Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

2 uživatelé půjde

hledání


Demonstrace hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) bude 17.11.2015 od 14 hodin na Václavském náměstí (prostor před Národním muzeem), Praha.

Dávejme si všichni tentokrát obzvlášť pozor na provokatéry... ;-)

Z hudebníků vystoupí namátkou Aleš Brichta, Pepa Nos, Slávek Janda (Abraxas), Beatrice Todorová (ABBA stars), Daniel Škrášek (Argema) a další.
Svolavatel akce: Lucie Hašková (Hnutí Svoboda a přímá demokracie - SPD)
Podrobnosti o povolení akce Magistrátem hlavního města Prahy jsou zde: http://www.praha.eu/public/c5/1e/b2/2100629_622301_SHROMD_1.DOC
Stránky akce na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1646712962273984/
Stránky Tomia Okamury na Facebooku: https://www.facebook.com/tomio.cz/?fref=nf
Počet pozvaných lidí na Facebooku: 48 205 (ke dni 17.11.2015 13:12 hodin)


Tomio Okamura:
Konečně MEGA DEMONSTRACE! Přijďte všichni 17. listopadu v 14h do Prahy na Václavské náměstí k Muzeu! Vystoupí Tomio Okamura (předseda SPD), Ivan Vyskočil (herec), Pepa Nos (písničkář), Radim Fiala (poslanec SPD), Aleš Brichta (hudebník), Slávek Janda (hudebník Abraxas) a další.
Pepa Nos nejen promluví, ale navíc také zahraje a zazpívá na kytaru své největší pecky a Aleš Brichta zazpívá a zahraje na kytaru Neznámého vojína od Karla Kryla! V úvodu zazpívá státní hymnu zpěvačka Beatrice Todorová (ABBA stars) na hudební aranžmá, které speciálně pro tuto demonstraci připravil klávesista Daniel Škrášek ze skupiny Argema.
SDÍLEJTE, AŤ JE NÁS CO NEJVÍCE! Těším se na setkání na této demonstraci za naši kulturu a bezpečnou zemi!
Ptáte se mne, proč neděláme demonstrace společně s pučisty z Úsvitu a Blokem proti islámu, který se s nimi dal dohromady. Vysvětlení je jednoduché. S pučisty a zrádci z Úsvitu, které v současnosti řídí Vit Bárta z Věcí veřejných, opravdu spolupracovat nemůžu, jelikož již jednou mi znemožnili prosazovat program a já si již podruhé puč nemohu před mými voliči dovolit. To by byl konec všech snah o změnu poměrů. A nové spojení pučistů z Úsvitu a Bloku proti Islámu je jen a pouze nový volební projekt Víta Bárty, takže spolupráce bohužel v zájmu mých voličů nepřipadá v úvahu. Být zrádcem a podrazákem, jako jsou pučisté z Úsvitu, je totiž charakterová vlastnost, a kdo to udělá jednou, udělá to i podruhé. A mým cílem je prosazovat program, nikoliv být obětí neustálých zákulisních intrik či pučů. Jediné, co mohu opět od nich očekávat a čeho jste a budete i nadále svědky, budou jejich štvavé a manipulativní kampaně proti mojí osobě a naší SPD s cílem mne pouze dehonestovat, pomluvit a odstavit z politiky, abych nemohl prosazovat program přímé demokracie - ostatně přímá demokracie se již vytratila i z názvu pučistů z Úsvitu.
A podle mých informací právě chystají štvavé kampaně proti mojí osobě ve spolupráci se zaplacenými médii. Tyto antikampaně budou s větší či menší intenzitou pokračovat až do voleb, jelikož jsem politické konkurenci nepohodlný a zjistili, že mediální cenzura nestačí. Připravme se na to, držme spolu a hlavně tomu nevěřte. A za sebe říkám, že já jsem šel do politiky s pozitivním programem a se snahou měnit věci k lepšímu a zlepšovat náladu ve společnosti. A nemůžu souhlasit s tím, když někdo vymýšlí na ostatní neustále nějaké podrazy, pomluvy, antikampaně a zákulisní intriky – taková politika žádnou změnu nepřináší.
Stěží lze spolupracovat s lidmi, kteří právě v tyto dny plánují další pomlouvačnou kampaň proti mně, je také těžké spolupracovat s lidmi, kteří nemají jiný vlastní program než být proti Okamurovi, protože jinak vše, co dělají, je nepovedená kopie toho, co děláme my v SPD. Je těžké spolupracovat s lidmi, kteří už jednou zradili a podvedli ty, kteří je dostali tam, kde jsou. Nejenže Úsvit řídí po puči Vít Bárta, ale také pana Konvičku řídí zase pro změnu paní Volfová. Je těžké se domlouvat s někým, kdo není svéprávný, a kdo je loutkou v cizích rukou.
I proto nemyslím, že by to mělo jakýkoli smysl - spojení s podvodníky by celou a naší práci a náš program i myšlenky degradovalo.
Všichni si snad pamatují, že argument pučistů z Úsvitu proti mě byl, mj. že jsem proti imigrantům a proti islámu v České republice. Ještě letos v lednu těsně před pučem k tomu udělali tiskovou konferenci, kde mne za moje názory odsoudili.
Kdo by teď věřil, že teď jsou najednou proti migrantům a proti islámu, ti, kdo po celou dobu společné práce v Úsvitu se snažili naopak islám a migranty obhajovat.
A pokud otočili o 180 stupňů, pak se ptejme proč? Protože zjistili, že je to dobré předvolební téma? Nevěřím, že na takové veletoče rozumný člověk skočí. Lidé, kteří zradili, nejsou přínos pro nikoho. Mým cílem je prosazovat program, se kterým jsem zakládal Úsvit i SPD, a to je přímá demokracie a boj za české národní zájmy.

PHONETIX_ROB
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PHONETIX_ROB --- 3:05:33 18.11.2015
Tisíce lidí před Úřadem vlády požaduje demisi celé vlády. Úředník magistrátu něčekaně demonstraci rozpustil, policie se pokusila rozehnat dav pepřovým sprejem. Zde je přímý přenos...

DVTV on Periscope: "Vypjatá atmosféra před Úřadem vlády při probíhajícím protestu."
https://www.periscope.tv/w/1BRJjNMqkrvJw
PHONETIX_ROB --- 16:06:26 17.11.2015
SATAI: Popravdě, o akci "Tahle země patří všem" jsem nevěděl. Takže ta akce má na Facebooku 8772 pozvaných a 1918 potvrzených účastníků, abych byl spravedlivý. https://www.facebook.com/events/198934897104317/ . A děkuji za upozornění, já tento typ akcí moc nesleduji. ;-)
SATAI --- 15:36:50 17.11.2015
PHONETIX_ROB: vsak ono to rika hlavne hodne o nyxu

btw: Proc se nestrovnavas na FB (a hlavne pak v realy) trebas s Tahle Země patří všem?
PHONETIX_ROB --- 15:25:30 17.11.2015
SATAI: Víš, já pořadatelům [ Antinacionalistický blok 17.11. / ostatniother / 17.11.2015 / CR - Praha - Autonomní sociální centrum Klinika, Jeseniova 60, Praha 3 ] těch 16 účastníků navíc díky Nyxu přeji. ;-) Já jsem bez velké námahy pro demonstraci hnutí Svoboda a přímá demokracie získal přes Facebook stovky lidí... ;-)
PHONETIX_ROB --- 15:17:33 17.11.2015
SATAI: Nyx má jen zhruba 90 000 uživatelů, zatímco na Facebooku je 4 200 000 českých uživatelů což je přibližně 50 krát více.
Byly roky, kdy jsem byl tady na Nyxu aktivní, ale teď je mě to už jedno... Je tady opravdu hodně málo lidí...
Mám svých 5 000 přátel na Facebooku https://www.facebook.com/robert.zak.52 a to mě vyhovuje víc. ;-)
Obzvlášť, když mě tady na Nyxu potkala cenzura, kterou jsem nezažil nikde jinde...
Jinak na demonstraci hnutí Svoboda a přímá demokracie bylo pozváno na Facebooku 48 296 lidí a účast potvrdilo 1969 lidí, viz zde https://www.facebook.com/events/1646712962273984/ .
"Konkurenční" akce Antinacionalistický blok má na Facebooku pouze 2024 pozvaných a 209 účastníků, viz zde https://www.facebook.com/events/1211155135567294/ . Nemůžeš vše srovnávat podle sociálního serveru, který zná jen pár lidí. ;-)

SATAI --- 14:53:21 17.11.2015
No podle poctu prihlasenych to nevypada, ze by narodovcum na Nyxu kvetlo zito...
PHONETIX_ROB --- 14:33:47 17.11.2015
Přímý přenos z Václavského náměstí (před Muzeem), Praha - hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomia Okamury:
česká nezávislá televize – živé vysílání
https://www.youtube.com/watch?v=LJURoo-1bzM
PHONETIX_ROB --- 13:57:00 17.11.2015
Souhrn:

Přímé přenosy z Václavského náměstí (před Muzeem) a Albertova:
http://www.mikrotv.cz/live/

Přímý přenos z Václavského náměstí, Praha:
Živý pohled na Prahu | PragueCamera.net
http://www.praguecamera.net/cz/#vaclav

Živé vysílání z Národní třídy, Praha:
Živé vysílání z Národní třídy: Lidé stojí fronty na vzpomínky
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/354562/zive-vysilani-z-narodni-tridy-lide-stoji-fronty-na-vzpominky.html
PHONETIX_ROB --- 13:15:41 17.11.2015
Důležité je nenechat se vyprovokovat... Demokrat vyjadřuje své názory vždy pouze demokratickými cestami.
PHONETIX_ROB --- 0:40:02 16.11.2015
DO_IT: Pokud ano, tak se o tom dozvíte zde: https://www.facebook.com/robert.zak.52

Jinak všichni si můžou už teď zdarma stáhnout píseň Jidáš:
http://www.phonetix.cz/mp3-2012/09-Jidas.mp3
DO_IT --- 18:26:16 15.11.2015
budes tam rozdavat nahravky?
PHONETIX_ROB --- 4:28:23 15.11.2015
KONZUM23: 1. Právě že problémem naší země je to, že demokraté jsou demokraty jen v mozku. Proto pravice i levice demokraticky rozkradly co se dalo. ;-) Zjednodušeně řečeno, v mozcích demokratů zavládl pragmatizmus typu, když to neukradnu já, tak to ukradnou ti druzí. A to, že za nitky polistopadové politiky táhli vždy ti nejbohatší lidé a firmy, to je myslím jasné každému. Babiš to jen udělal dost otevřeně, zatímco jiní to více skrývali... Tím srdcem myslím vyšší lidský, morální a duchovní pohled na vše kolem nás. A pokud je někdo takto založen, dokáže třeba lépe odmítnout úplatek 5 000 000 Kč za to, že bude hlasovat podle přání nějaké lobby než ten, kdo přemýšlí jen mozkem a nemá žádnou morálku.
2. Co se týká demokracie ve Švýcarsku tak mám pocit, že je to opravdu jedna z nejlepších demokracíí na světě.
a) Takže na 100% souhlasím.
b) Bohužel v prostředí, kde je vysoká korupce a bezpráví Vám může připadat radikální kdokoliv, kdo tuto situaci poctivě kritizuje. Není mým cílem Vám vnucovat pana Okamuru, jen by mě zajímaly konkrétní údaje ohledně pochybných a nečitelných zdrojů jeho peněz - tj. jaký typ finančního podvodu se stal, o jakou částku šlo a komu byla ukradena. Věřím tomu, že pan Okamura má tolik nepřátel, že kdyby to byla pravda, tak už je dávno odsouzený. Například oproti panu Babišovi je pan Okamura velmi, velmi chudý co se týká majetku. Nemluvě o Kalouskovi, který má navíc takové konexe, že by mohl jakýkoliv eventuální soud ovlivnit nejen díky svému obrovskému majetku, ale právě i desítky let budovaným kontaktům v soudnictví, ministerstvech atd. Což ukazuje na to, že je tady více oligarchie než demokracie. Prostě pan Okamura nemá peníze ani kontakty na ovlivnění jakéhokoliv soudu na rozdíl od jeho stonásobně bohatších a vlivnějších oponentů. Pokud by neměl čisté svědomí, tak už by byl dávno ve vězení jako Rath, to mě věřte.
Máte pravdu v tom, že "Volte pravý blok" pana Petra Cibulky má v mnohém podobné či stejné požadavky. Ale jeden zásadní rozdíl tu je - "Volte pravý blok" je silně protiruskou stranou, kdežto "Svoboda a přímá demokracie - SPD" pana Okamury se neveze na protiruské vlně. Je zde však jedna důležitá věc: V parlamentních volbách v roce 2013 strana "Volte pravý blok" získala 1 225 hlasů, což představovalo 0,02 % platných hlasů a historicky nejslabší volební výsledek strany zatímco "Svoboda a přímá demokracie - SPD" má jen pár měsíců po svém založení i podle velkými stranami podplacených průzkumů volební preferenci 3,5 - 6,5% (175 až 325 krát více) než měla strana "Volte pravý blok" v posledních volbách v roce 2013. "Svoboda a přímá demokracie - SPD" se tedy může dostat do Parlamentu, ale u strany "Volte pravý blok" je to dle mého skromného názoru vysoce, vysoce nepravděpodobné. Mimochodem i já jsem tuto stranu v minulosti volil a pokud je budete volit Vy, plně to pochopím.
c) Znám se s několika Švýcary a ti mě přivedli k zajímavým myšlenkám. Švýcarská demokracie je v podstatě neustálou cestou Švýcarů za demokracií. Zdůrazňuji slovo cesta. Když jsem jednomu z nich řekl, jakým velkým vzorem pro mnohé Čechy Švýcarsko je, jen se lehce a potutelně usmál. Řekl my: "Víš, i my jsme někdy udělali chyby. Jeden rok jsme si trochu více snížili daně, aby každému obyvateli zůstalo více z jejich příjmů. Jenže, byli jsme populističtí sami k sobě. Ty snížené daně nakonec přes veškerou snahu nestačili na úplné pokrytí nutných výdajů jak jsme si naplánovali. Takže jsme si je museli při nejbližší příležitosti zase zvýšit." Ale ještě k tomu poznamenal... "Víš co je na tom skvělé, že nikdo se nemohl vymlouvat na to, že to "rozhodli ti nahoře", ale museli jsme si sypat všichni popel na hlavu. Tomu se říká jít dopředu cestou vlastních zkušeností." ;-)
Z toho vyplývá, že i mistr tesař se utne. A dle mého skromného názoru se i Češi musí naučit přímé demokracii jedině praktikováním stejné přímé demokracie jako je ve Švýcarsku. Nelze někoho naučit jezdit na kole bez kola. ;-) Či chtít někoho naučit dobře plavat, ale v úplně prázdném bazénu bez vody. ;-)
Ano, možná náš národ udělá někdy nesprávná rozhodnutí, ale budou to naše rozhodnutí. Nebudeme se už moci konečně na někoho vymlouvat. Jde o to, že z dětí demokracie by se už měly stát dospělí demokracie. Tj. lidé, plně zodpovědní za svá rozhodnutí. Chceme-li, aby dítě naší demokracie už samo chodilo jako dospělý, nemůžou nás pořád vodit naši politici, Brusel, USA či Rusko či kdokoliv jiný na za ručičku. ;-) Nejsem odborník ani politolog - rozhodně si osobně nepředstavuji, že by se naše republika uměle rozdělila na kantony. Ale postačilo by více nezávislosti pro kraje, ve kterých by si občané určovali například výši daní ale i preference kam by se tyto daně přímo v kraji investovali, atd. atd... Tam kde lidé přímo žijí nejlépe vědí co je potřeba udělat a zlepšit či co jim nejvíce vadí.
d) Mimochodem, koho budete volit Vy? Tedy... Pokud se na to mohu zeptat.
KONZUM23 --- 11:36:47 13.11.2015
PHONETIX_ROB:
PHONETIX_ROB: Ahoj, rád se ti pokusím na vše pravdivě odpovědět, jen to asi bude na delší dobu.
1) Demokrat je demokratem v mozku, srdce jakožto orgán oběhové soustavy jen stěží dokáže reflektovat jakékoli formy vlády. Nejde o nálepkování, to že se někdo prohlásí demokratem, z něj demokrata nedělá. Korejská lidově demokratická republika, taky není demokratická, i když to má v názvu.
2) Demokracii nelze dělit na pravou a levou, maximálně na Liberální, Lidovou, Přímou, Zastupitelskou,… (což jsou jen její formy)
a další tvoje body shrnu krátce.
a) vždy jsem podporoval demokracii švýcarského typu a přímou odvolatelnost politiků - považuji tento model za nejfunkčnější demokracii v její historii.
b) Pan Okamura mi není sympatický kuli - radikálním názorům v problematice na kterou evidentně nestačí, velice pochybném a nečitelném zdroji jeho peněz na kampaně a nejvíce snad tím, že svůj program hájící vysoký ideál švýcarské demokracie kompletně vykradl straně Petra Cibulky - "Volte praví blok!", která vznikla v roce 1996, svůj program nemění a pravidelně se účastní veškerého politického dění v ČR. (Nejúsměvnější je, že p. Okamura dokonce vykradl celé pasáže a snaží se používat i rétoriku Cibulky.
c) Vy, jako myslící člověk, analyzující politickou a společenskou situaci v ČR si myslíte, že by Švýcarský systém šel nasadit na naší demokracii, že by šel změnit celý volební systém? Že by se rozdělila republika na kantony, ve kterých by si občané určovali např. výši daní? To je hodně naivní představa.
d) mě tvoje politická stanoviska nerozčilují, ba naopak bych mohl souhlasit. Rozhodně ale nemohu podporovat stranu člověka, o kterém si myslím, že nemá v politice co dělat, protože je to jen pantáta kterýho naučili mluvit, aby si taky trochu přivydělal.
PHONETIX_ROB --- 18:04:47 12.11.2015
KONZUM23: 11. A jen tak mimochodem, po zavedení úplné hmotné a trestní zodpovědnosti všech politiků, přímé odvolatelnosti politiků a přímé demokracie švýcarského typu - tj. hlavních bodů programu hnutí SPD pana Okamury bude i pan Okamura nekompromisně trestně postižitelný soudy a jednoduše odvolatelný občany i kdyby se nakonec přece jen rozhodl dát na cestu korupce, lži a rozkrádání, kterou tady velmi neurvale provozují naši politici již 26 let. ;-)
Pokus se nemýlím, sám pan Okamura však říká, že po dosažení výše uvedených bodů odejde ihned z politiky.
PHONETIX_ROB --- 21:54:30 11.11.2015
KONZUM23:
1. Dle mého skromného názoru demokrat buď je v srdci demokratem anebo jím prostě není. Skutečně nemohu přistoupit na Vaši hru, kdy Vy osobně někoho považujete za kvalitního a jiného za nekvalitního. Jakékoliv nálepkování mě je tedy cizí na rozdíl od Vás. Já si prostě nedovolím rozdělovat demokraty na kvalitní a nekvalitní z důvodu uvedeného v první větě.
2. Z výše uvedených důvodů nemohu tedy rozdělovat demokracii na pravou či levou, eventuálně falešnou.
Demokracie buď je nebo není. V dalším bodě Vám uvedu zcela konkrétní případ.
3. Budeme-li se tedy bavit o demokracii konkrétně, tak mě osobně je nejblíže demokracie ve Švýcarsku. Vy by jste asi zřejmě použil slova "pravá demokracie". ;-) Ještě mě žádný demokrat nikdy nenapsal, že tam není demokracie či dokonce, že je tam totalitní režim. A to už jsem diskutoval na Facebooku s tisícovkami lidí, viz zde: https://www.facebook.com/robert.zak.52 . Je celé Švýcarsko populistické proto, že každý občan se tam může zcela svobodně v referendu vyjádřit ke všem závažným otázkám týkajících se jeho země i jeho samotného? ;-) Ano nebo ne? Zde prosím odpovězte pouze jedním slovem - jinak neodpovídejte vůbec.
4. Není to zajímavá shoda okolností, že země, která je celosvětově bez pochyb uznávaná jako nejdemokratičtější na světě má také jednu z nejvyšších životních úrovní na světě?
5. Jestliže podle Vás existují populisté s nedemokratickým smýšlením, tak musí existovat populisté s demokratickým smýšlením, že? ;-) Anebo patříte mezi ty demokraty, kteří mají vyrobený jen jediný, jedinký druh nálepky pro populisty i když v případě demokratů zcela jasně ihned poznáte, kteří jsou kvalitní a kteří nekvalitní? ;-) Pokud přece jen ne, napište mě konkrétně kdo jsou podle Vás populisté s demokratickým smýšlením.
6. Nyní napíši svůj osobní názor a plně respektuji Vaše právo s ním nesouhlasit či souhlasi. Jiná věc je, zda mě tento můj příspěvek Nyx "demokraticky" včas nevymaže, přestože je napsán ve vší slušnosti a úctě k oponentovi, tak jak se mě bohužel stalo u jiných příspěvků.
Víte po listopadu 1989 se zde v podstatě střídala zkorumpovaná pravice (ODS) a levice (ČSSD). Bohužel mnozí voliči na tuto hru na demokracii skočili. ANO a poměrně nedávno jiní pak zase skočili na jinou hru. ;-) Pan Okamura jako jediný polistopadový politik ihned po svém vstupu do politiky nekompromisně požadoval úplnou hmotnou a trestní zodpovědnost všech politiků, přímou odvolatelnost politiků a přímou demokracii švýcarského typu - tj. chce například taková referenda, jaká standardně probíhají ve Švýcarsku.
7. Zde je 10 hlavních programových bodů hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) Tomia Okamury.
http://spd.cz/program/ . Je v těch programových bodech něco, co se Vám nelíbí? Třeba přímá demokracie jako je tomu ve Švýcarsku? ;-)
8. Všimněte si, jak všechna bohatá a velká masmédia jsou proti panu Okamurovi. Nejen zde, ale i celosvětově platí to, že nejbohatší lidé světa vlastní nejbohatší a nejvýznamnější masmédia světa - to je zcela logické. A nyní mám pro Vás velmi složitou otázku, na kterou mě určitě odpovězte: "Čí zájmy můžou pak tato masmédia asi hájit?" V České republice jsme to všichni mohli vidět poměrně nedávno prakticky online - dokud si pan Babiš nekoupil Lidové noviny a MF Dnes, tak ty jej velmi vytrvale a vehementně kritizovaly. Jakmile si Lidové noviny a MF Dnes koupil, tak jej již jen patolízalsky chválí a hájí jeho zájmy. Stejným způsobem pro něj pracují PR agentury ale i agentury na výzkum veřejného mínění. A rád bych zdůraznil, že v nich jsou mnohdy ty nejinteligentnější lidé z České republiky, kteří znají psychologii voličů lépe než samotní voliči. ;-) Nejlepším důkazem je to, že před 5 lety se pan Babiš neobjevoval v žádných výzkumech oblíbenosti. Ale jakmile nasypal do médií, PR agentur a politiky stamiliony, tak se preference najednou dostaly z 0% na přibližně současných 64%. Myslíte si, že i když budete Vy mít lepší volební program než on, tak zcela bez peněz jej v popularitě převálcujete a vyhrajete volby? ;-)
9. Omlouvám se pokud Vás má politická stanoviska rozčilují, ale budoucnost demokracie je pro mě více než Vaše pocity. Pevně doufám, že se naše diskuze nezvrhne v osobní útoky.
10. Uctivě Vám děkuji za Váš příspěvek a přeji Vám hezký večer.

KONZUM23 --- 11:51:55 11.11.2015
PHONETIX_ROB: Kvalitní demokrat většinou hájí pravou demokracii před populisty s nedemokratickým smýšlením.
PHONETIX_ROB --- 16:29:35 6.11.2015
CEEFA: Tam už nemůžu. Je tam totiž celá Česká republika. ;-)
Ale teď vážně - děkuji Vám za příspěvek, který plně ukazuje to, jakým jste skutečně kvalitním demokratem.
PHONETIX_ROB --- 16:23:55 6.11.2015
JENDAVB: Na tuto otázku si musí zodpovědět každý sám.
CEEFA --- 10:48:36 6.11.2015
Di s tim do pici!
JENDAVB --- 19:37:09 5.11.2015
doufam za je to jen troling ...