Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CYBERWOLF --- 11:38:31 21.5.2009
tak v zari to nebude - nejspis bych na tom musel stravit dovolenou a kdo vi, jak by to nakonec dopadlo.


mozna to vyjde jeste na letosek :)
FACEDANCER --- 23:32:35 15.5.2009
nektere jsou soucasti tohohle packu

viz seznam

torrent
FACEDANCER --- 18:02:50 12.5.2009
tady jedine doporucit podivat se na nejake srovnavaci testy zapisu a podobne
http://www.sqlite.org/speed.html

jinak samozrejme nerikam co se resit ma a jak byl to jen napad jak vyuzit spionaz posty :D
CYBERWOLF --- 16:23:43 12.5.2009
Ja nemam obavu z toho, ze by to pomalu cetlo, spis zapisovani me trochu desi. Kdyby kazdy hrac ridil rekneme 5 akci (coz si myslim, ze neni tak moc) tak pri 100 hracich (coz je malo) to je zapis 500 zaznamu kazdych 10 - 30 minut (podle toho, jak casto se budou provadet tahy). Neni to sice tak hrozne cislo, ale rekl bych, ze by to mohlo provadeni tahu neprijemne natahnou.

Rozhodne by to bylo nejpresnejsi a rekneme nejrealistictejsi, i co se tyka informaci, ktere hraci zustanou po opusteni spolku, ale kladu si otazku, jestli je to z herniho hlediska o tolik vyhodnejsi, aby to prevazilo prakticky bezudrzbovy a univerzalni "znalostni system", kdy u kazdeho hrace pouze vedu jeho znalost v dane oblasti (treba daneho spolku) a pokud v danem spolku neni, nebo nema k dispozici dostatek zpravodajskych informaci, tak tato znalost casem klesa. Tady vidim jedinou zasadni nevyhodu a to tu, ze neustale vidim aktualni informace, coz v pripade opusteni spolku pusobi divne (ale na druhou stranu, postava na rozdil od hrace v tom svete travi 24 hodin denne, tak muze mit nejakou predstavu o tom, co se chysta a jakym smerem se ubira vyvoj atd.).

Je pravda, ze si zatim moc nedokazu predstavit, co by bylo pro hrace (na obou stranach barikady) lepsi. Ten muj system se mi libi vic, ale to je zpusobeno castecne kombinaci zvedavosti a lenosti (a jesitnosti) :)
FACEDANCER --- 15:42:36 12.5.2009
no pak muzes pouvazovat jesli nechces logy delat jako x deni "male" sqlite databaze ktere pak jen prolinkujes, snizuje zatez a pri omezeni filtru umoznuje efektvni praci

pri vicekolove akci se pak muze logovat splnilo se 30% dane akce atp ... tzn spionaz by porad mela smysl protoze by jsi mohl sabotovat akce ostatnich
CYBERWOLF --- 15:13:10 11.5.2009
CYBERWOLF: respektive, k zaznamum by se melo dat dostat s jistym spozdenim, ale melo by to byt spozdeni spis v radech hodin, nez dnu.
CYBERWOLF --- 15:11:21 11.5.2009
FACEDANCER: Napad to neni spatny, ale bohuzel moc nesedi do toho, jak mi to funguje. Vysledky akci se hraci sice loguji, ale neni to tak uplne jednoduche:) Spousta akci muze trvat nekolik desitek kol (coz muze byt par dni realneho casu), behem kterych se nic nehlasi. Pokud se nejedna o hlaseni z boje, tak jsou to stejne jen informace o dokonceni akce, ktere nemaji moc vypovidaci hodnotu. Mimo to, abych predesel zaneradeni databaze se zaznamy starsi X dnu automaticky mazou. Na druhou stranku, i k temto zaznamum bych rad umoznil pristup - kdyz uz by to nekdo chtel vedet...
FACEDANCER --- 11:24:26 8.5.2009
No ono by docela i stacilo kdyby do posty hraci sly oznameni o uspesich/neuspesich jeho akci

tzn je mozne takto dohledat jeho spinazni aktivity, konkretnejsi stavy armad pred x dny a tak podobne

toto je navrh ne zcela domysleny
TOMG --- 18:08:35 2.5.2009
CYBERWOLF: To hodně závisí na lidech. Sehnat kvalitní adminy, není tak úplně jednoduché.