úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
09/2004
06/2004
HRY
»
online hry
On-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
CYBERWOLF
Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako
vlastní
?
Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě
COKOLI
)
Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
???
---
12:40:45 19.3.2008
CYBERWOLF
: Presne :) Zkousim posledni dobou zatezove testy a trosku jsem si to zoptimalizovala. Lidi chodi na rande, rodi a soulozi (zatim jen tohle) behem tahu. Nektere veci jako prubezne dat nemuzu, ale rozhodne pri poctu v radech desetitisicu je tam uspora az skoro v radech minut. Ve finale pocitam, ze prepocet jednoho tahu muze mit 5-10 minut vcetne tehletech optimalizaci. Ale zase pri dobe kola 60-120min je to akceptovatelne...
Jeste jsem premyslela nad prubeznym prupoctem vseho a pri prelomu jen dopocteni toho nenacachovaneho (prohazovani schemat v pg), ale to by bylo opravdu silene.
CYBERWOLF
---
9:10:42 19.3.2008
coz o to, kdyz se to dobre udela a rozlozi se zatez (tj. zadne pulnocni prepocty), tak jako proc ne. Optimalizace v zasade neni nic tak tezkeho, jen to chce vedet, na co si davat pozor.
A jak rika TOMG, tak grafika neni to hlavni. I kdyby nic jineho, tak grafika je zvykova zalezitost. Lide ji za nejaky cas stejne prestanou vnimat.
TOMG
---
1:51:44 19.3.2008
SYX
: Podstatny je napad, ktery realizujes. Grafika je az druhorada, kdyz ti to funguje jak ma a chces nalakat hrace. Dost casto najdes hru co ma sice hezkou grafiku, ale jinak stoji za houby.
SYX
---
21:56:15 18.3.2008
taky sem uvažoval o nějaký webovce v phpku, ale takovýhle věci, jestli chcete aby vám tam chodily lidi, tak musej bejt fakt udělaný a to už je mrtě času práce... a kor s grafikou když jí neumim :o)
CHARLEZ
---
15:14:39 15.3.2008
TOMG
: to uz finisuje, a ten socialni system vymejsli uz ponekud delsi dobu ....
WEWERKA
: no co vim, tak jeho "system" neni omezen zpusobem pouziti, ma to byt obecny system pro pouziti kdekoliv (tedy i ve webovce)
???
---
7:32:40 15.3.2008
CHARLEZ
: Jo, ctu si obcas v jeho klubu. Ale on ma jine plany nez jen webovku a navic to jeho pojeti je az moc silene :))
TOMG
---
1:01:21 15.3.2008
CHARLEZ
: A nezarizuje Joreru spis cajovnu?
CHARLEZ
---
20:27:45 14.3.2008
WEWERKA
: tomuhle se neda nez fandit, ID JORERU ma rozpracovane neco podobne, mozna by to byl zajimavy rozhovor ...
CYBERWOLF
---
9:10:48 10.3.2008
ARNIE
: nj, treba
http://www.genleo.net/
vypada uplne uzasne, akorat ze i pouha registrace je porod a vevnitr je to engine pouzitej asi na 150 her a po prihlaseni uz to tak hezky nevypada:)
ARNIE
---
4:51:41 10.3.2008
WEWERKA
: Ja chci videt ty draky jak si stavej to klenotnictvi a nosej si ty kytky na rande :)
<<
<
>
>>