Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 19:17:38 11.12.2009
Nasel jsem jednu evidentne mrtvou hru - Zivot, vesmir a vubec:
http://www.zvav.cz/

presto ze neni hra samotna nikterak uchvatna, je minimalne zajimave si procist nejake napady, ktere tvurci planovali implementovat:
http://wiki.zvav.cz/zvav_koncepty:index
CYBERWOLF --- 14:51:31 24.11.2009
jeden znamy me zavlekl do takove hry, sice neni nijak uchvatna, je ve stadiu rozpracovanosti a nejspis se z nej nikdy nevyhrabe, ale prijde mi precijen zajimava. V podstate jde o variaci na stolni hru RISK. Hraje se pomoci flashe na tahy a v momente, kdy vsichni odtahnou, odeslou se maily s upozornenim, ze zacalo dalsi kolo.

http://thunman.net/cygames/

Pokud si budete chtit zahrat, vite pod jakym nickem me najit ;)
CYBERWOLF --- 10:45:50 21.10.2009
Tak jsem si udělal takový seznam toho, co mám a nemám hotové z toho, co jsem chtěl do první hratelné verze (která byla, jak si možná vzpomenete, plánovaná na 9.9.09). Jak už to tak ale bývá, během vývoje jsem se na pár věcech trochu zasekl, sem tam jsem dostal nápad jak to nebo ono udělat jinak a lépe (v některých případech to přišlo i několikrát), no a výsledek je takový, že stav bych ohodnotil tak <50%.

Pro zajímavost přikládám seznam s aktuálním stavem. "+" znamená hotovo, "-" znamená že to není vůbec, nebo to jednoduše není použitelné, "*" znamená, že to nějak funguje, ale mělo by to fungovat jinak, nebo je to skoro hotové a podob.

alfaverze:
+ systém konfigurace a bonusů hráčů
+ systém map
+ získávání základních surovin
+ náklad
+ konzumace
+ zvyšování úrovně jednotek
+ systém provádění úkolů
+ získávání zkušeností
* vyzbrojování oddílů
* hráčské profily
* hráčské postavy
* registrace
* pohyb
* komunikace
* spolky
* přístup k informacím
* nedostatek zásob
* základní špionáž
* data surovin
* základní vzhled
* průzkum oblasti
* vytváření jednotek
* správa skupin
* správa oddílů
* vývoj jednotek
* vliv specializace na provádění úkolů (akcí)
- akce hráčských postav
- práva a role uvnitř spolku
- města
- obchod
- příslušnost
- data zbraní
- data jednotek
- data mapy
- ilustrace
- útok
- obrana
- vybavování oddílů
- zvláštní objekty (na mapě)
- vytváření objektů (na mapě)
- systém boje
- strategie skupin
- statistiky
TOMG --- 13:17:18 29.9.2009
No ja databáze mám na serveru od známého a ten dělá zálohy db a kódu každý den.
Jak mi teď klekla flashka, tak sem přijel jen o něco málo.
CYBERWOLF --- 11:08:23 29.9.2009
jo, asi si taky budu muset neco takovyho poridit. Jsem si rikal, ze to za to nestoji, kdyz do databaze saham tak jednou mesicne a stejne to po kazde dokoncene veci zazalohuju. No a ono si to zdechne par hodin pred tim, nez je to hotove, mrcha:)
??? --- 23:56:55 28.9.2009
a) vymenit db :)
b) mam skript na zalohovani kazdou noc, rotuje cely tyden
c) kdyz je neco spatne, dostanu to rano hlaskou do emailu

A to nemam super dulezita data, jen soukroma vyvojova.
CYBERWOLF --- 17:38:21 28.9.2009
Tak se mi postestilo prijit o databazi. Ackoliv jsem si ji zalohoval 12.9., tak jsem stejne prisel o 9 tabulek a zmeny na dalsich asi 5. Posledni dva tydny jsem se totiz hrabal hlavne s databazi a vetsinu zmen jsem delal behem tohoto prodlouzeneho vikendu. Nasledujicich nekolik tydnu tedy stravim tim, ze se pokusim rekonstruovat tabulky. Jenze kdyz MySQL spadne pokazde, kdyz se pokusi udelat cokoliv s databazi (vsetne dumpu), tak co se da delat?

V praci se mi neco takoveho nestane. Ne ze bych po tom touzil... Proste takovahle radost dokaze zkazit den...
ETHAN --- 17:01:42 21.9.2009
Z pohledu hráče World of Warcraft mohu říct, že někteří lidé udělají prakticky cokoliv, aby měli víc achievementů než ostatní, aby byli v něčem první nebo aby měli co nejvíc odměn (které ani neznamenají výhodu ve hře). Ideální věc pro udržení lidí u hry.
TOMG --- 17:04:52 18.9.2009
Z pohledu vývojáře, který je dost odlišný od typického hráče. To jsou skutečně spíš jen takové kravinky/hovadinky. Z pohledu hráče, jsou právě tyhle prkotinky, často motivace, která nutí hráče u toho častěji a déle sedět. Pže pokud se mu to pak zobrazí ve veřejném profilu, tak má o to větší důvod se snažit, aby se tím mohl chlubit, že je eliťák. Stejně tak různé dostupné statistiky podle kde čeho a následně toho definované ranky.
MICTECH --- 16:20:05 18.9.2009
CYBERWOLF: Vyhada je jiste taky to, ze na to nepotrebujes prilis uprav ve hre, vsechno delas defakto statistikama nad databazi.