Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
TOMG --- 21:33:03 29.12.2008
Hehe. Já počítám, jak seknu s ogame, tak budu mít i nějaký čas něco vyvíjet. I když teď spíš řeším http://www.501st.cz. Tedy web a samozřejmě výrobu kostýmů a rekvizit. :)
CYBERWOLF --- 12:03:09 23.12.2008
cert vi, jestli pristi rok:)

Dal jsem si termin na 9.9.2009 (s moznym odkladem na 11.9.), ale vzhledem k tomu, ze podobne terminy si uz davam druhym rokem...
TOMG --- 11:52:15 23.12.2008
Takže letos to jistě nebude :)
??? --- 10:46:45 23.12.2008
napodobne :)
CYBERWOLF --- 8:27:59 23.12.2008
ale jo, delam na tom, co jsem tu posledne zminoval, jenze dokud to nebude alespon v alfa verzi, tak radsi nebudu strasit:)
TOMG --- 18:39:20 22.12.2008
Žádná nová webovka na obzoru?
DAVESADE --- 8:19:20 5.5.2008
Byl by tady někdo, kdo by mi za předem dohodnutý peníz (nevelké, leč ne neviditelné výše) naprogramoval webovku pro nekomerční účely dle konceptu, který dodám?

Koncept pak tady rád rozeberu, jen se ptám na programátory.
??? --- 12:40:45 19.3.2008
CYBERWOLF: Presne :) Zkousim posledni dobou zatezove testy a trosku jsem si to zoptimalizovala. Lidi chodi na rande, rodi a soulozi (zatim jen tohle) behem tahu. Nektere veci jako prubezne dat nemuzu, ale rozhodne pri poctu v radech desetitisicu je tam uspora az skoro v radech minut. Ve finale pocitam, ze prepocet jednoho tahu muze mit 5-10 minut vcetne tehletech optimalizaci. Ale zase pri dobe kola 60-120min je to akceptovatelne...
Jeste jsem premyslela nad prubeznym prupoctem vseho a pri prelomu jen dopocteni toho nenacachovaneho (prohazovani schemat v pg), ale to by bylo opravdu silene.
CYBERWOLF --- 9:10:42 19.3.2008
coz o to, kdyz se to dobre udela a rozlozi se zatez (tj. zadne pulnocni prepocty), tak jako proc ne. Optimalizace v zasade neni nic tak tezkeho, jen to chce vedet, na co si davat pozor.

A jak rika TOMG, tak grafika neni to hlavni. I kdyby nic jineho, tak grafika je zvykova zalezitost. Lide ji za nejaky cas stejne prestanou vnimat.
TOMG --- 1:51:44 19.3.2008
SYX: Podstatny je napad, ktery realizujes. Grafika je az druhorada, kdyz ti to funguje jak ma a chces nalakat hrace. Dost casto najdes hru co ma sice hezkou grafiku, ale jinak stoji za houby.