Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Postmoderni Filosofie
KAATHA
Ma postmoderna koule? (c) Zdenek Vasicek :)
Anzenbacherova definice: filozofie zkoumá neempirické předpoklady empirického.
postmodernism: a term coined by jean-francois lyotard to label certain features of contemporary western society 'after modernity'; as a successor to modernism in the arts; and finally, as a philosophy which shares much common philosophical ground with poststructuralism;

Tento klub by mel slouzit k diskuzim o postmoderni filosofii obecne, autorech, nazorech, myslenkach, a kritice postmoderny (to predevsim :)
Vice info na home.

flamy se toleruji :)) uplny offtopicy nikoliv..

Osobni inzultace a vubec vyjadrovani mimo ramec rozumne diskuse vedene mezi inteligentnimi bytostmi NEJSOU tolerovany, po jednom napomenuti ktere se mine ucinkem bude takovemu ID pravdepodobne omezen pristup do tohoto klubu
Pokud bude mit nekdo pocit, ze byl takto inzultovan a ja nestihnu zareagovat, at se ozve do posty :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ONEIROS --- 13:49:45 15.3.2010
KOMATSU --- 14:36:06 12.3.2010
JESSIEATREIDES: Dobře děláš.
ECLECTICA --- 11:20:55 12.3.2010
GENERALLZ: ano, není většího důkazu vyprázdněnosti postmoderní filosofie, než skutečnosti, že se o ní od rána do večera neplká na internetech.
DUNAR_ --- 11:15:20 12.3.2010
"hoďte na něj deku..."
JAKKILLER --- 8:57:48 12.3.2010
Tenhle příběh se tu opakuje stále dokola...
JESSIEATREIDES --- 2:14:43 12.3.2010
mám chuť na osobní inzultaci jednoho ID, ale jsem v dobrém rozmaru, takže to nechám být.
PALO_FABUS --- 23:11:50 10.3.2010
GENERALLZ: nikdo ti nerozumí, co? :)
GENERALLZ --- 19:33:43 10.3.2010
zíííííív...
KOMATSU --- 18:24:26 10.3.2010
Trocha postmoderní ironie, že budou ty Velikonoce:

Ludwig Randenstein – Tractatus Logico-Objectivicus


1. Svět je všechno, co Ayn Randová řekla, že je.
1.2 Svět se rozpadá díky postmodernistům.
2. To, co fuckticky je (fuckt), je existence rozumných věcí.
2.011 Pro věc je podstatné, že může být součástí Objektivismu.
2.05 Celek Objektivismu určuje také, které stavy věcí neexistují.
2.141 Zdroj (Fountainhead) je fucktem.
3. Logický obraz fucktu je celý Objektivismus.
3.03 Nemůžeme myslet nic neobjektivního, neboť jinak bychom museli myslet neobjektivně.
3.26 Jméno Ayn Rand nelze žádnou definicí dále rozložit: je to praznak.
3.3 Pouze Objektivismus má smysl.
4. Myšlenka je rozumná věta.
4.05 Skutečnost se porovnává s Objektivismem.
4.11 Celek pravdivých vět je Objektivismus.
5. Objektivismus je pravdivostní funkcí elementárních vět. (Objektivní věta je pravdivostní funkcí sebe sama).
5. 61 Objektivismus vyplňuje svět; hranice světa jsou i jeho hranicemi.
5. 632 Subjekt nepatří ke světu, nýbrž náleží Rozumu.
6. Obecný tvar pravdivostní funkce je: ∑ ∆¥n ®∆∩₫.
To je ultimátní forma věty.
6.13 Objektivismus není žádnou naukou, nýbrž zrcadlovým obrazem světa. Objektivismus je ultimátní.
6. 421 Je jasné, že etika se nedá vymodlit.
Etika je egoistická.
(Etika a egoismus jsou jedním.)
6.45 Pohled na svět sub specie rationalis je pohledem na něj jako na disponovatelný celek. Racionálno je pociťování světa jako zmocnitelného celku.
6.522 Existuje ovšem nevyslovitelné. To se přikazuje, je to racionálno.
6.54 Moje věty objasňují tím, že je ten, kdo Ayn Rand rozumí, rozpozná nakonec jako nesmyslné, vystoupí-li po ní – nad ní. (Musí takříkajíc odhodit Ayn Randovou poté, co po ní vystoupal na vrchol).
7. O čem Ayn Rand nemluví, o tom i my musíme mlčet.

ONEIROS --- 15:32:44 9.3.2010
KOMATSU: moc pěkně napsaný :-))))

GENERALLZ: nechci ti brát iluze ale Objektivismus (sic!), skutečně není převratným myšlenkovým konceptem. již několikrát jsme zde tuto causu probírali. opravdu se mi zde nechce opět probírat ony vágní a zároveň naivní představy zvláštní korelace věcí kolem nás a lidské mysli atd., které nejsi schopen díky svým dogmatickým brýlím nahlédnout. připomínám, že některá stanoviska jsou ze současného logického i metodologického hlediska velmi sporná, naivní. bohužel naše kritika je pro objektivismus značně likvidační, protože prostě není schopen obhájit některá, a já mám za to, velmi zvláštní stanoviska a premisy. zatím jsem se zde od tebe s nějakou relevantní kritikou našeho "oblíbeného Marxe nebo Hegela", příp. i jiných autorů, nesetkal. co jsem schopen číst, tak jsi nás tu o své ubohosti přesvědčil právě ty, konkrétně v první části svého posledním příspěvku, viz GENERALLZ:.

a to že sem půl roku nikdo nic nenapsal ještě nic neznamená, vždyť jak kdysi napsal wittgenstein: "o čem nemůžeme mluvit, o tom musíme mlčet".