Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
AVATAR --- 15:01:29 22.3.2011
Jeden se prihlasil, ale pak se uz neozval, takze se zda, ze ne. Abych to nekomu nutil, na to znam moc dobre, jak to dopada ;)
CYBERWOLF --- 14:21:36 22.3.2011
AVATAR: Tak co, nasel se nejaky pomocnik?
CYBERWOLF --- 16:40:01 7.3.2011
TENCOKACISTROMY: no tak mu holt nesmis dat tu uplne nejvyssi prioritu :)
??? --- 15:44:31 7.3.2011
TENCOKACISTROMY: Ano. A pokud to na sobe zavisi, tak to centralni logikou proste nepridelim. Mam nastaveny collision bit pro situace, kdy to muze nastat. Takovy ukol pak pocka az mu bude dovoleno se zpracovat.

Vzhledem k tomu, ze to jsou ukoly jako "kup si neco k jidlu", "najez se", "utrat nejake penize", "trenuj" atd. tak to neni moc rizikove. Navic vetsinu veci insertuju (napr. mnozstvi, statistiky atd), takze soubeh taky moc nehrozi.
Kdyz to neuhlidam, vetsinou se mi neco zdvoji a na to rychle prijdu.
TENCOKACISTROMY --- 15:37:47 7.3.2011
???: A ty 4 childy pocitaj neco, co na sobe navzajem nezavisi, rozumim tomu spravne?
??? --- 15:33:44 7.3.2011
TENCOKACISTROMY: Ne, bezi mi najednou 4 childy a jeden master (ten bezi nonstop) + sem tam nejaky zombie :) Vic jak 4 nemaji smysl kvuli vykonu (4 cpu)
TENCOKACISTROMY --- 15:29:00 7.3.2011
???: Aha, takze to forkujes ale nakonec ti to stejne bezi seriove?
??? --- 15:27:49 7.3.2011
TENCOKACISTROMY: Oni se diky centralni logice vzajemne mezi sebou synchronizovat nemusi. Proste mam v php cyklus, ktery si na zacatku nacte ukoly, pak jednotlive ukoly forkne, potvrdi zpracovani a uz neceka na dokonceni. V dalsim cyklu uz mi centrala neprideli ukol, dokud nedostane potvrzeni od dokonceneho childu, ze predchozi ukol byl splnen. Zaroven centrala hlida vsechny (doufam) moznosti soubehu, priorit atd.
TENCOKACISTROMY --- 15:16:06 7.3.2011
???: Jak teda resis synchronizaci tech forknutejch procesu?
CYBERWOLF: To zalezi na priorite procesu. Kdyz mu das uplne tu nejvyssi a strcis tam "while(true){}", tak to je dost znat.
CYBERWOLF --- 14:40:05 7.3.2011
AVATAR: stavet na pesimistickem predpokladu je urcite dobre, ale 50k mi proste prijde jako hrozne male cislo. Otazkou samozrejme je, co vsechno se s tim dela nebo nedela a tezko k tomu takhle od stolu neco rict.

Jake zkusenosti mas na mysli? :)

YAWGMOTH: Pokud jde o vyhodnocovani "tahu", tak tam bych rekl se muzeme pohybovat i ve vyssich cifrach nez desitkach MB. Samozrejme to zalezi pripad od pripadu.

Kdyz o tom tak ale premyslim, ma cenu tam cpat sleep? Jeden proces si preci nevezme tolik prostredku, aby ohrozil plynuly chod serveru.