Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

1 uživatel půjde

hledání


http://www.skolska28.cz

Robert Piotrowicz - modular synthetizer, computer / Valerio Tricoli - revox tape recorder, electronics

Robert Piotrowicz je jedním z nejplodnějších hudebníků polské experimentální a improvizované scény. Věnuje se vlastním sólovým projektům i četným spolupracím s předními světovými hudebníky a zvukovými umělci. Většinou si připravuje vlastní živá vystoupení, vystavěná kolem jeho elektrické kytary a analogového modulárního syntezátoru. Hraje jednak sólově vlastní skladby, jednak s dalšími hudebníky v nejrůznějších nástrojových obsazeních improvizuje. Skládá mimo jiné elektroakustické studiové kompozice, hudbu pro divadelní představení, účastní se interdisciplinárních uměleckých projektů a zvukových instalací. Piotrowicz si vyvinul charakteristický zvuk, který se vyznačuje intenzivní dynamikou uchopenou ve vyváženě dramatické podobě. Vydal několik sólových alb. Zatím poslední z nich, Lasting Clinamen z roku 2008, si získalo přízeň recenzentů na celém světě. Mezi jeho nejčastější spolupracovníky patří Anna Zaradny, Burkhard Stangl a Valerio Tricoli. Další spolupráce v posledních letech zahrnuje jména jako Oren Ambarchi, Jerome Noetinger, Xavier Charles, Lasse Marhaug, John Hegre, Tony Buck, Kevin Drumm a další.

Valerie Tricoli (*1977 v Palermu, žije v Berlíně) je skladatel konkrétní hudby, improvizátor, zvukový umělec, producent, zvukový inženýr a kurátor. Ve svých skladbách propojuje musique concrète s konceptuálními formami zvuku, což obnáší radikální pozornost k tomu, jak se k sobě během akustické události vztahují realita, virtualita a paměť. Hudba jakožto nahraný nebo synteticky vytvořený zvuk vždy balancuje na pomezí aktuálního „tady a teď“ a mlhavé sféry paměti - vzdálené i přítomné zároveň, podobné zážitku déja-vu. Tricoli hraje živou hudbu na elektronické nástroje, většinou analogové (kotoučové magnetofony, syntezátory, mikrofony, světelné efekty, ultrazvukové reproduktory), nicméně struktura přístroje je proměnlivá a při hraní dochází k neustálému hledání vzájemných vztahů mezi účinkujícími, přístrojem a prostorem, kde se nacházejí.

BARCIA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.