Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

214 uživatelů půjde

hledání


DEMONSTRACE A CELODENNÍ HAPPENING ZA LEGALIZACI MARIHUANY V PRAZE

Million Marihuana March 2014 Praha

- Demonstrace za legalizaci konopí

Legalizace konopí je politické téma

Již po sedmnácté se 10. května v Praze uskuteční demonstrace za legalizaci konopí. Ta kromě tradičního pochodu centrem metropole nabídne i bohatý kulturně zdělávací happening v parku Parukářka na pražské trojce. Novinkou letošního ročníku je politická diskuze s kandidáty do Evropského parlamentu.

Akce je pořádána občanským sdružením Legalizace.cz a klade si za cíl projevit nesouhlas občanů se stávající protikonopnou politikou v naší zemi, poukázat na zásadní chyby a nedostatky platných zákonů včetně aprílového zákona o léčebném konopí a vyjádřit solidaritu s oběťmi konopné prohibice u nás i v zahraničí. Tisíce občanů z celé České republiky se prostřednictvím této akce připojí ke statisícům lidí a několika stům měst napříč pěti kontinenty v protestu proti nesmyslné globální konopné prohibici.

Hlavním požadavkem demonstrace je legalizace pěstování a držení konopí a konopných produktů pro vlastní potřebu, a to jak za účelem léčby, tak i k účelům rekreačním.

„Ačkoli na demonstraci rok co rok zřetelně předneseme své požadavky, obvykle nebývají vážněji vyslyšeny. Respektive nebyly vyslyšeny nikdy, jinak bychom už dávno měli konopí pro osobní potřebu zlegalizované. Proto jsme na letošním ročníku kromě pódií s kulturním programem připravili i pódium politické. Na panelovou diskuzi High@park zveme zástupce vybraných politických stran, kteří kandidují do Evropského parlamentu, aby se veřejnost mohla dozvědět, jak by kandidáti v případě svého zvolení postupovali při reformě drogové politiky u nás i v Evropské unii. Nebo zda je reforma legislativy drog vůbec zajímá. Posluchači navíc v závěru diskuze dostanou příležitost položit svým možným euro poslancům otázky a ověřit si tak, zda kandidát, potažmo jeho strana myslí svůj záměr efektivně a spravedlivě regulovat konopí vážně nebo zda se jedná jen o klasický předvolební, populismy nabitý, teátr.“, přiblížil novinku letošní demonstrace Robert Veverka, předseda sdružení.

V doprovodném programu happeningu se na podiích představí hudební ikony zvučných jmen, nebude chybět program pro děti, konopný trh ani neziskový sektor, který nabídne výběr zajímavých občanských sdružení nebo neziskových projektů. Pro všechny, kterým desátá hodina nepřijde jako ten správný čas pro cestu domů, může po skončení happeningu navštívit jednu z připravených afterparties.

Pokud vám současná legislativa drog nevyhovuje, vyjádřete hlasitě svůj nesouhlas právě 10. května v Praze.




Veškeré informace a čerstvé novinky najdete na webu mmm.legalizace.cz

JUKI
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SILVILA --- 12:09:30 18.5.2014
ROMANICAK --- 9:46:44 12.5.2014
KVASNIK:
A jak to chces udelat? Jak konkretne chces udelat to, aby pochod pomohl legalizaci? Jit pred budovu vlady? V sobotu, kdyz tam nikdo neni?

"Nedostatek zastoupení širšího okruhu uživatelů marihuany, kteří jsou dospělí a mají normální zaměstnání se bude jevit jen jako klišé" To je prece od zacatku jasna vec a nikdy to nebylo jinak. Dedecci a babicky proste na pochod nepujdou, sorry. ale krome nic kazdej kdo muze, tak prisel. Kazdej rok. Krome tebe, kterymu vadi stylizace plakatu. LOL.

Ucelem pochodu a happeningu MMM je vytvorit tlak na media a verejnost, k tomu je potreba co nejvic lidi. To se myslim povedlo. Ucelem je taky ziskat financni prostredky na provoz Legalizace.cz aby mohla fungovat po cely rok a delat to co dela. A v neposledni rade je taky ucelem otvirat diskuse na profesionalnim poli, tzn. s politiky, zastupci medii, zastupci ostatnich sdruzeni, zastupci verejne spravy a dalsimi lidmi, coz taky probehlo a i behem roku probiha. Takze podle me taky OK.

Ale nekomu holt vadi plakat a to, ze se lidi na zaverecnym mejdanu vykali...ja se picnu.
RAINBOF --- 11:50:28 11.5.2014
tož to dobrý to bylo
FILAS666 --- 12:15:43 10.5.2014
JARDAK: naopak já to nevidím jako českou povahu něco kritizovat. Kalba je to většinou fajn až na ufňukaný kecy okolo, plus sešlost, jenže po stránce efektivnosti se dá furt dál někam hecovat.

Jsou státy a země kde si v žádným případě takovouhle kalbu a pochod nemůžou lidi zatim moc dovolit. a místňáci stejnak udělaj ve vládní budově něco jako Million M. March a nikdo si NEDOVOLIL podpálit ani špeka a Párty co se týče měla takovou kvalitu, že o 2 roky pozdějc měli volby jestli bude pro lidi se zelenou kartou vybavení a Tráva legální. 62% volilo že jo,,, a dneska jsou prej rádi, nechci za nikoho mluvit, ale o 30x menší MMM může být 30x účinější ale tohle každej už ví. .

třeba tady!!! http://norml.org/legal/item/montana-medical-marijuana


JARDAK --- 12:01:39 10.5.2014
tim jsem chtel rict: zvednete svoje prechytraceny zadky a pojdte demonstrovat, protoze nic jinyho vetsina z vas stejne neni schopna udelat. v opacnem pripade pak nenadavejte na system az s vama jednou vyjebe - treba az vas sef uvidi jak hulite v parku a vyhodi vas - o tom to totiz taky je.
JARDAK --- 11:49:42 10.5.2014
FILAS666: o to se ale stale nekdo snazi aby se diskutovalo na vyssi urovni. problem je v tom ze to nikdo nechce slyset a nikdo se o tom nechce bavit. proto se chodi do ulic jako jedina moznost jak byt slyset.
CRITICK1: radsi budes porusovat zakon a cekat az te chyti nez si tedy v nejhorsim pripade jit koupit jointa do trafiky? pekna kravina, az te nekde chytnou a budes z toho mit prusery a popotahovani tak budes mluvit jinak. jako obhajujes tady cernej obchod. i ta nejhorsi legalizace bude vzdycky lepsi nez soucasny stav. porusovat zakony prece muzes i po legalizaci, az na to ze nebudes pro svoje okoli fetak.

neustale tady slysim jak nekdo nejde protoze tam jsou sama vysmahla a patnactilety deti. vetsina asi hodne rychle zapomnela na svoje mladi. a myslite ze by bylo lepsi kdyz by tam stali sekuratici a filtrovali ty co chceme mezi sebou?? jdete se kouknout na slavnosti piva jak tam ti lidi vypadaj. media at jdou v tomhle do pice, nic jinyho nez obrazky tech nejhorsich pripadu nemuzeme cekat snad od zacatku co tahle akce probiha.

klasicka ceska povaha. budu hledat nedokonalosti a detaily na vsem i kdyz mi to ma nakonec pomoct. je proste vic cool rikat jak se to dela spatne a v cem je filozoficky problem nez se pridat k tomu davu co tomu fandi - clovek pak vypada chytrejsi. ale ve vysledku, kdyz se nepridas a zaroven neudelas neco svyho lepsiho tak do toho nemas co kecat. LEPSI TISICKRAT ZKURVENEJSI AKCE NA PODPORU LEGALIZACE (at uz v jakekoli podobe) NEZ ZADNA!
CRITICK1 --- 11:29:30 10.5.2014
Legalizace Jako že stát nakonec převezme absolutní kontrolu nad rostlinou, kterou si může kdokoliv téměř kdekoliv vypěstovat. Jasně budete to kupovat v trafikách za nesmysl, děkuji nemám zájem. V úvahu přichází pouze dekriminalizace. Spíš by se měla řešit prohibice ohledně alkoholu, protože chlast je nejhorší droga a absolutně ničí celé lidstvo.
SHARC --- 10:53:50 10.5.2014
pro dalsi zajemce se po skonceni akce tez kona open air psytrance party ve strasnicich pod taktovkou Synaptic Dreams - live vystoupeni makedonske legendy Distorted Goblin aj.
[ Vernal Dreaming with Distorted Goblin / partyparty / 10.5.2014 / CR - Praha - Hospoda Past U trati 40 B, 10000 Prague, Czech Republic ]
FILAS666 --- 10:28:56 10.5.2014
IJACZEK: Big up, Aspoň hecujou,
Výběh pro barevný poníky?? to by mě nebavilo. Když má svár smysl, Ať jde klidně zvostra. Osobně na to jak je akce velká tak dle zkušenosti z ostatních ročníků jde o průvod a poté double kalbu v outdooru jak všichni věděj.

Akce s myšlenkou změnit ''jakkoliv'' pohled na Marihuanu ve společnosti, aspoň aby nezkušený lidi měli reálné pravdivé info, né ve stylu jedna bába povídala že Ganja je jak Opium.

Celkově jsem pro,,, aby měla AKCE větší kuráž , kuráž , kuráž, ROVNOU jednou ročně v datum Legalizace nakráčet přímo mezi dutý hlavy, celej parlament a dát si pokec ''NA ÚROVNI'' klidně Live do TV, by teprv lidi koukali, a trochu to téma probrat mezi lidma který ty informace nemaj. Plus záměrný info mezi lidi který vliv maj.


IJACZEK --- 20:01:26 9.5.2014
"Haters gonna hate, man. Haters gonna hate."

Přijďte pomoct, podpořit a posbírat pár kelímků.......
TERESTRIS --- 14:10:24 9.5.2014
budu na Ambientu, ale podporuju, uzijte:]
VITEX --- 1:02:25 9.5.2014
Uff, škoda že už nebudu mít letos na afterparty sílu, ale předloni jsem prošel všechny tři :)=~
FEFERONIE --- 15:59:37 8.5.2014
GRINCH: na legalizaci se pilo od nepaměti. asi stárneš a vaděj ti mladší.)
ZMAR --- 14:36:18 8.5.2014
presne... s myslenkou legalizace sem nikdy nesouhlasil z mnoha duvodu. Takze se tam du jen vyfetovat, vozrat a udelat trochu bordel jako kazdej rok ... jako co jinyho :))
GRINCH --- 23:41:20 7.5.2014
BIGEATER89: fetaci uz jsou jen takova tresinka na dortu (ktera me ani nijak nesere), vono bohate staci blbej (a legalni) alkohol, vecer uz vsichni nasračku, uječený, v kotli do tebe každej vráží. Technari aspon chlastat umej, narozdil od lidi ktery chlastaj pouze "prilezitostne". :/
KVASNIK --- 22:13:01 7.5.2014
R0C3S3K --- 9:3
Ale to neni jenom ten plakat, jak jsem napsal, myslim ze to akce je promarněná příležitost a to muze pracovat proti nasim zajmum. Lidi, kdo nekouri, ma strach na tom, a jak vypadame je hodne dulezity.
BIGEATER89 --- 13:05:56 7.5.2014
Na legalizaci chodím už tak 12 let.Dříve když to bylo na Letné, tak to bylo o dost lepší.Občas sice pár Spartanů,ale vše v poho. Ted tak poslední 3 roky na Paruce to stojí za prd. Sjedou se tam všechny smažky z celý Prahy a pak to vypadá jako špatně probíhající techno party.Proti Teknu nic nemám samozřejmě, sám jsem jezdil aktivně 5 let na louky xD. Ale tohle sem nepatří.Jak to mají pak zlegalizovat když si reportéři komerčních tv vyberou ty největší zoufalce a pak je otisknou, nebo dají ty největší Ještěry do večerních zpráv na nově. Takže lidi, drogy nechte doma, vemte si jen bylinky a dobrou náladu.Stejně si myslim že do budoucna to jen tak nezlegalizují, protože náš stát je tak zkorumpovaný, že z toho nelegálního obchodu vaří víc než Babiš xD všichni víme o čem píšu. Jo a leták mě nezajímá xD
R0C3S3K --- 9:36:29 7.5.2014
KVASNIK: chapu jak to myslis a neco na tom asi je, dulezita je ale akce, program a vyznam samotny, bez ohledu na stylizaci plakatu na legalizaci pujdou jak lidi, kterym jde o zmenu legislativy, tak vyhulenci, kterejm je vsechno jedno a prisli se vyndat, pokud neprijdes podporit svou vec jen na zaklade plakatu, je to podle me dost prizemni a zbytecne gesto
LALOBA --- 8:48:18 7.5.2014
KVASNIK: tak zrovna ta diskuze s politiky tam letos bude
KVASNIK --- 22:56:21 6.5.2014
Vážená Legalizace ,

byl jsem zklamán, když jsem viděl plakát na letošní milion marihuana march. Byl jsem na tyřech předchozích pochodech v Praze a chci vysvětlit, proč nepůjdu na ten letošní.

Grafika plakátu - dvě kouřící atraktivní nahé ženy - je, abych byl upřímný, docela sexistické a jsem překvapen, že to slouží k propagaci tak významné veřejné akce. Jsem si jist, že mnohým mladým lidem se to líbí, ale výběrem tohoto stylu odradíte mnohé intelektuální ženy a muže a “dospělejší” příznivce legalizace marihuany .

To vede k mé obecnější kritice million marihuana march v ​​Praze. Akce je spíše organizována jako party, než jako skutečný pochod, jehož účelem je změna v právních předpisech, tj. legalizace. Tento přístup bezpochyby přiláká větší poet lidí, ale na druhou stranu bude působit jako parodie na pochod kuřáků marihuany a bude reflektovat pouze mladou generaci lidí, kteří chodí do klubů a na festivaly. Nedostatek zastoupení širšího okruhu uživatelů marihuany, kteří jsou dospělí a mají normální zaměstnání se bude jevit jen jako klišé (tj. student, který sedí celý den doma a neinně pokuřuje), což není dobrým příkladem, pro zasazení se o legalizaci. Umožní to většině nekuřáků a lidem, kteří nejsou zapojeni do pochodu, aby nad celou akcí mávli rukou a pustili ji z hlavy. Souasně i absence jakékoliv skutené politické akce během pochodu (např. pochod k parlamentu nebo pozvání zastupitelů politických stran) znamená, že pochod nebude efektivní a pravděpodobně nikdy nedocílí jakékoliv významné změny. Navíc je možné, že většina účastníků pochodu si bude myslet, že jejich účast bude stat k tomu, aby se dosáhlo nějaké změny. Místo toho by měli být motivováni k řádnému zasazení se o politickou reformu.

Nepíši proto, abych si stěžoval. Kouřím marihuanu a legalizaci podporuji. Proto se Vás snažím upozornit na to, že plánovaný pochod nemá šanci cokoliv změnit, tj. docílit legalizace. V době rostoucí legalizace v Americe by toto měla být ta správná doba na realizaci změny
eských zákonů.

Rád bych se dozvěděl, co si o mém názoru a kritice myslíte. Mým jediným přáním je pomoci hnutí legalizace se rozvíjet.

S pozdravem
Kvasnik