2011
TRANCEWARP: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
TRANCEWARP --- 10:54:09 16.6.2011
CYBERWOLF: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)

ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...