Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

2 uživatelé půjde

hledání


Dokumentární film Bolívie – Naší značkou je krize

Film Our Brand Is Crises z r. 2005 odkrývá na pozadí prezidentské volební kampaně celou paletu marketinkových triků užívaných americkými agenturami

MOCENSKÝ VLIV USA A KORPORACÍ NA POLITIKU JIHOAMERICKÝCH STÁTŮ - X.

Odborář a aktivista Evo Morales byl zřejmě největším překvapením bolivijských prezidentských voleb v r. 2002, kdy se umístil těsně druhý. Volby vyhrál staronový prezident Gonzalo Sánchez de Lozada, který v jihoamerické zemi s majoritou žijící v chudobě kandidoval s neoliberálním programem a jehož španělština byla horší jeho angličtiny. Dokumentární film Our Brand Is Crises z r. 2005 odkrývá na pozadí de Lozadovy volební kampaně celou paletu marketinkových triků užívaných najatými americkými agenturami v honbě za vítěznými body a ukazuje důsledky, které to přináší. A tak zatímco Gonzalo Sánchez de Lozada uprchl po krachu své politiky do USA a v Bolívii čelí snaze o vydání, dočkal se Evo Morales v r. 2005 hned trojího vítězství, když v prezidentských volbách vyhrál už v prvním kole s první majoritou hlasů za posledních 40 let a stal se tak vůbec prvním domorodým prezidentem Bolívie. 

Film bude promítnut v původním anglickém znění s českými titulky, vstup volný.

Úvodní slovo pronese PhDr. Radek Buben z Ústavu politologie FF UK v Praze.
   
Projekce filmu s úvodem a diskusí proběhne v úterý, 2. února 2016, od 19.00 hod. v kavárně klubu Cross, Plynární 23, Praha 7

VSTUP ZDARMA

UFOSS
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.